Divi Sablon Felhasználók Csoportjában találtam meg Csonka Imre segédletét hogyan lehet egy Divi témával készített WordPress weboldal optimalizálni úgy, hogy a GTmetrix tesztelő oldal közel 100-as...
Marketing
TE vagy a szar, ha mindig kirúgnak
Erős felütés, tisztában vagyunk vele, viszont mindenképpen érdemes tisztázni azt, hogy mikor a cég hibája és mikor a munkavállalóé, ha kirúgás, közös megállapodással megszűnik a szerződés. Legyen ez...
ASAP IT hirdetés (React fejlesztő) feladásának rejtelmei
Az IT cég, amelynek fejvadász feladatokat látunk el egy ASAP feladattal látott minket el, amelyet a szokásos módon az IT/fejlesztő FB csoportokba posztoltunk, hogy a legrelevánsabb célközönséget...
Az álláshirdetés az új CV – 2.rész: Miért nincsenek álláshirdetések?
Ezt a bejegyzést sorozatot Földi Miklós Daniel KKV Marketing Csoport csoportba írt bejegyzése (Miért nincsenek álláshirdetések? - a posztot csak, akkor tudod megnézni, ha tag vagy) inspirálta. A...
Megváltoztak a munkavállalók? – 1.rész: Miért nincsenek álláshirdetések?
Ezt a bejegyzést sorozatot Földi Miklós Daniel KKV Marketing Csoport csoportba írt bejegyzése (Miért nincsenek álláshirdetések? - a posztot csak, akkor tudod megnézni, ha tag vagy) inspirálta. A...
Tartalom újrahasznosítása: egyszerűen és praktikusan
A legtöbb vállalkozás számára az egyik legnehezebb feladat, hogy előállítsa a weboldalára és a közösségi felületeire a megfelelő tartalmakat. Ha te is ezzel a problémával küzdesz, akkor van egy jó...
Tapasztalatom a magyar Facebook csoportok tagjaként
Több projektnél is sokat segít, ha a az adott piac Facebook csoportjaiban tag az ember, mert tájékozódhat a szakmai újdonságairól, párbeszédet kezdeményezhet érdekes témákban, segítséget kérhet a...
Mikor posztoljak a közösségi média felületeimen?
Ebben a posztban arra keressük a megoldást, hogy mikor posztoljunk a közösségi média portálokon. Nem tudományos meghatározást szeretnénk tenni, hanem a tapasztalatainkat megosztani. Elsősorban...
Célcsoport és a hozzájuk tartozó marketing eszköz meghatározása
Egy marketing kampány előtt elengedhetetlen, hogy célcsoportra, illetve célcsoportokra szűkítsük az elérni kívántakat. Miért van erre szükség? Katonai hasonlattal élve szőnyeg bombázhatunk egy...
Google Cégem (Google my Business = GMB) optimalizálás
Létre kell hozni a business.site oldalt Minta: https://purple-online-media-kft.business.site/ ehhez nem kell semmit extra munka, mert úgyis minden lehetséges hely ki lesz töltve a kulcsszavak miatt...