ONLINE MARKETING STRATÉGIA: TERVEZÉS, KIVITELEZÉS, AUDIT, KEZELÉS
Kinek ajánlunk az online marketing stratégia szolgáltatásunkat?
- Azoknak, akik rendszerben gondolkoznak
- Azoknak, akik már rendelkeznek marketing kampányokkal, de nem érik el a várt eredményeket
- Azoknak, akik lépésről-lépésre jutnának el a céljaikig
- Azoknak, akik el szeretnék érni a célközönségüket: ott ahol megtalálhatók és azzal az üzenettel, amely nekik szól
- Azoknak, akik nem ódzkodnak munkát befektetni az alapozásba
Kinek nem ajánljuk az online marketing stratégia szolgáltatásunkat?
- Azoknak, akik ad hoc módon marketingeznek
- Azoknak, akik rendelkeznek marketing kampányokkal és azt gondolják, hogy ennél jobban nem lehet csinálni
- Azoknak, akik a könnyebb utat választják és csodálkoznak, hogy az eredmények is ehhez igazodnak
- Azoknak, akik úgy gondolják, hogy bármikor és bárhol el tudják érni a potenciális vásárlóikat
- Azoknak, akik az alapozás helyett azonnal öntik a pénzt a marketing eszközökbe
Milyen lépéseket kell tenni a sikeres stratégia megalkotásához?
- Fel kell ismerni, hogy szükség van stratégiára vagy újra kell gondolni a jelenlegit
- TELJES MARKETING AUDITot kell végezni, hogy feltárjuk a jelenlegi állapotokat
- Fel kell mérni a piacot: konkurencia, potenciális és jelenlegi vásárlók, trendek, eszközök
- A kapott adatokat elemezni kell és megérteni, hogy mire vágyik a vásárló
- Elkészíteni a stratégiát (célcsoport, eszközök, büdzsé, arculat stb.)
- A terveket meg kell valósítani
- Mérni kell az eredményeket
- A kapott eredményeket ki kell elemezni
- Optimalizálni kell a rendszert (el kell hagyni, ami nem működik, optimalizálni kell azt, ami működik, új eszközöket kell bevezetni stb.)
- Folyamatosan kontroll alatt kell tartani a rendszert (minden rendszer addig működik megfelelően, amíg felügyelik, ennek hiányában idővel veszít eredményességéből)
Miért gondolkozz stratégiában?
- Stratégia nélkül nem fogod tudni, hogy miért vagy sikeres vagy sikertelen.
- Stratégia nélkül nem fogod tudni, hogy hol kell változtatnod.
- Stratégia nélkül nem fogod tudni, hogy mit kell tenned.
- Stratégia nélkül nem fogod tudni, hogy melyik lépés következik.
- Stratégia nélkül nem fogod tudni, hogy milyen konverziós eredményt értél el.
- Stratégia nélkül nem fogod tudni, hogy hogyan mérd a teljesítményed.
- Stratégia nélkül nem fogod tudni, hogy merre tart a vállalkozásod.
Ha nem tudod eldönteni, hogy melyik szolgáltatásunk való neked,
akkor kérj visszahívást a következő form kitöltésével!