ASAP IT hirdetés (React fejlesztő) feladásának rejtelmei

Az IT cég, amelynek fejvadász feladatokat látunk el egy ASAP feladattal látott minket el, amelyet a szokásos módon az IT/fejlesztő FB csoportokba posztoltunk, hogy a legrelevánsabb célközönséget érjük el. Nem várt bonyodalmakba futottunk bele a hirdetés első,...

Közösségi média

Mikor posztoljak a közösségi média felületeimen?

Mikor posztoljak a közösségi média felületeimen?

Ha a marketingben minden tervezhető és betartható lenne, akkor a Mikor posztoljak? kérdésre is lenne egy képlet, amit betartva a legoptimálisabb időpontban oszthatjuk meg a friss tartalmainkat. DE nincs általános igazság, még a 42 sem ad választ erre. Mit lehet, akkor tenni? Tesztelni, elemezni és posztolni. A három lépésből az utolsó a legfontosabb, mert ha csak gondolkodik rajta az ember, akkor biztosan nem fog egyről a kettőre lépni.

bővebben
Hashtag (#) kampány egyszerűen

Hashtag (#) kampány egyszerűen

Hashtag (#) kampány alatt sok mindent lehet érteni, viszont ebben a cikkben arról lesz szó, hogy egy speciális # köré építünk "gerilla" kampányt. Miért "gerilla" kampány?  Arra alapozunk, hogy...

bővebben
Instagram és ami mögötte van

Instagram és ami mögötte van

A HVG-n olvastam egy cikket, amiben egy amerikai tanár által végzett közvéleménykutatás eredményei látszanak. Azért nem kell annyira komolyan venni, mert csak egy iskolai feladat volt, annak...

bővebben
Social Media-társadalom

Social Media-társadalom

Ötleteljünk! A social media világában szinte mindent megtehetünk, ezért is fordulhat elő, hogy felelőtlenül használjuk. A célközönség elérése könnyebb és egyszerűbb mint valaha, így tanácsos okosan...

bővebben
Az Instagram újabb nagy boomja: Boomerang

Az Instagram újabb nagy boomja: Boomerang

A bumeráng szóról szinte mindenkinek az ügyes mozdulattal a levegőbe dobott, majd feladójához visszatérő kis ausztrál játékszer juthat az eszébe. Én viszont úgy vagyok vele, hogy a szó hallatán...

bővebben
Facebook oldal menedzsment

Facebook oldal menedzsment

Az elmúlt időszakban tudatosan építem a szerelmes FB oldalunkat. Tudatosan építem a bizalmat és veszem rá a lájkolókat, hogy váljanak követőkké. A folyamat hosszú és nem mindent úgy csinálok, mint a...

bővebben

Miért fontos a Facebook regisztráció?

Már többször írtam a Facebookban (a világ első számú közösségi oldala) rejlő lehetőségekről. Most szeretném megmutatni mindenkinek példákkal - negatív és pozitív példákkal egyaránt -, hogy miért is...

bővebben

Újdonság! Google+ céges oldal

A Google is elkészítette a saját funkcióját, amivel a Facebook hasonló szolgáltatását szeretné másolni. Eddigi tapasztalataim szerint szegényes és túl egyszerű felület egy céges bemutatkozáshoz....

bővebben

Blog fogalmának bemutatása

“A blog egy olyan periodikusan újabb bejegyzésekkel bővülő weboldal, amely ezek sorozatából áll, függetlenül attól, hogy mi az oldal témája, formája és hogy nyilvánosan elérhető-e. A bejegyzések...

bővebben

Google +, a Google Facebookja

A napokban designváltásnak tűnő változást vehettek észre a szemfülesebb emberek a Google oldalain. Megjelent egy fekete sáv, ami eddig is jelen volt, de nem kapott ekkora hangsúlyt. Most mi...

bővebben

Tumblr a microblogok császára

2007es indulásakor hatalmas tömegeket csábított át ez az új szolgáltatás. A microblogok családjába tartozik, ott vezető szerepet töltbe. Mivel érdemelte ki ezt a pozíciót? A bevezetőben feltett...

bővebben

Közösségi média

Ma már nincs olyan háztartás, ahol ne használná a legfiatalabb generáció ezeket az oldalakat. Az ő hatásukra már az idősebb generációk tagjai is egyre nagyobb számban képviseltetik magukat. Ez a...

bővebben

Pin It on Pinterest