A napokban nekiálltam a Google AdSense fiókomat rendbe tenni, mert változott az a weboldalalak kezelésének a rendszere.
- Első körben azokat a weboldalaimat, blog oldalaimat ellenőriztem, amelyek időszakosan összejött a minimális kifizetéshez szükséges bevétel.
- Aztán nekiálltam és bedobtam az összes olyan domain-t is, amelyiken van látogatott weboldal, vagy az lehet belőle. Így került hirdetés a céges oldalra is, mert azt is beküldtem.
Már akkor tudtam, hogy nem sokáig maradnak kint a hirdetések, mert nem tudnak annyi bevételt generálni, mint amennyit az elvesztett ügyfelek jelentenek.
Gondold át, hogy megéri-e kitenni hirdetéseket vagy sem?
- Én elkövettem azt a hibát, hogy meginogtam és engedélyeztem.
- A releváns affiliate hirdetések mellett már túlzás volt.
- HA csak 1-2 hirdetést állítok be kézzel az sokkal jobban beolvadt volna, DE mindent vagy semmit alapon játszottam.
Mikor tegyél ki hirdetéseket?
- HA nem vevőszerző az oldal.
- HA nincs más bevételed, van elég látogatód és bízol bennük, hogy a hirdetésekkel is maradnak.
- HA le szeretnéd tesztelni, hogy mit ér a weboldaldalad.
- HA később szeretnél leszerződni nagyobb cégekkel. (ha látják, hogy vannak hirdetések, akkor tudsz mutatni statisztikát)
- stb.
0 hozzászólás