OKTATÁS: egyéni képzés, online és offline tanfolyamok, előadások, élő közvetítések

Kinek ajánljuk fel lehetőségként az oktatási szolgáltatásunkat?

  1. Már rendelkezel céggel és saját magad szeretnéd népszerűsíteni a céged: megmutatjuk neked, hogy mi hogyan csináljuk
  2. Marketinggel foglalkozok, de nem tudod, hogy mire szakosodj vagy mit érdemes tanulnod: átbeszéljük a lehetőségeid és a számodra megfelelő úton végigvezetünk
  3. Szeretnéd, ha a marketingesed ne vezessen meg: bevezetünk a marketing alapjaiba
  4. Érdekel a marketing, DE annyi guruval találkoztál már, hogy nem tudod merre indulj: átbeszéljük a lehetőségeid és a számodra megfelelő úton végigvezetünk

Kinek nem ajánljuk fel lehetőségként az oktatási szolgáltatásunkat?

  1. Nem hiszel a marketing erejébe: úgy gondold, hogy ez csak egy szépen becsomagolt lószar
  2. Nincs időd tanulni és begyakorolni a mutatott technikákat: ha arra nincs időd, amivel növelhetnéd a céged bevételeit, akkor senki sem tud neked segíteni
  3. Tudod, hogy hogyan lehetnél jobb, nem szeretnél fizetni több, mint 10 év tapasztalatiért: nagyon sok ingyenes anyag van az interneten, amelyből saját magad is megtanulhatod a marketing alapjait
  4. Ki tudod fizetni az oktatást, DE nem akarod megfogadni, mert te jobban tudod: ha jobban tudod, akkor biztos jobb eredményeket is el tudsz érni egyedül

AJÁNLATOT KÉREK!

Személyes egyéni képzés

Sokan esküsznek arra, hogy a tanulás legjobb módja, ha személyesen tudásátadás történik. Mi is úgy gondoljuk, hogy ez egy jó módja a tanulásnak, viszont minden ügyfelünknek azt javasoljuk, hogy legyen nyitott, mert ez csak egy módszer a piacon.

Ha szeretnéd, hogy személyesen adjuk át a tudásunkat neked, akkor kérd ajánlatunkat és írd meg, hogy milyen területen szeretnél fejlődni. Akkor javasoljuk, ha kisebb csoport oktatására kérnek minket fel.

Extra költséget jelent: a helyszín, a kiszállás és az utazás. 

Személyes online oktatás

Rugalmasabb megoldás, mint a személyes oktatás, mert:

  1. Helyszín független
  2. Nincs extra kiszállási díj
  3. Egyszerűbb időpontot egyeztetni (akár esti időpontra is)
  4. Csak 2 számítógépre van szükség, amelyek webkamerával vannak ellátva, illetve egy olyan szoftverre, amelyik képes megosztani a képernyőt

Egyéni képzéseinkhez ajánljuk, de csoportos oktatásra is van lehetőség.

Online kurzus

Folyamatosan bővülő oktatási palettánk révén egyszeri beiratkozási díj ellenében korlátlan ideig használható tudásanyagot adunk. 

Előnyei:

  1. Modul rendszerű – szabadon választható kurzusok
  2. Csomagajánlat – több kisebb kurzusból felépülő szolgáltatás, kedvezményes áron pl. Social media blokk: Instagram, FB, Later.com stb.
  3. Korlátlan ideig használható* – nem muszáj azonnal elvégezni 1-2 hónap múlva is elérhető
  4. Egyszeri díjas – miután kifizetted már nem kell extra költséggel számolni, illetve a további kurzusaink árából kedvezményt is adunk
  5. Folyamatos frissítés – ha szükséges, akkor frissítjük az egyes leckéket

 * ameddig az anyagot megjelenítő felület elérhető vagy találunk megfelelő alternatívát

Előadás, workshop

Több felkérést is kaptunk már előadásra, workshop megtartására, így ha van olyan téma, amelyben releváns tudással rendelkezünk, akkor nyugodtan kérj ajánlatot (természetesen mivel ez számunkra is értékes felkérés, így gyakran ingyen vállaljuk a fellépést).


