ONLINE MARKETING STRATÉGIA: TERVEZÉS, KIVITELEZÉS, AUDIT, KEZELÉS

Kinek ajánlunk az online marketing stratégia szolgáltatásunkat?

  1. Azoknak, akik rendszerben gondolkoznak
  2. Azoknak, akik már rendelkeznek marketing kampányokkal, de nem érik el a várt eredményeket
  3. Azoknak, akik lépésről-lépésre jutnának el a céljaikig
  4. Azoknak, akik el szeretnék érni a célközönségüket: ott ahol megtalálhatók és azzal az üzenettel, amely nekik szól
  5. Azoknak, akik nem ódzkodnak munkát befektetni az alapozásba

Kinek nem ajánljuk az online marketing stratégia szolgáltatásunkat?

  1. Azoknak, akik ad hoc módon marketingeznek
  2. Azoknak, akik rendelkeznek marketing kampányokkal és azt gondolják, hogy ennél jobban nem lehet csinálni
  3. Azoknak, akik a könnyebb utat választják és csodálkoznak, hogy az eredmények is ehhez igazodnak
  4. Azoknak, akik úgy gondolják, hogy bármikor és bárhol el tudják érni a potenciális vásárlóikat
  5. Azoknak, akik az alapozás helyett azonnal öntik a pénzt a marketing eszközökbe

AJÁNLATOT KÉREK!

Milyen lépéseket kell tenni a sikeres stratégia megalkotásához?

  1. Fel kell ismerni, hogy szükség van stratégiára vagy újra kell gondolni a jelenlegit
  2. TELJES MARKETING AUDITot kell végezni, hogy feltárjuk a jelenlegi állapotokat
  3. Fel kell mérni a piacot: konkurencia, potenciális és jelenlegi vásárlók, trendek, eszközök
  4. A kapott adatokat elemezni kell és megérteni, hogy mire vágyik a vásárló
  5. Elkészíteni a stratégiát (célcsoport, eszközök, büdzsé, arculat stb.)
  6. A terveket meg kell valósítani
  7. Mérni kell az eredményeket
  8. A kapott eredményeket ki kell elemezni
  9. Optimalizálni kell a rendszert (el kell hagyni, ami nem működik, optimalizálni kell azt, ami működik, új eszközöket kell bevezetni stb.)
  10. Folyamatosan kontroll alatt kell tartani a rendszert (minden rendszer addig működik megfelelően, amíg felügyelik, ennek hiányában idővel veszít eredményességéből)

AJÁNLATOT KÉREK!

Miért gondolkozz stratégiában?

  1. Stratégia nélkül nem fogod tudni, hogy miért vagy sikeres vagy sikertelen.
  2. Stratégia nélkül nem fogod tudni, hogy hol kell változtatnod.
  3. Stratégia nélkül nem fogod tudni, hogy mit kell tenned.
  4. Stratégia nélkül nem fogod tudni, hogy melyik lépés következik.
  5. Stratégia nélkül nem fogod tudni, hogy milyen konverziós eredményt értél el.
  6. Stratégia nélkül nem fogod tudni, hogy hogyan mérd a teljesítményed.
  7. Stratégia nélkül nem fogod tudni, hogy merre tart a vállalkozásod.

AJÁNLATOT KÉREK!

Ajánlatkérés

Válaszd ki a megfelelő szolgáltatásokat (ctrl + kattintás)


Szakmai bejegyzéseink, amelyek online marketing stratégiához kapcsolódnak (hirdetések, közösségi média, marketing):

Az utóbbi időben újra elkezdtünk posztolni, mert nem szeretnénk vizet prédikálni és bort inni, valamint olyan suszterek lenni, aki lyukas cipőben jár.  Természetesen mindig a saját oldalakat hanyagoljuk, ha bármelyik ügyfelünk segítséget kért tőlünk.

A közhelyek után jöjjenek a bejegyzések:

 

Az álláshirdetés az új CV – 2.rész: Miért nincsenek álláshirdetések?

Az álláshirdetés az új CV – 2.rész: Miért nincsenek álláshirdetések?

Emlékszem, amikor még a kommON-ban önéletrajzírás workshopon vettem rész, mert úgy gondoltam, hogy elhelyezkedek főállásban, pedig már a BME KOMÉDIA tanulmányaimat cégtulajdonosként kezdtem (mondhatni kényszervállalkozó voltam és a fűtött az adrenalin, de igazából azt se tudtam, hogy miért vágtam bele). Tehát én is CV-t akartam írni, A CV-t. Ehhez ismerősöktől kértem segítséget, cikket olvastam, videókat néztem. Mivel nem grafikusként akartam elhelyezkedni, ezért nem erőltettem a mézes-mázos megjelenést, inkább a tartalomra koncentráltam, mert tudtam, hogy több száz jelentkező ugyanolyan A4-es lapja között az enyém is megbújik majd.

bővebben
Tartalom újrahasznosítása: egyszerűen és praktikusan

Tartalom újrahasznosítása: egyszerűen és praktikusan

A legtöbb vállalkozás számára az egyik legnehezebb feladat, hogy előállítsa a weboldalára és a közösségi felületeire a megfelelő tartalmakat. Ha te is ezzel a problémával küzdesz, akkor van egy jó hírem: a következő bejegyzésben elmondom, hogy mire érdemes figyelni...

bővebben

WordPress Alapozó Kurzus, ha magad szeretnéd elkészíteni az első saját WordPress weboldalad

Még 2017-ben elkészítettük az akkor még fizetős, de mára ingyenessé tett online kurzusunkat, amely WordPress Alapozó Kurzus nevet kapta. Úgy gondoljuk, hogy ezt az információt is meg kell osztanunk veletek, bár ezzel a saját üzletünket rontjuk elvileg. DE ez nem így van.

WordPress Alapozó Kurzus promóciós videó

Miért vagyunk 100%-ig biztosak abban, hogy ennyi tudással nem lehet üzleti weboldalt létrehozni?

  1. Az alapozó szó nem véletlen: az anyaggal lefedtük az alapokat, amely szükséges egy kezdő oldal létrehozásához (nem tartalmazza a plugin listánkat, amely nélkül tényleg csak hobbi oldalak hozhatók létre – részben ezért is lett ingyenes az anyag)
  2. 2017-ben készült: továbbra is érvényesek az anyagban elmondottak, de azóta sokat fejlődött a rendszer
  3. Gyenge hangminőség: készülünk egy új verzióval, amelyben jobb minőségben rögzítjük a hangot, illetve kibővítjük több leckével
  4. Nagyon sok gyakorlásra és utánjárásra van szükség: az alapok átadása és begyakorlása nem elegendő ahhoz, hogy üzleti oldalt hozzon létre az, aki sikeresen elvégzi. 1 óra videóanyag nem fedheti le 10 év tudását.

Természetesen kivételek mindig vannak, de ahogy a szabászat egy külön szakma, úgy a WordPress weboldal készítés is az. Nem lesz és nem is lehet senki egy kurzus után szakértő.

Ha érdekel a tananyag, akkor kattints a linkre: WordPress Alapozó Kurzus

 

AJÁNLATOT KÉREK!

VISSZAHÍVÁST KÉREK

HA NEM TUDOD ELDÖNTENI, HOGY MELYIK SZOLGÁLTATÁSUNK VALÓ NEKED, AKKOR KÉRJ VISSZAHÍVÁST A KÖVETKEZŐ FORM KITÖLTÉSÉVEL!

 

 






Hírlevél feliratkozás

FRISS TARTALMAK, AJÁNLATOK, ÚJDONSÁGOK



Kövess minket!