WordPress weboldal készítés az egyéni igényekhez igazítva
A következő életszerűnek tűnő példákon keresztül szeretnénk bemutatni a 3 tipikus megrendelő típust, akivel volt már dolgunk. FIGYELEM! A történetek célja a szemléltetés, megtörtént esetek alapján.
A szkeptikus
Már az első kapcsolatfelvételkor tudtuk, hogy nem lesz egyszerű menet és lehet, hogy jobban járnánk, HA vágnánk bele a közös munkába.
Péter vállalkozása állítása szerint megfelelően működött, azaz kitermelte a saját és munkatársai fizetését, valamint csekély növekedés is észlelhető volt.
Azt gondolta, hogy ez jelenlegi fenntartható állapot bármeddig fenntartható marketing nélkül, DE ez egyáltalán nem így volt. A konkurencia jelen volt online és minimális energiabefektetéssel uralta a piacot.
Ahogy rávezettük Pétert a változások szükségességére elkezdte magát kényelmetlenül érezni. Felismerte, hogy saját magát korlátozza.
Te is kerülhetsz ilyen helyzetbe? Igen.
Egy weboldal megoldás minden problémádra? Nem.
A weboldal CSAK az első lépés az online ügyfélszerzéshez.
A céltudatos
Azokat a vevőket szeretjük, akik tudják, hogy mit akarnak, DE megfogadják a tanácsainkat.
Eszter egy jól menő offline üzletet vitt, ezért nem is gondolkodott az online világban. Viszont egy ismerősének a példája felnyitotta a szemét.Az ismerős vevőköre elég stabil volt, DE csak minimálisan tudta növelni azt, ameddig nem lett weboldala és nem kezdte el azt marketingezni.
A weboldalon minden információt megkaptak a leendő ügyfelek, fel tudták vele venni a kapcsolatot, volt hírlevél feliratkozásis lehetőség és ajánlatkérő form is.
Eszter is szeretett volna egy ilyen rendszert, ezért fordult hozzánk a már elkészített anyagokkal és egy stratégiával.
Mindent IS átbeszéltünk: felállítottunk egy haladási tervet, amely anyagilag belefért a cashflowjába, látható és mérhető eredményeket produkált.
Te is szeretnél online vevőket szerezni?
Az átlag felhasználó
A legtöbb ügyfelünk sejti, hogy mit szeretne, DE nem tudja megfogalmazni azt. Mutatnak példákat, amik tetszenek, így kijelöl egy irányt, DE a megvalósítást már szakemberre bízza. Gáborral is így indult az együttműködés.
- Először egy WordPress weboldalt kapott, ahol bemutatta a szolgáltatást.
- Megmutattuk neki, hogy egy szakmai bloggal hogyan tud látogatókat gyűjteni.
- Hogyan tud közösséget építeni, amely folyamatos vásárlásokat generál.
Gábor elégedett volt a munkánkkal, ezért továbbléptünk:
- Kapott egy gyorstalpaló oktatás a közösségi felületekről
- Elindítottuk az ELSŐ kampányt, amelyet több másik követett
- Rábeszéltük egy YouTube csatornára is. Eleinte nagyon bátortalan videók kerültek ki, DE már ezzel is a konkurencia elé került. Idővel megszerette és most már nem teher neki, hanem szórakozás
A WordPress weboldal magában csak online megjelenést jelent, DE ez az első lépés, ami szükséges ahhoz, hogy egy jól működő rendszert alakítsunk ki, ahogy Gábor esetében. Megteszed az első lépést?
Miért van szükséged weboldalra?
Ez a lista a céged, a piacod, a vásárlóid ismerete nélkül készült, DE ha 3-nál több igaz rád, akkor érdemes elgondolkodnod végre azon, hogy szükséged van-e weboldalra. Megsúgjuk: igen lesz a válasz.
- A magyar cégek, vállalkozások töredéke rendelkezik weboldallal (folyamatosan növekszik ez a szám, DE még így nagyon alcsony)
- Szeretnél online megjelenni és eléréseket generálni (a weboldal hirdetés és/vagy SEO nélkül lassabban éri el a célközönséget)
- Szeretnél online értékesíteni (HA elérnek az oldalra, akkor még rá kell őket venni a vásárlásra)
- Rájöttél arra, hogy a konkurencia már rendelkezik weboldallal és ott is értékesítés (sose késő, mindig van egy kis hely)
- Értékes szaktudással rendelkezel, DE nem találnak meg a Google-ben (HA blogolsz és figyelsz a SEO-ra, akkor ez meg fog változni)
- A vevőid már többször jelezték, hogy kényelmesebb lenne neki online egyeztetni veled (HA ők nem tudnak meggyőzni, akkor még én se)
- Egy átlagos vevő nem tudja, hogy mit szeretne pontosan ezért rákeres a potenciális cégekre, szolgáltatásokra, termékekre és te sosem kerülsz a látóterükbe (és ugye téged, HA akarna se találna, semmilyen formában)
Kinek ajánljuk?
