Több projektnél is sokat segít, ha a az adott piac Facebook csoportjaiban tag az ember, mert tájékozódhat a szakmai újdonságairól, párbeszédet kezdeményezhet érdekes témákban, segítséget kérhet a...
Közösségi média
Mikor posztoljak a közösségi média felületeimen?
Ha a marketingben minden tervezhető és betartható lenne, akkor a Mikor posztoljak? kérdésre is lenne egy képlet, amit betartva a legoptimálisabb időpontban oszthatjuk meg a friss tartalmainkat. DE nincs általános igazság, még a 42 sem ad választ erre. Mit lehet, akkor tenni? Tesztelni, elemezni és posztolni. A három lépésből az utolsó a legfontosabb, mert ha csak gondolkodik rajta az ember, akkor biztosan nem fog egyről a kettőre lépni.
Hashtag (#) kampány egyszerűen
Hashtag (#) kampány alatt sok mindent lehet érteni, viszont ebben a cikkben arról lesz szó, hogy egy speciális # köré építünk "gerilla" kampányt. Miért "gerilla" kampány? Arra alapozunk, hogy...
Instagram és ami mögötte van
A HVG-n olvastam egy cikket, amiben egy amerikai tanár által végzett közvéleménykutatás eredményei látszanak. Azért nem kell annyira komolyan venni, mert csak egy iskolai feladat volt, annak...
Social Media-társadalom
Ötleteljünk! A social media világában szinte mindent megtehetünk, ezért is fordulhat elő, hogy felelőtlenül használjuk. A célközönség elérése könnyebb és egyszerűbb mint valaha, így tanácsos okosan...
Az Instagram újabb nagy boomja: Boomerang
A bumeráng szóról szinte mindenkinek az ügyes mozdulattal a levegőbe dobott, majd feladójához visszatérő kis ausztrál játékszer juthat az eszébe. Én viszont úgy vagyok vele, hogy a szó hallatán...
Facebook oldal menedzsment
Az elmúlt időszakban tudatosan építem a szerelmes FB oldalunkat. Tudatosan építem a bizalmat és veszem rá a lájkolókat, hogy váljanak követőkké. A folyamat hosszú és nem mindent úgy csinálok, mint a...
Facebook profil TOP10 legnagyobb vállalkozói hiba
A Facebook profil az interneten olyan, mint egy útlevél, de itt nem a rendőr, hanem az ügyfél nézi át, hogy minden rendben van-e.
Szájreklám a világ legősibb gerillamerketing technikája
Mit gondoltok mi az, ami a beszéddel egy időben jelent meg? Ha a szájreklámra gondolsz, akkor igazad van. Ha nem is hallottál a fogalomról, akkor is nap, mint nap használod. Nem is gondoltad volna?...
Sipőcz „NEM” Norbert – Bónusz Brigád Álommeló projekt
Miért jelentkeztem az Álommeló projektbe? Mert szeretem a kihívásokat és jó lenne elkölteni 500.000Ft-ot :D
Facebook a tőzsdére megy és érdekesen számolja a látogatottságát
Már régóta hangos a sajtó, hogy a Facebook tőzsdére dob "néhány" részvényt. A csomag mérete többször változott, az árat már meg sem lehet határozni, de az biztos, hogy aki rendelkezik részvénnyel...
Miért indítsunk videómegosztón csatornát?
A kisvállalatok többsége nincs jelen az interneten, a jelenlévők sem használják ki a lehetőségeket. Lehetőség alatt a célközönséghez való eljutás eszközeit értem: Twitter, Youtube, Tumblr, Facebook...
Miért fontos a Facebook regisztráció?
Már többször írtam a Facebookban (a világ első számú közösségi oldala) rejlő lehetőségekről. Most szeretném megmutatni mindenkinek példákkal - negatív és pozitív példákkal egyaránt -, hogy miért is...
Újdonság! Google+ céges oldal
A Google is elkészítette a saját funkcióját, amivel a Facebook hasonló szolgáltatását szeretné másolni. Eddigi tapasztalataim szerint szegényes és túl egyszerű felület egy céges bemutatkozáshoz....
Blog fogalmának bemutatása
“A blog egy olyan periodikusan újabb bejegyzésekkel bővülő weboldal, amely ezek sorozatából áll, függetlenül attól, hogy mi az oldal témája, formája és hogy nyilvánosan elérhető-e. A bejegyzések...
Google +, a Google Facebookja
A napokban designváltásnak tűnő változást vehettek észre a szemfülesebb emberek a Google oldalain. Megjelent egy fekete sáv, ami eddig is jelen volt, de nem kapott ekkora hangsúlyt. Most mi...
Tumblr a microblogok császára
2007es indulásakor hatalmas tömegeket csábított át ez az új szolgáltatás. A microblogok családjába tartozik, ott vezető szerepet töltbe. Mivel érdemelte ki ezt a pozíciót? A bevezetőben feltett...
Közösségi média
Ma már nincs olyan háztartás, ahol ne használná a legfiatalabb generáció ezeket az oldalakat. Az ő hatásukra már az idősebb generációk tagjai is egyre nagyobb számban képviseltetik magukat. Ez a...