Szolgáltatásaink

Egy cég életében mindig nagy feladat összeállítani a szolgáltatásai listáját, de sosem sikerül igazán, mert minden ügyfél másra vágyik, más eszközök használható és természetesen mások az anyagi lehetőségek is.

Hogyan kezdjük a munkát egy új ügyféllel?

  1. Minden potenciális ügyfelünket szeretünk megismerni:
    1. Ha ajánlás útján érkezett, akkor az ajánlót kérdezzük először
    2. Elkészítjük az online felületeinek auditját – weboldal, közösségi média, hirdetések, hivatkozások stb.
    3. Felmérjük a pénzügyi helyzetét: cégek esetében publikus adatok, magányszemélyek és egyéni vállalkozók esetén erre nincs mód
    4. Felvesszük a kapcsolatot az elérhetőségeken keresztül, általában telefonon átbeszéljük az igényeket
  2. Megalkotjuk a stratégiát, amely
    1. lépésekre bontva bemutatja a haladás ütemezését
    2. az egyes lépések becsült megtérülését is megmutatjuk
    3. közösen kiválasztjuk azokat, amelyre biztos szükség lesz és véglegesítjük a tervet
  3. A megalkotott terv alapján ajánlatot adunk, ami 15 napig érvényes
  4. Szerződünk, ha az ajánlatot elfogadták
  5. Kiállítjuk az előlegszámlát és elkezdjük a munkát

A munka a szerződésben foglaltak szerint zajlik és zárul

  • határidők betartása, feladatok elvégzése, fizetés, átadás, átvétel
  • az extra feladatok mindig munkadíj változást vonnak maguk után
  • illetve az akadályoztatott munka a határidők kitolását eredményezheti
  • eseti munka esetén (weboldal készítés, audit, kampánytervezés stb.) a teljesítés után lezárul 
  • folyamatos együttműködés esetén a szerződésben foglalt havi ciklus lép életbe
  • a cél: mindkét fél elégedettsége

AJÁNLATOT KÉREK!

WORDPRESS WEBOLDAL KÉSZÍTÉS

MIÉRT VAN SZÜKSÉGED WEBOLDALRA?

Ez a lista a céged, a piacod, a vásárlóid ismerete nélkül készült, de ha 3-nál több igaz rád, akkor érdemes elgondolkodnod végre azon, hogy szükséged van-e weboldalra. Megsúgjuk: igen.

  1. A magyar cégek, vállalkozások töredéke rendelkezik weboldallal 2019-ben
  2. Szeretnél online megjelenni
  3. Szeretnél online megjelenni
  4. Rájöttél arra, hogy a konkurencia már rendelkezik weboldallal és ott is értékesítés
  5. Értékes szaktudással rendelkezel, de nem találnak meg a Google-ben
  6. Szakértő vagy, de senki sem tudja, mert nincs blogod
  7. Nem szeretnél lemaradni az online értékesítés terén
  8. Nem szeretnél láthatatlan lenni
  9. A vevőid már többször jelezték, hogy kényelmesebb lenne neki online egyeztetni veled
  10. Egy átlagos vevő nem tudja, hogy mit szeretne ezért rákeres a potenciális cégekre és te sosem kerülsz a látóterükbe

 

WordPress weboldal készítés bemutató oldal

 

AJÁNLATOT KÉREK!

WordPress doktor

 

A WordPress doktor szolgáltatást azoknak találtuk ki:

  • akik belefutottak valamilyen csúnya támadásba, ahol hackerek bejutottak az admin felületre és módosították az oldal tartalmát, illetve valami spammer scriptet helyeztek el a forráskódba
  • akik WordPress weboldala nem elég gyors, mert rosszul összerakott WP-t kaptak, esetleg rossz beállítású tárhelyet/VPS-t választottak
  • akik megkapták a weboldalukat, de azóta nem frissítette senki, nem tartotta karban (legyen ez 1 hónap, fél év, 1 év vagy több)

Tehát a szolgáltatás azoknak nyújt segítséget, akik rendelkeznek WordPress weboldallal, de valamilyen oknál fogva az nem üzemel vagy nem úgy üzemel, ahogy annak kéne. Ilyen esetekben könnyű rossz döntést hozni, ezért semmiképpen sem szabad hirtelen felindulásból cselekedni, mert általában sírás a vége:

  • ha nem értesz hozzá ne piszkáld
  • ha azt hiszed értesz hozzá, akkor nem értesz hozzá, ezért ne piszkáld
  • ha tényleg értesz hozzá, akkor hogy kerültél ebbe a helyzetbe, ne piszkáld tovább
  • ha van egy ismerősöd, aki ért hozzá (DE nem ért hozzá) és megcsinálja “5.000-é” (ennyiért egy hozzáértő még a telefont se veszi fel, kivéve ha jótékonyságról van szó, az esetedben ez utóbbi nem játszik), akkor ne engedd neki

Ha szakemberhez fordulsz anyagilag biztos megterhelőbb lesz, DE szerződéssel, számlaképességgel az üzleti kapcsolat alapjai lefektethetők: elvárások és igények pontos megfogalmazása, a munkadíj, garancia, kötbér fogalmának tisztázása határidőkkel keretezve.

