ONLINE MARKETING STRATÉGIA: TERVEZÉS, KIVITELEZÉS, AUDIT, KEZELÉS

Kinek ajánlunk az online marketing stratégia szolgáltatásunkat?

  1. Azoknak, akik rendszerben gondolkoznak
  2. Azoknak, akik már rendelkeznek marketing kampányokkal, de nem érik el a várt eredményeket
  3. Azoknak, akik lépésről-lépésre jutnának el a céljaikig
  4. Azoknak, akik el szeretnék érni a célközönségüket: ott ahol megtalálhatók és azzal az üzenettel, amely nekik szól
  5. Azoknak, akik nem ódzkodnak munkát befektetni az alapozásba

Kinek nem ajánljuk az online marketing stratégia szolgáltatásunkat?

  1. Azoknak, akik ad hoc módon marketingeznek
  2. Azoknak, akik rendelkeznek marketing kampányokkal és azt gondolják, hogy ennél jobban nem lehet csinálni
  3. Azoknak, akik a könnyebb utat választják és csodálkoznak, hogy az eredmények is ehhez igazodnak
  4. Azoknak, akik úgy gondolják, hogy bármikor és bárhol el tudják érni a potenciális vásárlóikat
  5. Azoknak, akik az alapozás helyett azonnal öntik a pénzt a marketing eszközökbe

AJÁNLATOT KÉREK!

Milyen lépéseket kell tenni a sikeres stratégia megalkotásához?

  1. Fel kell ismerni, hogy szükség van stratégiára vagy újra kell gondolni a jelenlegit
  2. TELJES MARKETING AUDITot kell végezni, hogy feltárjuk a jelenlegi állapotokat
  3. Fel kell mérni a piacot: konkurencia, potenciális és jelenlegi vásárlók, trendek, eszközök
  4. A kapott adatokat elemezni kell és megérteni, hogy mire vágyik a vásárló
  5. Elkészíteni a stratégiát (célcsoport, eszközök, büdzsé, arculat stb.)
  6. A terveket meg kell valósítani
  7. Mérni kell az eredményeket
  8. A kapott eredményeket ki kell elemezni
  9. Optimalizálni kell a rendszert (el kell hagyni, ami nem működik, optimalizálni kell azt, ami működik, új eszközöket kell bevezetni stb.)
  10. Folyamatosan kontroll alatt kell tartani a rendszert (minden rendszer addig működik megfelelően, amíg felügyelik, ennek hiányában idővel veszít eredményességéből)

AJÁNLATOT KÉREK!

Miért gondolkozz stratégiában?

  1. Stratégia nélkül nem fogod tudni, hogy miért vagy sikeres vagy sikertelen.
  2. Stratégia nélkül nem fogod tudni, hogy hol kell változtatnod.
  3. Stratégia nélkül nem fogod tudni, hogy mit kell tenned.
  4. Stratégia nélkül nem fogod tudni, hogy melyik lépés következik.
  5. Stratégia nélkül nem fogod tudni, hogy milyen konverziós eredményt értél el.
  6. Stratégia nélkül nem fogod tudni, hogy hogyan mérd a teljesítményed.
  7. Stratégia nélkül nem fogod tudni, hogy merre tart a vállalkozásod.

AJÁNLATOT KÉREK!

Ajánlatkérés

    Válaszd ki a megfelelő szolgáltatásokat (ctrl + kattintás)


    [recaptcha]

    Szakmai bejegyzéseink, amelyek online marketing stratégiához kapcsolódnak (hirdetések, közösségi média, marketing):

    Az utóbbi időben újra elkezdtünk posztolni, mert nem szeretnénk vizet prédikálni és bort inni, valamint olyan suszterek lenni, aki lyukas cipőben jár.  Természetesen mindig a saját oldalakat hanyagoljuk, ha bármelyik ügyfelünk segítséget kért tőlünk.

    A közhelyek után jöjjenek a bejegyzések:

     

    TE vagy a szar, ha mindig kirúgnak

    TE vagy a szar, ha mindig kirúgnak

    Erős felütés, tisztában vagyunk vele, viszont mindenképpen érdemes tisztázni azt, hogy mikor a cég hibája és mikor a munkavállalóé, ha kirúgás, közös megállapodással megszűnik a szerződés. Legyen ez a próbaidő alatt vagy már az azt követő időszakban (határozott vagy...

    read more
    ASAP IT hirdetés (React fejlesztő) feladásának rejtelmei

    ASAP IT hirdetés (React fejlesztő) feladásának rejtelmei

    Az IT cég, amelynek fejvadász feladatokat látunk el egy ASAP feladattal látott minket el, amelyet a szokásos módon az IT/fejlesztő FB csoportokba posztoltunk, hogy a legrelevánsabb célközönséget érjük el. Nem várt bonyodalmakba futottunk bele a hirdetés első,...

    read more

    WordPress Alapozó Kurzus, ha magad szeretnéd elkészíteni az első saját WordPress weboldalad

    Még 2017-ben elkészítettük az akkor még fizetős, de mára ingyenessé tett online kurzusunkat, amely WordPress Alapozó Kurzus nevet kapta. Úgy gondoljuk, hogy ezt az információt is meg kell osztanunk veletek, bár ezzel a saját üzletünket rontjuk elvileg. DE ez nem így van.

    WordPress Alapozó Kurzus promóciós videó

    Miért vagyunk 100%-ig biztosak abban, hogy ennyi tudással nem lehet üzleti weboldalt létrehozni?

    1. Az alapozó szó nem véletlen: az anyaggal lefedtük az alapokat, amely szükséges egy kezdő oldal létrehozásához (nem tartalmazza a plugin listánkat, amely nélkül tényleg csak hobbi oldalak hozhatók létre – részben ezért is lett ingyenes az anyag)
    2. 2017-ben készült: továbbra is érvényesek az anyagban elmondottak, de azóta sokat fejlődött a rendszer
    3. Gyenge hangminőség: készülünk egy új verzióval, amelyben jobb minőségben rögzítjük a hangot, illetve kibővítjük több leckével
    4. Nagyon sok gyakorlásra és utánjárásra van szükség: az alapok átadása és begyakorlása nem elegendő ahhoz, hogy üzleti oldalt hozzon létre az, aki sikeresen elvégzi. 1 óra videóanyag nem fedheti le 10 év tudását.

    Természetesen kivételek mindig vannak, de ahogy a szabászat egy külön szakma, úgy a WordPress weboldal készítés is az. Nem lesz és nem is lehet senki egy kurzus után szakértő.

    Ha érdekel a tananyag, akkor kattints a linkre: WordPress Alapozó Kurzus

     

    AJÁNLATOT KÉREK!