Hashtag (#) kampány egyszerűen

Közösségi média

Hashtag (#) kampány alatt sok mindent lehet érteni, viszont ebben a cikkben arról lesz szó, hogy egy speciális # köré építünk “gerilla” kampányt.

Miért “gerilla” kampány? 

Arra alapozunk, hogy nagyon sokan fognak benne részt venni, így gyorsan fog eljutni az ő ismerőseikhez és az az ismerőseik ismerőseihez.

Mi a célja a # kampánynak?

  • Brand népszerűségének növelése
  • Brand aktuális szlogenjének népszerűsítése
  • Brand közösségi fiókjának népszerűsítése
  • A nagy hype-nak köszönhetően növelni az eladások számát

Mire kell figyelni a # kiválasztásakor?

  • kevesebb néha több
  • legyen minél rövidebb – könnyen megjegyezhető és beírható
  • legyen specifikus
  • legyen eredeti
  • legyen platformfüggő – más a Twitter, Instagram és FB esetén is
  • jó, ha van call-to-action belefoglalmazva (de legyen rövid is egyben)
  • kis és nagybetűk használata pl. szavak kezdőbetűinek kiemelése
  • legyen B terv, mert lehet, hogy nem fog beválni

Hogyan építsünk fel egy Hashtag kampányt?

  1. Kövesd @XY instagram fiókot (természetesen ez a saját fiókunk)
  2. Posztolj új fotót vagy ossz meg újra egyet, amin xy dolgot csinálsz (természetesen olyan témát kell választani, ami kapcsolódik a brandünkhöz)
  3. Használd a speciális #-et (legyen egyedi)
  4. Tag-eld be @XY instagram fiókot

További teendők

  • adj határidőt a feladatra
  • legyen valami nyeremény/jutalom/kedvezmény
  • mutasd be a nevezőket egy gyűjtő oldalon pl. weboldal, másik közösségi portál, # szűrés stb.

Szakállverseny az Egy szakállas férfi szervezésében – Case Study

“Az Egy szakállas férfi konzultált az Egy marketinges férfival és arra jutott, hogy szüksége lenne egy jó kis # (hashtag) kampányra. Miért? Olvass tovább és megtudod.”

Ha szükséged van egy ehhez hasonló # kampányra, akkor vedd fel velünk a kapcsolatot.

0 Comments

Submit a Comment

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Hírlevél feliratkozás

FRISS TARTALMAK, AJÁNLATOK, ÚJDONSÁGOK

  1. Elsőkézből értesülhetsz új tartalmainkról
  2. Készülő Online Kurzusaink tesztelője lehetsz
  3. Tájékoztatást kapsz az új tematikus hírlevél listáinkról



Kiemelt bejegyzések