Gondolj bele, hogy mennyit bukhatsz egy újabb kóklerrel?

  • elrontja a biztonsági mentést, még jobban összekuszálja a dolgokat – aprópénzt fizetsz neki, aztán jöhet a profik, akinek már nem játékpénzzel fizetsz, DE semmit sem tud tenni, mert “olcsójános” voltál
  • ameddig áll az oldalad nem termel pénzt és a meg nem keresett pénz az veszteség
  • ha nincs szerencséd, akkor a Google is észleli a problémát: kitilt a találati listákról, illetve blokkolja az domained és kapsz egy szép büntetést, amely feloldása nem kis feladat, de inkább idő kérdése

Tehát kérj ajánlatot még most – tőlünk vagy más cégektől. Költs egy kicsit többet, hogy egy kicsit többet kereshess!

 

WordPress doktor teljes bemutató oldala

 

AJÁNLATOT KÉREK!

SEO (keresőoptimalizálás)
Felmérjük az oldal aktuális állapotát és ennek ismeretében határozzuk meg a stratégiát és adunk ajánlatot. 

Bármilyen oldal esetén a fontosabb oldalak elemzése (betöltési sebesség, képek optimalizáltsága, URL struktúra, betöltést gátló scriptek, tartalmi hibák stb.) után optimalizálási ütemterv összeállítása, amely segítségével az oldal betöltési sebessége csökken, illetve felhasználóbarát oldalt kaphatunk, ha a szükséges javításokat elvégeztük.

  • elemzés és javaslattétel
  • elemzett oldal típusok: főoldal, oldal, bejegyzés
  • 3 ingyenes eszköz használata elemzéshez

 

SEO (keresőoptimalizálás) bemutató oldal

 

AJÁNLATOT KÉREK!

Kulcsszóanalízis

A tartalommarketing legkisebb eleme a kulcsszó (vagy kifejezés, ha több elemből áll). A Google és a többi keresőalgoritmus az alapoktól ezekre építkezik és az évek során ezt bővítették kis sok egyéb paraméterrel és szolgáltatással (mesterséges intelligencia, gépi látást stb.) A feladat egyszerű: kialakítani egy alap kulcsszó készletet, amely a hosszútávú építkezést segíti = ezekre a kulcsszavakra szeretnénk eljutni a csúcsra (1. oldal, 1. hely stb.)  A folyamat időigényes és összetett, 2-3 hónap kell ahhoz, hogy az első eredmények észlelhetőek legyenek

 

Kulcsszóanalízis bemutató oldal

 

AJÁNLATOT KÉREK!

Oktatás

Nem szeretnéd, hogy más dolgozzon helyetted ezért megtanulnád, hogy hogyan is kell. Pénzt spórolsz, de időt áldozol azért, hogy valamelyik szakma szakértője legyél. Sok órát kell görnyedned a gép előtt, magolnod és gyakorolnod, hogy aztán az első x projekted valahogy sikerüljön. Aztán újra a görnyedés, magolás és gyakorlás trió. Majd már majdnem vállalható, amit kiadsz a kezedből.

Ezeket a köröket fogod hónapokig, évekig ismételgetni, amíg eléred a célod. Ezt szeretnéd? Van időd? Ha igen, akkor kérj ajánlatot még ma! Ha nem ezt szeretnéd, akkor is kérj ajánlatot, mert megoldjuk helyetted és nem kell évekig gyakorolnod.

 

Oktatás bemutató oldal

 

AJÁNLATOT KÉREK!