 

Online közvetítés

Szívesen  veszünk részt online közvetítésekben is, akár interjúztatóként vagy interjú alanyként is. Kérj ajánlatot még ma. (természetesen mivel ez számunkra is értékes felkérés, így gyakran ingyen vállaljuk a fellépést).

AJÁNLATOT KÉREK!

Miért szeretünk oktatni?

A legtöbb ügyfelünk, akinek marketing stratégiát tervezünk és meg is valósítjuk többnyire nem ért a marketinghez, így az első nagy feladat, hogy meggyőzzük őket, hogy hallgassanak ránk. 

Két ügyfelet különböztetünk meg ezek szerint:

  1. Nem hallgat ránk, mindenképpen a saját ötleteit szeretné megvalósítani. Ez azért probléma, mert általában olyan kampányok kerekednek ki, amelyek tetszenek az ügyfélnek, de a célcsoportnak már kevésbé. Hiába hangsúlyozzuk, hogy ez így nem fog működni, mert a több éves tapasztalatunk azt mutatja, hogy biztos bukás lesz. Ebben az esetben a pályafutásunk elején sok hibát követtünk el, mert megvalósítottuk ezeket a kampányokat és sajnos igazunk lett. Azóta óvatosabbak vagyunk és nem vállalunk ilyen kampányokat, esetleg egy kisebb tesztet futtatunk, majd a büdzsé nagyjából a már meggyőzött ügyfél jóváhagyja a mi elképzeléseinket. Nagy munka, de ahogy megtanítjuk az ügyfélnek az alapokat máris jobb eredményeket produkálnak a hirdetések.
  2. Hallgatnak ránk, a tudásunk átadása egyből sikeres, így nem kell plusz köröket futni és elkölteni a büdzsé egy részét, hogy bebizonyítsuk, hogy úgy nem fogjuk elérni a potenciális ügyfeleket és nem lesz eladás. A közös együttműködés alapja a tudás és a bizalom lesz. Folyamatosan képezzük az ügyfeleket, egészen addig, ameddig akár maguk is tudják vinni a kampányaikat. Innentől már nem kivitelezőként, hanem oktatóként, mentorként működünk együtt.

 

Fontos számunkra, hogy kvalifikált ügyfelekkel dolgozzunk együtt, azaz megértsék a marketing alapjait és ne rettegjenek kérdezni, ne érezzék úgy, hogy a marketing valami woodoo szertartáshoz hasonlít. Legyenek tisztában azzal, hogy mit miért csinálunk, így olyan együttműködések részesei lehetünk, ahol az ügyféllel együtt fejlődünk. Minden egyes kampány a mi tudástárunkat is bővíti, az elégedett ügyfél az ajánlásaink számát növeli. 

A másik ok, amiért oktatunk: mert szeretünk oktatni. Mi nem olyanok vagyunk, mint a tesitanár, aki sose tudta lefutni az 5 kört szintidőre, de a diákoktól elvárja. Nem azért oktatunk, mert nem értünk hozzá. Azért oktatunk, hogy minél többen értsenek hozzá.

Összefoglalva: azért oktatunk, hogy az ügyfeleink számára érthető legyen, hogy mit miért csinálunk, illetve szeretnénk átadni a tudásunk. 

 

AJÁNLATOT KÉREK!

Ajánlatkérés

Válaszd ki a megfelelő szolgáltatásokat (ctrl + kattintás)


Szakmai bejegyzéseink, amelyek oktatással kapcsolatosak

Az utóbbi időben újra elkezdtünk posztolni, mert nem szeretnénk vizet prédikálni és bort inni, valamint olyan suszterek lenni, aki lyukas cipőben jár.  Természetesen mindig a saját oldalakat hanyagoljuk, ha bármelyik ügyfelünk segítséget kért tőlünk.

