Létre kell hozni a business.site oldalt
Minta: https://purple-online-media-kft.business.site/
- ehhez nem kell semmit extra munka, mert úgyis minden lehetséges hely ki lesz töltve a kulcsszavak miatt
- rengeteg linket lehet elhelyezni
- mivel Google termék, így előnyös elbírálás SEO szempontból (lehet ez csak legenda, de mi hiszünk a legendákban)
- nem fog illeszkedni feltétlenül az arculathoz és szerintünk nem is szükséged, de még egy hely ahol el lehet érni a szolgáltatásokat
Szolgáltatások/termékek feltöltése
- lehetőség van gyűjteményekbe rendezni a termékeket/szolgáltatások
- annyi terméket lehet betenni, amennyit szeretnének (képpel, szöveggel, linkkel)
- érdemes olyanokat választani, amelyek népszerűek
Leírás
Van lehetőség egy 750 karakteres bemutatkozás megadására, amit semmiképpen sem szabad elpazarolni. Kulcsszavakkal teletűzdelt szolgáltatás bemutatásra van szükség, amely további helyezéseket jelent a Google Maps találati listáin.
Bejegyzések
- újdonság: ha van új termék/szolgáltatás érdemes feltölteni a már megírt szöveggel
- esemény: ha eseményt tervez valamelyik cég ide is érdemes feltenni, nemcsak Facebookra
- ajánlat: mindenképpen legyen egy állandó ajánlat itt, amelyik csak innen elérhető, illetve felkerülhetnek az aktuálisok is
- termék: ide olyan termékek menjenek ki, amelyeket ki kell emelni pl. nagyon jól vagy rosszul teljesítenek
Érdemes megosztani blogbejegyzést is, hiába nincs ilyen opció, mert lehet linkelni a lead után mindegyik opciónál. Továbbá ezek megjelennek a business.site oldalon is, illetve a keresésben és a Google mapon is.
Ha ma csak egy videót nézel meg, ami a Google my Business szolgáltatás optimalizálásáról szól, akkor az legyen ez.
Tippek, trükkök
- Érdemes véleményírásra buzdítani az elégedett vásárlókat
- Review link genertor: https://whitespark.ca/google-review-link-generator/
- el lehet küldeni az ügyfeleknek, hogy értékeljenek
- Google my Business appot mindenképpen használni kell, mert sok funkció csak onnan érhető el
- Telefonról be kell jelentkezni (Google My Business app):
- követés: lehet küldeni ajánlatot a követőknek
- kérdések: feltehetnek kérdést, amire válaszolni tudunk = GYIK
- azonnali üzenetküldés: kb mint az FB oldalnál, viszont csak telefonra küld értesítést
- Rossz értékelés kezelése: https://www.bluecorona.com/blog/fixing-bad-google-reviews
- Minél több jó minőségű kép legyen feltöltve.
- folyamatosan legyen frissítve
- ne egyszerre kerüljön fel az összes kép
- Legyen feltöltve videó
- Legyen érdekes
- Adjon át információt
- Kitűnik a többi cég közül, akiknek nincs videója
- Videót nem csak itt lehet használni, hanem a többi felületen is
- Kategóriák mindig legyenek megadva, ami illik a cégre
- az alkategóriák között legyen a kevésbé fontos
- a legfontosabb legyen az elősdleges
- Meg kell nézni, hogy mire jelenik meg a cég a statisztikák szerint
- azokra a kifejezésekre kell posztolni a GMB oldalon
- előrébb fog kerülni a listában, mert a többi cég nem posztol (ez a jellemző)
Szakmai bejegyzéseink SEO (keresőoptimalizálás) témában
Az utóbbi időben újra elkezdtünk posztolni, mert nem szeretnénk vizet prédikálni és bort inni, valamint olyan suszterek lenni, aki lyukas cipőben jár. Természetesen mindig a saját oldalakat hanyagoljuk, ha bármelyik ügyfelünk segítséget kért tőlünk.
A közhelyek után jöjjenek a bejegyzések:
SzerelmesSzivek.hu WordPress optimalizálás
Divi Sablon Felhasználók Csoportjában találtam meg Csonka Imre segédletét hogyan lehet egy Divi témával készített WordPress weboldal optimalizálni úgy, hogy a GTmetrix tesztelő oldal közel 100-as értékelést adjon. A cikket lementettem Facebook-on és a mai napig...
Weboldal elemzés a Google-től: web.dev – SEO tippek és trükkök
Az internet hőskorában még elég volt létrehozni egy weboldalt, hogy a konkurens cégek előtt legyünk egy lépéssel. Idővel megváltozott ez a kényelmi helyzet és már azt is számításba kell, hogy hogyan néz ki egy oldal, milyen gyorsan töltődik be, mennyire egyszerű...
Hogyan legyen naprakész és googlebarát a blogod?
A legtöbben nem is sejtitek, hogy mi a különbség bejegyzés és bejegyzés között, pedig a téma ugyanaz. Nem értitek, hogy az egyik blog 2 bejegyzéssel miért népszerűbb, mint a ti 123 bejegyzésetek? Erre adok most választ és segítséget, hogy a ti összes bejegyzésetek...
Link gyűjtemény
- How to Optimize Your Google My Business Listing [Updated 2018]
- Google my Business: 9 Actionable Tips for Better Rankings (in 2019)
- 3 Powerful Google My Business Features No One Talks About
- 13 Google My Business Optimization Tips To Rank Higher in 2019
- Local Rank Tracking for Maps
- Local SEO – How to hit the N#1 spot in GOOGLE MAPS with one scary hack (2019)
- How to Completely Optimize Your Google My Business Listing for 2019
- Whitespark’s Super Fantastic Guide to Optimizing Google My Business
0 hozzászólás