Röviden: az igytanulokvallakozni. hu-s aktivitás hatására elkezdtem máshogy gondolkozni a többi projekten is (eddig is tervbe volt, hogy hibákat, trükköket és egyéb hasznos tapasztalatot...
Marketing
SzerelmesSzivek.hu WordPress optimalizálás
Divi Sablon Felhasználók Csoportjában találtam meg Csonka Imre segédletét hogyan lehet egy Divi témával készített WordPress weboldal optimalizálni úgy, hogy a GTmetrix tesztelő oldal közel 100-as...
TE vagy a szar, ha mindig kirúgnak
Erős felütés, tisztában vagyunk vele, viszont mindenképpen érdemes tisztázni azt, hogy mikor a cég hibája és mikor a munkavállalóé, ha kirúgás, közös megállapodással megszűnik a szerződés. Legyen ez...
ASAP IT hirdetés (React fejlesztő) feladásának rejtelmei
Az IT cég, amelynek fejvadász feladatokat látunk el egy ASAP feladattal látott minket el, amelyet a szokásos módon az IT/fejlesztő FB csoportokba posztoltunk, hogy a legrelevánsabb célközönséget...
Az álláshirdetés az új CV – 2.rész: Miért nincsenek álláshirdetések?
Emlékszem, amikor még a kommON-ban önéletrajzírás workshopon vettem rész, mert úgy gondoltam, hogy elhelyezkedek főállásban, pedig már a BME KOMÉDIA tanulmányaimat cégtulajdonosként kezdtem (mondhatni kényszervállalkozó voltam és a fűtött az adrenalin, de igazából azt se tudtam, hogy miért vágtam bele). Tehát én is CV-t akartam írni, A CV-t. Ehhez ismerősöktől kértem segítséget, cikket olvastam, videókat néztem. Mivel nem grafikusként akartam elhelyezkedni, ezért nem erőltettem a mézes-mázos megjelenést, inkább a tartalomra koncentráltam, mert tudtam, hogy több száz jelentkező ugyanolyan A4-es lapja között az enyém is megbújik majd.
Megváltoztak a munkavállalók? – 1.rész: Miért nincsenek álláshirdetések?
A cégek többsége nem az állást vagy a céget mutatja be. Nem arra törekednek, hogy eladják magukat, ehelyett a munkaköri leírásokat osztják meg és várják a sült galambot. Miért nincsenek álláshirdetések?
Tartalom újrahasznosítása: egyszerűen és praktikusan
A legtöbb vállalkozás számára az egyik legnehezebb feladat, hogy előállítsa a weboldalára és a közösségi felületeire a megfelelő tartalmakat. Ha te is ezzel a problémával küzdesz, akkor van egy jó...
Tapasztalatom a magyar Facebook csoportok tagjaként
Több projektnél is sokat segít, ha a az adott piac Facebook csoportjaiban tag az ember, mert tájékozódhat a szakmai újdonságairól, párbeszédet kezdeményezhet érdekes témákban, segítséget kérhet a...
Mikor posztoljak a közösségi média felületeimen?
Ha a marketingben minden tervezhető és betartható lenne, akkor a Mikor posztoljak? kérdésre is lenne egy képlet, amit betartva a legoptimálisabb időpontban oszthatjuk meg a friss tartalmainkat. DE nincs általános igazság, még a 42 sem ad választ erre. Mit lehet, akkor tenni? Tesztelni, elemezni és posztolni. A három lépésből az utolsó a legfontosabb, mert ha csak gondolkodik rajta az ember, akkor biztosan nem fog egyről a kettőre lépni.
Célcsoport és a hozzájuk tartozó marketing eszköz meghatározása
Egy marketing kampány előtt elengedhetetlen, hogy célcsoportra, illetve célcsoportokra szűkítsük az elérni kívántakat. Miért van erre szükség? Katonai hasonlattal élve szőnyeg bombázhatunk egy célpontot, de semmi garancia nincs arra, hogy eltaláljuk a célpontot. 1 célzott rakétával viszont sokkal nagyobb az esélyünk a sikerre. Két fogalom, amiről szó lesz: célcsoport (a példában a célpont volt) és a marketing eszköz (a példában a rakéta volt)
Google Cégem (Google my Business = GMB) optimalizálás
A napokban az egyik ügyfelünknél SEO (keresőoptimalizálás) feladatot kerestünk. Szóba került a linképítés, de mivel azt annyira nem favorizáljuk ezért elvetettük az ötletet. Bedobtuk viszont a Google Cégem (Google my Business = GMB) szolgáltatását, amivel a legtöbb cég nem foglalkozik, pedig hatalmas potenciált rejt magában.
Weboldal elemzés a Google-től: web.dev – SEO tippek és trükkök
Az internet hőskorában még elég volt létrehozni egy weboldalt, hogy a konkurens cégek előtt legyünk egy lépéssel. Idővel megváltozott ez a kényelmi helyzet és már azt is számításba kell, hogy hogyan...
2017 legnépszerűbb tartalmai
Összegyűjtöttük 2017 legnépszerűbb bejegyzéseit. A TOP10-es lista a legtöbbször olvasott oldalakat gyűjti össze. Windows képmetsző Aki készített már prezentációt, vagy követelmény specifikációt,...
Inkatív FB oldal felélesztése 1.1 – SzerelmesSzivek.hu
Az Egy marketinges férfi több privát projektjénél már meglévő FB oldalt kell felélesztenie. Vízió: aktív közösség alakul ki, akik folyamatosan kommentelnek és/vagy megoszják a cikkeket. Cél:...
Inkatív FB oldal felélesztése 1.0 – felsofokon.hu
Az Egy marketinges férfi több privát projektjénél már meglévő FB oldalt kell felélesztenie. Vízió: aktív szakmai közösség alakul ki, akik folyamatosan kommentelnek és/vagy megoszják a...
Hashtag (#) kampány egyszerűen
Hashtag (#) kampány alatt sok mindent lehet érteni, viszont ebben a cikkben arról lesz szó, hogy egy speciális # köré építünk "gerilla" kampányt. Miért "gerilla" kampány? Arra alapozunk, hogy...
Telekom és a gyerekfelügyelet – érdekes kísérlet nem érdemes elgörgetni
A munkánk egyik része az, hogy képben vagyunk a világ, az ország, a szakma történéseivel, mert így lehet csak naprakész marketing kampányokat tervezni. A hírekbe se a tavalyi eseményekre vágyunk. A...
Instagram és ami mögötte van
A HVG-n olvastam egy cikket, amiben egy amerikai tanár által végzett közvéleménykutatás eredményei látszanak. Azért nem kell annyira komolyan venni, mert csak egy iskolai feladat volt, annak...