A közhelyek után jöjjenek a bejegyzések:

 

Tapasztalatom a magyar Facebook csoportok tagjaként

Tapasztalatom a magyar Facebook csoportok tagjaként

Több projektnél is sokat segít, ha a az adott piac Facebook csoportjaiban tag az ember, mert tájékozódhat a szakmai újdonságairól, párbeszédet kezdeményezhet érdekes témákban, segítséget kérhet a szakma nagyjaitól, illetve akár álláshirdetést is feladhatunk vagy éppen...

bővebben
Mikor posztoljak a közösségi média felületeimen?

Mikor posztoljak a közösségi média felületeimen?

Ha a marketingben minden tervezhető és betartható lenne, akkor a Mikor posztoljak? kérdésre is lenne egy képlet, amit betartva a legoptimálisabb időpontban oszthatjuk meg a friss tartalmainkat. DE nincs általános igazság, még a 42 sem ad választ erre. Mit lehet, akkor tenni? Tesztelni, elemezni és posztolni. A három lépésből az utolsó a legfontosabb, mert ha csak gondolkodik rajta az ember, akkor biztosan nem fog egyről a kettőre lépni.

bővebben
Célcsoport és a hozzájuk tartozó marketing eszköz meghatározása

Célcsoport és a hozzájuk tartozó marketing eszköz meghatározása

Egy marketing kampány előtt elengedhetetlen, hogy célcsoportra, illetve célcsoportokra szűkítsük az elérni kívántakat. Miért van erre szükség? Katonai hasonlattal élve szőnyeg bombázhatunk egy célpontot, de semmi garancia nincs arra, hogy eltaláljuk a célpontot. 1 célzott rakétával viszont sokkal nagyobb az esélyünk a sikerre. Két fogalom, amiről szó lesz: célcsoport (a példában a célpont volt) és a marketing eszköz (a példában a rakéta volt)

bővebben

WordPress Alapozó Kurzus, ha magad szeretnéd elkészíteni az első saját WordPress weboldalad

Még 2017-ben elkészítettük az akkor még fizetős, de mára ingyenessé tett online kurzusunkat, amely WordPress Alapozó Kurzus nevet kapta. Úgy gondoljuk, hogy ezt az információt is meg kell osztanunk veletek, bár ezzel a saját üzletünket rontjuk elvileg. DE ez nem így van.

WordPress Alapozó Kurzus promóciós videó

Miért vagyunk 100%-ig biztosak abban, hogy ennyi tudással nem lehet üzleti weboldalt létrehozni?

  1. Az alapozó szó nem véletlen: az anyaggal lefedtük az alapokat, amely szükséges egy kezdő oldal létrehozásához (nem tartalmazza a plugin listánkat, amely nélkül tényleg csak hobbi oldalak hozhatók létre – részben ezért is lett ingyenes az anyag)
  2. 2017-ben készült: továbbra is érvényesek az anyagban elmondottak, de azóta sokat fejlődött a rendszer
  3. Gyenge hangminőség: készülünk egy új verzióval, amelyben jobb minőségben rögzítjük a hangot, illetve kibővítjük több leckével
  4. Nagyon sok gyakorlásra és utánjárásra van szükség: az alapok átadása és begyakorlása nem elegendő ahhoz, hogy üzleti oldalt hozzon létre az, aki sikeresen elvégzi. 1 óra videóanyag nem fedheti le 10 év tudását.

Természetesen kivételek mindig vannak, de ahogy a szabászat egy külön szakma, úgy a WordPress weboldal készítés is az. Nem lesz és nem is lehet senki egy kurzus után szakértő.

Ha érdekel a tananyag, akkor kattints a linkre: WordPress Alapozó Kurzus

 

AJÁNLATOT KÉREK!

VISSZAHÍVÁST KÉREK

HA NEM TUDOD ELDÖNTENI, HOGY MELYIK SZOLGÁLTATÁSUNK VALÓ NEKED, AKKOR KÉRJ VISSZAHÍVÁST A KÖVETKEZŐ FORM KITÖLTÉSÉVEL!

 

 







Hírlevél feliratkozás

FRISS TARTALMAK, AJÁNLATOK, ÚJDONSÁGOK



Kövess minket!