- Akinek még nincs weboldala, DE szolgáltatást vagy terméket értékesít vállalkozásoknak vagy magánszemélyeknek (nem biztos, hogy a WP weboldal lesz a megoldás, ebben az esetben alternatív megoldással is szolgálhatunk)
- Akik már tudják, hogy online jelenlét nélkül nem lehet (vagy csak korlátozottan lehet) sikeres egy vállalkozás (nem elég ott lenni el is kell érni a felhasználót pl. hirdetésekkel)
- Akik nem sajnálják a befektetést a későbbi sikerek érdekében (a weboldal költségei kezdetben soknak tűnhetnek viszont alapok nélkül hirdetési kampányok se lehetnek sikeresek)
- Akik tudják, hogy nem szabad lemaradni a konkurencia mögött (ez nem azt jelenti, hogy mindenben követni kell őket, DE érdemes néha ihletet meríteni)
- Akik szeretnék a következő szintre emelni a vállalkozásukat (lépésről-lépésre haladva, fokozatosan építkezve)
Kiknek nem ajánljuk?
- Akik azt gondolják, hogy nincs szükség weboldalra (vannak olyan vállalkozások, ahol mi sem ajánljuk)
- Akik nem szeretnek pénzt fektetni a vállalkozásukba (a megtérülés nagyban függ a választott marketing stratégiától is)
- Akik nem hisznek az online értékesítéseben (amilyen gyorsan telnek az évek és változnak a technológiák úgy lesz majd az online értékesítés a múlt)
- Akik ódzkodnak az online világtól (évekkel ezelőtt elindult a folyamat, napjainkra megkerülhetetlen az online tér)
- Akik mindenbe a lehúzást látják (természetesen mindig bele lehet futni ilyen vállalkozókba, DE egy kis odafigyeléssel elkerülhető az ablakon kidobott pénz)
Miért minket válassz?
SZAKMAI TAPASZTALAT
- Több, mint 10 éves WordPress tapasztalat
- Dolgoztunk már alvállalkozóként, fővállalkozóként, megpróbáltunk startuppal világruralomra törni, szerveztünk rendezvényt, oktattunk és tanácsot is adtunk.
- Ügyfeleink lefedik a magyar vállalkozási paletta egészét (saját megbízások és partnereink révén)
- Nem csak a weboldaladat készítjük el, hanem egy komplett marketing stratégiát is adunk a kezedbe, HA te is ezt akarod (mi ezt fogjuk javasolni, mert a weboldal magában sosem elég)
- A legtöbb kérést házon belül meg tudjuk oldani, vagy kiszervezzük megbízható partnereinknek
KIEGÉSZÍTŐ SZOLGÁLTATÁSOK
- Tartalommarketing – megírunk minden szöveget, amire szükséged lehet, elkészítjük a grafikát hozzá, videót készítünk és vágunk
- Közösségi média – Facebook oldal és csoport, YouTube, Instagram stb.
SEO – keresőoptimalizálása - Rendszert hozunk létre, amely részben automatán működik, részben manuálisan
- Elkészítjük a hírleveled
Korrekt ajánlat
- Nem lesznek rejtett költségek, mert minden pontosan átbeszélünk
- Adunk egy árat a weboldal elkészítésére
- Adunk egy havidíjas megoldást a frissítésre és a karbantartásra
- Adunk egy árat a megbeszélteken felüli munkákra is (minden projektnél vannak extra igények vagy új kívánságok menet közben)
- Lehetőséget biztosítunk részletfizetésre, DE minden esetben előleget kérünk a felmerült költségek fedezésére
- Az első évben a tárhely és a 1db domain díját tartalmazza a csomag
- Minden felmerült kérdésedre több alternatívát biztosítunk
- Az általunk tesztelt és használt technikákat kapod
Ha nem tudod eldönteni, hogy melyik szolgáltatásunk való neked,
akkor kérj visszahívást a következő form kitöltésével!
Kérj ajánlatot még ma!
Minden elvesztegetett nappal ügyfeleket és pénzt veszthetsz. Egy ALAP weboldalt 5 munkanap alatt elkészítünk, HA mindenben együtt működsz velünk. Mit szól szólsz hozzá? Kérsz ajánlatot? Ha még nem győztünk meg, akkor olvasd el a következő felsorolást is.
- HA végigolvastad ezt az oldalt, akkor már 1 lépést tettél is afelé, hogy online legyél.
- HA a konkurenciád rendelkezik, akkor neked se ártana meg.
- HA a konkurenciád is vacilál, akkor itt az előzési lehetőség.
- HA már van weboldalad, DE valamiért nem úgy teljesít, mint ahogy vártad, akkor neked felülvizsgáltatra és tanácsadásra van szükséged.
- HA nem WordPress alapú a weboldalad, akkor is érdemes felvenned velünk a kapcsolatot, mert nem CSAK a WordPresshez értünk. Illetve nem is biztos, hogy a weboldal a ludas, hanem a marketing.
Ajánlatkérés