Kezdőlap 9 Marketing 9 Esettanulmány 9 Inkatív FB oldal felélesztése 1.1 – SzerelmesSzivek.hu

Inkatív FB oldal felélesztése 1.1 – SzerelmesSzivek.hu

Esettanulmány

Az Egy marketinges férfi több privát projektjénél már meglévő FB oldalt kell felélesztenie. 

Vízió: aktív közösség alakul ki, akik folyamatosan kommentelnek és/vagy megoszják a cikkeket.

Cél: napi minimum 1 rendszeres poszt, valamint ezt kiegészítő adhoc tartalmak, 1-2 hónapon belül 3-10 reakcióról, 10-25-re majd 26-50-re módosulnak.

A Szerelmes Szívek ~45.600 kedveléssel rendelkező FB oldal (valamint tartozik hozzák egy Szerelmes szívek blog és egy Szerelmes Szívek nstagram fiók is – ha szimpatikus az oldal, akkor legyél a követőnk)

Mi volt a kiindulás?

  • közel 45.600 kedvelés
  • napi 0-50 közötti elérés
  • 2016 december – 2017 áprilisáig rendszerese posztok
    • előtte közel 1,5 év kihagyás
    • utána több, mint féléve
  • 0 reakció (egy-egy kósza like, megosztás vagy komment érkezett)
  • Szerelmes szívek zárt csoport létszáma nem nökvekedett, 50 alatt maradt

Hogyan indult az újraélesztési folyamat? 

  • új posztstruktúra kitalálása:
    • 3 különböző megjelenés
    • Idézetek tematikus megosztása
    • Blogbejegyzések megosztás
  • előre elkészített ~100 poszt, beidőzítve
  • call-to-action felszólítás: megosztásra, kommentelésre, lájkolásra

Az első időszak eredményei (2-3 poszt alapján)

  • 1.000-2.000 elérés, amely folyamatosan növekszik
  • heti 9 poszt (7 idézet + 2 blogbejegyzés) rendszeresen 2018. januárjáig (további posztok megosztása folyamatban)
  • reakciók száma 5-10 között stagnál (főleg lájk és megosztás)
  • kedvelések számára a csökkenés volt jellemző, ennek mértéke csökkent az új posztoknak köszönhető

Összefoglalva: mivel az új posztok még csak  most indultak be nem volt nagy elvárás, viszont ahogy a képlet is mutatja már érezhető a változás.

A poszt folytatásában: milyen változásokat eredményez a heti 9 poszt egy hónap távlatában? 

0 hozzászólás

Egy hozzászólás elküldése

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .

HelloPack WordPress bővítmény csomag
HelloPack WordPress bővítmény csomag

Hírlevél feliratkozás

  1. Elsőkézből értesülhetsz új tartalmainkról
  2. Készülő Online Kurzusaink tesztelője lehetsz
  3. Tájékoztatást kapsz az új tematikus hírlevél listáinkról



Kiemelt bejegyzések

  • Az Instagram újabb nagy boomja: BoomerangAz Instagram újabb nagy boomja: Boomerang
    Kategória: Közösségi média
    A bumeráng szóról szinte mindenkinek az ügyes mozdulattal a levegőbe dobott, majd feladójához visszatérő kis ausztrál játékszer juthat az eszébe. Én
  • Blog fogalmának bemutatása
    Kategória: Közösségi média
    “A blog egy olyan periodikusan újabb bejegyzésekkel bővülő weboldal, amely ezek sorozatából áll, függetlenül attól, hogy mi az oldal témája, formája
  • Célcsoport és marketing eszközökökCélcsoport és a hozzájuk tartozó marketing eszköz meghatározása
    Kategória: Hirdetések
    Egy marketing kampány előtt elengedhetetlen, hogy célcsoportra, illetve célcsoportokra szűkítsük az elérni kívántakat. Miért van erre szükség? Katonai hasonlattal élve szőnyeg bombázhatunk egy célpontot, de semmi garancia nincs arra, hogy eltaláljuk a célpontot. 1 célzott rakétával viszont sokkal nagyobb az esélyünk a sikerre. Két fogalom, amiről szó lesz: célcsoport (a példában a célpont volt) és a marketing eszköz (a példában a rakéta volt)

HelloWP Becsültekasszás Szerződésminták [Affiliate marketing]

A közös munka előtt el szoktam mondani a leendő ügyfélnek/partnernek, hogy a weboldal üzemeltetésnek jogi feltételek teljesüléséhez kötött (HA teljesíti, akkor nincs gond; HA nem akkor büntetésre számíthat ellenőrzéskor). Mivel a jogi ismeretem minimális, ezért ebben...

HelloPack WordPress bővítmény csomag [Affiliate marketing]

2021. márciusában kezdtem el használni a HelloPack WordPress bővítmény csomagot, pedig már egy ideje szemeztem vele, hiszen olyan pluginekhez ad hozzáférést, mint:  az összes gyári WooCommerce bővítmény; Divi, Elementor és Oxygen builder és kiegészítőik; formok;...

Pin It on Pinterest