MENTORPROGRAM

Hosszútávú együttműködés, amely során több lépésben elérjük azt, hogy a vállalkozásod jobban teljesítsen az online térben:

  1. TELJES MARKETING AUDIT: jelenlegi helyzet felmérése és igények pontosítása
  2. Online marketing stratégia tervezés: az előző pont alapján a trendeknek megfelelő stratégiai alapok lefektetése
  3. Online marketing stratégia kivitelezés: a tervek alapján az egyes felületek kialakítása, a kampányok megvalósítása
  4. Oktatás: az online marketingben résztvevő munkatársak betanítása a rendszer használatára
  5. Számonkérés: a munkatársak tudásszintjének felmérése
  6. Eredmények elemzése: hogyan teljesít a kampány/stratégia, hogyan teljesítenek a munkatársak
  7. Optimalizálás: a kapott információk alapján a meglévő rendszer finomhangolása, új eszközök bevezetése

A mentorprogram ideje alatt folyamatos kapcsolattartás:

  1. Rendszeresen tervezés: minimum havi 1, maximum heti 1  alkalommal – a következő időszak feladatainak egyeztetése
  2. Folyamatos elemzés: a stratégia alappillére, hogy a minden mérhető legyen és ezáltal monitorozható – statisztikák elemzése és javaslattétel
  3. Folyamatos kapcsolattartás: telefon, skype, személyes, email – 
  4. Rendszeres oktatás: a munkatársak képzése szükséges ahhoz, hogy idővel átvegyék a teljes rendszert
  5. Folyamatos tanácsadás: a kivitelezésből folyamatosan ki szeretnénk vonni magunkat, de annak optimalizálásához továbbra is támogatást adunk

Az együttműködés célja, hogy

  • rövid és közép távon stabil alapot fektessünk le
  • erre az alapra kockánként építenénk fel a tervezés során megálmodott palotát
  • hosszútávon profit orientált rendszer álljon

Kérj ajánlatot még ma!

 

AJÁNLATOT KÉREK!

Tanácsadás

 

Sok vállalkozás rendelkezik komoly marketinges csapattal vagy marketinges munkatárssal, de kifogytak az ötletekből, nem ismernek elegendő eszközt vagy egyszerűen csak bizonytalanok a következő lépés megtételében.

Ezekben az esetekben érdemes külső szakembert felkérni, mert:

  • nincs közvetlen kapcsolata a céggel, a kampányokkal és független szemlélőként észreveheti a gyengeségeket hibákat
  • több tapasztalattal rendelkezik, így szinte bármilyen helyzetre tud megoldást, hiszen a karrierje során legalább egyszer már ő is elkövette és meg is oldotta
  • több szem többet lát alapon új lendületet adhat egy megfáradt csapatnak a különböző látásmódja

Természetesen nem költségmentes egy ilyen szolgáltatást igénybe venni. Viszont ameddig valami nem megy flottul a marketinggépezetben, addig annyi pénzt lehet bukni, amennyiből kifizethető egy tanácsadó. Ha nem egy kezdőt vagy hozzá nem értőt sikerül választani, akkor simán visszatermeli a saját árát és hosszútávú profitot biztosít.

Te kértél már tanácsot pénzért? Nem? Félsz attól, hogy kidobott pénz lesz? Garanciát szeretnél? Igen?

A marketinges nem megváltó. A közhely, hogy marketinggel még a sz*rt is el lehet adni, ha szépen be van csomagolva nem igaz. Először nézz körbe a saját házad táján:

  1. Megfelelő célcsoportra hirdetsz?
  2. Ismered a szokásaikat, igényeiket?
  3. Megfelelő eszközöket használsz?
  4. Érhető az üzeneted?
  5. A szolgáltatásod/ terméked ára megfizethető? Jó a minősége? Piacvezető?

Ha ezekre a kérdésekre nem kerestél eddig választ, akkor kezd el, mert minden tanácsadó ezeket vagy ezekhez hasonlókat fog feltenni. Rakj rendet és kérj ajánlatot még ma!

 

AJÁNLATOT KÉREK!

Online marketing stratégia

A legnehezebb feladatunk ezen a területen van, mert a cégvezetők szeretik a saját kezükbe venni az irányítást és a saját ötleteiket megvalósítani.

Jellemző érvek: 

  • “Nekem ez tetszik.” – az emberek 50%-át alapból elveszti a vállalkozás, a maradék 50%-on osztoznak a fanatikus követők, az ellenzők és a semlegesek. Érdemes az ő fejükkel gondolkodni, mert ők fogják továbbosztani a szolgáltatásunkat/termékünket
  • “Szerintem működni fog.” – egyéni vélemény és igaz is, ha csak ő fog vásárolni. Ellenkező esetben inkább bízza profira, aki a trendekre, statisztikákra és best practise megoldásokra hagyatkozik. Ezekből állít össze stratégiát és nem egy megérzésre hagyatkozik.
  • “Amióta megy a cég termeli a pénzt.” – ez lehet igaz, de mennyit? Bárki kiszámolta, hogy mekkora költség, mennyi bevételt hoz? Minden kampányt lehet optimalizálni: kevesebb pénz költésével több konverzió, ugyanannyi pénzből több látogató, kevesebb pénzből ugyanannyi látogató.
  • “A konkurencia is ezt csinálja.” – lehet a konkurenciának van egy stratégiája, amit követ. Ennek sok eleme láthatatlan a látogatók elől, így egy sima másolás nem elég.

