Inkatív FB oldal felélesztése 1.1 – SzerelmesSzivek.hu

Esettanulmány

Az Egy marketinges férfi több privát projektjénél már meglévő FB oldalt kell felélesztenie. 

Vízió: aktív közösség alakul ki, akik folyamatosan kommentelnek és/vagy megoszják a cikkeket.

Cél: napi minimum 1 rendszeres poszt, valamint ezt kiegészítő adhoc tartalmak, 1-2 hónapon belül 3-10 reakcióról, 10-25-re majd 26-50-re módosulnak.

A Szerelmes Szívek ~45.600 kedveléssel rendelkező FB oldal (valamint tartozik hozzák egy Szerelmes szívek blog és egy Szerelmes Szívek nstagram fiók is – ha szimpatikus az oldal, akkor legyél a követőnk)

Mi volt a kiindulás?

  • közel 45.600 kedvelés
  • napi 0-50 közötti elérés
  • 2016 december – 2017 áprilisáig rendszerese posztok
    • előtte közel 1,5 év kihagyás
    • utána több, mint féléve
  • 0 reakció (egy-egy kósza like, megosztás vagy komment érkezett)
  • Szerelmes szívek zárt csoport létszáma nem nökvekedett, 50 alatt maradt

Hogyan indult az újraélesztési folyamat? 

  • új posztstruktúra kitalálása:
    • 3 különböző megjelenés
    • Idézetek tematikus megosztása
    • Blogbejegyzések megosztás
  • előre elkészített ~100 poszt, beidőzítve
  • call-to-action felszólítás: megosztásra, kommentelésre, lájkolásra

Az első időszak eredményei (2-3 poszt alapján)

  • 1.000-2.000 elérés, amely folyamatosan növekszik
  • heti 9 poszt (7 idézet + 2 blogbejegyzés) rendszeresen 2018. januárjáig (további posztok megosztása folyamatban)
  • reakciók száma 5-10 között stagnál (főleg lájk és megosztás)
  • kedvelések számára a csökkenés volt jellemző, ennek mértéke csökkent az új posztoknak köszönhető

Összefoglalva: mivel az új posztok még csak  most indultak be nem volt nagy elvárás, viszont ahogy a képlet is mutatja már érezhető a változás.

A poszt folytatásában: milyen változásokat eredményez a heti 9 poszt egy hónap távlatában? 

0 Comments

Submit a Comment

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Hírlevél feliratkozás

FRISS TARTALMAK, AJÁNLATOK, ÚJDONSÁGOK

  1. Elsőkézből értesülhetsz új tartalmainkról
  2. Készülő Online Kurzusaink tesztelője lehetsz
  3. Tájékoztatást kapsz az új tematikus hírlevél listáinkról



Kiemelt bejegyzések