ONLINE MARKETING STRATÉGIA: TERVEZÉS, KIVITELEZÉS, AUDIT, KEZELÉS

Kinek ajánlunk az online marketing stratégia szolgáltatásunkat?

  1. Azoknak, akik rendszerben gondolkoznak
  2. Azoknak, akik már rendelkeznek marketing kampányokkal, de nem érik el a várt eredményeket
  3. Azoknak, akik lépésről-lépésre jutnának el a céljaikig
  4. Azoknak, akik el szeretnék érni a célközönségüket: ott ahol megtalálhatók és azzal az üzenettel, amely nekik szól
  5. Azoknak, akik nem ódzkodnak munkát befektetni az alapozásba

Kinek nem ajánljuk az online marketing stratégia szolgáltatásunkat?

  1. Azoknak, akik ad hoc módon marketingeznek
  2. Azoknak, akik rendelkeznek marketing kampányokkal és azt gondolják, hogy ennél jobban nem lehet csinálni
  3. Azoknak, akik a könnyebb utat választják és csodálkoznak, hogy az eredmények is ehhez igazodnak
  4. Azoknak, akik úgy gondolják, hogy bármikor és bárhol el tudják érni a potenciális vásárlóikat
  5. Azoknak, akik az alapozás helyett azonnal öntik a pénzt a marketing eszközökbe

Milyen lépéseket kell tenni a sikeres stratégia megalkotásához?

  1. Fel kell ismerni, hogy szükség van stratégiára vagy újra kell gondolni a jelenlegit
  2. TELJES MARKETING AUDITot kell végezni, hogy feltárjuk a jelenlegi állapotokat
  3. Fel kell mérni a piacot: konkurencia, potenciális és jelenlegi vásárlók, trendek, eszközök
  4. A kapott adatokat elemezni kell és megérteni, hogy mire vágyik a vásárló
  5. Elkészíteni a stratégiát (célcsoport, eszközök, büdzsé, arculat stb.)
  6. A terveket meg kell valósítani
  7. Mérni kell az eredményeket
  8. A kapott eredményeket ki kell elemezni
  9. Optimalizálni kell a rendszert (el kell hagyni, ami nem működik, optimalizálni kell azt, ami működik, új eszközöket kell bevezetni stb.)
  10. Folyamatosan kontroll alatt kell tartani a rendszert (minden rendszer addig működik megfelelően, amíg felügyelik, ennek hiányában idővel veszít eredményességéből)
Instagram és ami mögötte van

Miért gondolkozz stratégiában?

  1. Stratégia nélkül nem fogod tudni, hogy miért vagy sikeres vagy sikertelen.
  2. Stratégia nélkül nem fogod tudni, hogy hol kell változtatnod.
  3. Stratégia nélkül nem fogod tudni, hogy mit kell tenned.
  4. Stratégia nélkül nem fogod tudni, hogy melyik lépés következik.
  5. Stratégia nélkül nem fogod tudni, hogy milyen konverziós eredményt értél el.
  6. Stratégia nélkül nem fogod tudni, hogy hogyan mérd a teljesítményed.
  7. Stratégia nélkül nem fogod tudni, hogy merre tart a vállalkozásod.

Ajánlatkérés

Ha nem tudod eldönteni, hogy melyik szolgáltatásunk való neked,
akkor kérj visszahívást a következő form kitöltésével!

Pin It on Pinterest