Kezdőlap 9 Marketing 9 Esettanulmány 9 Inkatív FB oldal felélesztése 1.0 – felsofokon.hu

Inkatív FB oldal felélesztése 1.0 – felsofokon.hu

Esettanulmány

Az Egy marketinges férfi több privát projektjénél már meglévő FB oldalt kell felélesztenie. 

Vízió: aktív szakmai közösség alakul ki, akik folyamatosan kommentelnek és/vagy megoszják a cikkeket.

Cél: heti minimum 2 rendszeres poszt, valamint ezt kiegészítő adhoc tartalmak, 1-2 hónapon belül 0-5 reakcióról, 5-10-re majd 10-20-ra módosulnak.

A Felsőfokon.hu Szakmai Magazin közel 13.000 szakmai cikkel rendelkezik, viszont az évek alatt a kialakított közösségi média és Google pozíciók sajnos részben elvesztek. Így mindkét fronton újításokra van szükség, viszont ez a cikk most CSAK a Facebook oldall foglalkozik. 

Mi volt a kiindulás?

  • közel 3.000 kedvelés
  • napi 0-50 közötti elérés
  • heti 0 poszt (hébe-hóba megjelent egy-két bejegyzés)
  • 0 reakció (egy-egy kósza like érkezett)

Hogyan indult az újraélesztési folyamat? 

  • először is a közösségi média megosztó gombok kerültek vissza a weboldalra, hogy az olvasók maguk is meg tudják osztani a bejegyzéseket (egy ideig nem működött megfelelően a plugin, így vissza is esett a közösségi jelenlét)
  • a meglévő tartalmak (azok közül is a gyakran látogatottak) heti 2 posztban való megjelenítése
  • call-to-action felszólítás: megosztásra, kommentelésre, lájkolásra

Az első időszak eredményei (1-2 hónap alatt)

  • 200-500 elérés
  • heti két poszt rendszeresen az év végéig (további posztok megosztása folyamatban)
  • reakciók száma még nem sokban változott, mert sajnos nem új tartalmak kerülnek még megosztásra
  • kedvelések száma nem változtatk

Összefoglalva: csak az organikus elérésekre támaszkodni nem a legszerencsésebb, viszont az első körös teszteket hirdetések nélkül terveztük meg. Ezek pontos eredményire még várni kell, de eddig az látszik, hogy idővel az organikus elérések is vissza tudják állítani az aktivitás, viszont hirdetésekkel ez a folyamat gyorsítható, valamint a weboldalról érkező megosztások visszatérésével. 

A poszt folytatásában: a régi posztok megosztásának folytatása és/vagy hirdetések futtatása lesz-e a megfelelő lépés az oldal felélesztésében?

0 hozzászólás

Egy hozzászólás elküldése

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .

Van már HelloPack-od? [Affiliate marketing]

Hírlevél feliratkozás

FRISS TARTALMAK, AJÁNLATOK, ÚJDONSÁGOK

  1. Elsőkézből értesülhetsz új tartalmainkról
  2. Készülő Online Kurzusaink tesztelője lehetsz
  3. Tájékoztatást kapsz az új tematikus hírlevél listáinkról



Kiemelt bejegyzések

  • Célcsoport és marketing eszközökökCélcsoport és a hozzájuk tartozó marketing eszköz meghatározása
    Kategória: Hirdetések
    Egy marketing kampány előtt elengedhetetlen, hogy célcsoportra, illetve célcsoportokra szűkítsük az elérni kívántakat. Miért van erre szükség? Katonai hasonlattal élve szőnyeg bombázhatunk egy célpontot, de semmi garancia nincs arra, hogy eltaláljuk a célpontot. 1 célzott rakétával viszont sokkal nagyobb az esélyünk a sikerre. Két fogalom, amiről szó lesz: célcsoport (a példában a célpont volt) és a marketing eszköz (a példában a rakéta volt) […]
  • Az álláshirdetés az új CV – 2.rész: Miért nincsenek álláshirdetések?Az álláshirdetés az új CV – 2.rész: Miért nincsenek álláshirdetések?
    Kategória: Fejvadászat
    Emlékszem, amikor még a kommON-ban önéletrajzírás workshopon vettem rész, mert úgy gondoltam, hogy elhelyezkedek főállásban, pedig már a BME KOMÉDIA tanulmányaimat cégtulajdonosként kezdtem (mondhatni kényszervállalkozó voltam és a fűtött az adrenalin, de igazából azt se tudtam, hogy miért vágtam bele). Tehát én is CV-t akartam írni, A CV-t. Ehhez ismerősöktől kértem segítséget, cikket olvastam, videókat néztem. Mivel nem grafikusként akartam elhelyezkedni, ezért nem erőltettem a mézes-mázos megjelenést, inkább a tartalomra koncentráltam, mert tudtam, hogy több száz jelentkező ugyanolyan A4-es lapja között az enyém is megbújik majd. […]
  • WordPress Alapú Weboldal készítése, tanácsadás és oktatásWordPress All In One SEO Pack bővítmény
    Kategória: WordPress alapozó tanfolyam kezdőknek
    Minden weboldal tulajdonos szeretné azt, hogy az oldal indulásától folyamatosan érkezzenek az olvasók. Sajnos őket el kell szomorítanom, mert az új […]
  • 5 ok, hogy WordPress-t használj MLM blogodhoz5 ok, hogy WordPress-t használj MLM blogodhoz
    Kategória: WordPress weboldal
    A WordPress egy publikációs platform, amely az igényes megjelenést, az elfogadott webes szabványokat és a könnyű használhatóságot tartja szem előtt. […]