CSAK olyan projekteket vállalunk el, amelyekben az előzetes felmérések, a trendek és a józan paraszti ész által diktált stratégia kerül megvalósításra. Természetesen figyelembe vesszük a cégvezető és csapata kéréseit is, de ha nem sikerül olyan kompromisszumos megoldást találni, amivel az eredmények is garantálhatók, akkor nem indul el a közös munka. Olyan kampánnyal pénzt égetni nem szeretünk, amit az ügyfél talált ki, de a felelősséget ránk tolja, annak ellenére, hogy jeleztük az ellenvetéseinket.

Munkafolyamat:

  1. Kutatás, elemzés (információgyűjtés)
  2. Stratégia tervezése (eszközök kiválasztása, arculat meghatározása, tartalomgyártási útmutató készítése stb.)
  3. Stratégia megvalósítása (lépésről-lépésre)
  4. Folyamatos optimalizálás (lehet kidobott pénznek tűnik, DE elsőre nem lehet tökéleteset alkotni, illetve egy kampány nem futhat a végtelenségig ugyanolyan hatékonysággal)
  5. Statisztikák elemzése (folyamatosan monitorozzuk a kampányokat és a kimutatások alapján reagálunk a kialakult helyzetekre)
  6. Újratervezés (ha valamit nem lehet optimalizálni, akkor nem érdemes időt pazarolni rá)
  7. Új kampányok indítása (a működő kampányok mellé mindig érdemes újakat indítani, hogy ne egy lábra támaszkodjon a marketing)

Tehát, ha nem szeretnéd égetni a pénzed, lépésről-lépésre szeretnél haladni, tudatosan építve a vállalkozásod. Akkor kérj tőlünk ajánlatot még ma! Limitáltak az erőforrásaink.

 

További információért kattints a linkre: Online marketing stratégia tervezése és megvalósítása bemutató oldal

 

AJÁNLATOT KÉREK!

Hirdetéskezelés

Az elkészített kampányainkat általában kezeljük is, DE előfordult már, hogy átvettünk projekteket, amely beavatkozásra vártak. Sok esetben “házibarkács” eredménye egy-egy ilyen kampány, amit a tulajdonos vagy egy kezdő/egyetemista marketinges hozott össze lowbudget jeligére, ami így olcsón fut, de bevételt nem hoz. Nem ritka az ilyen eset, ahol a pénztárca óvása a cél, de valójában jóval költségesebb, mint szakértőt megbízni.

Hogyan kell a kampányátvételt elképzelni?

  1. Ezekben az esetekben elemezzük a futó kampányt vagy kampányokat.
  2. Az eredmények alapján javaslatot teszünk:
    1. A kampány menthetetlen le kell állítani és újat kell tervezni
    2. A kampány optimalizálható, de minimális profitot termel
    3. A kampány optimalizálásával megfelelő profitot fog termelni
    4. Alternatív megoldás javaslunk, ami olcsóbb vagy ingyenes vagy jobban konvertál
  3. Az ügyfél választ a lehetőségek közül és ennek megfelelően kialakítjuk az együttműködés részleteit
    1. Egyszeri díjas szolgáltatás – kampány optimalizálás, új kampány készítés, tanácsadás, más eszköz bevezetése
    2. Havidíjas szolgáltatás – kampány további kezelése és optimalizálása
    3. Kombinált megoldás – az előző két pont egyvelege

Ha van olyan kampányod, ami nem úgy fut, ahogy szeretnéd, akkor kérj ajánlatot még ma! 

 

Online marketing stratégia tervezése és megvalósítása bemutató oldal

 

AJÁNLATOT KÉREK!

Ha nem tudod eldönteni, hogy melyik szolgáltatásunk való neked, akkor kérj visszahívást a következő form kitöltésével!






Ajánlatkérés

Válaszd ki a megfelelő szolgáltatásokat (ctrl + kattintás)


Legfrissebb szakmai bejegyzéseink

Az utóbbi időben újra elkezdtünk posztolni, mert nem szeretnénk vizet prédikálni és bort inni, valamint olyan suszterek lenni, aki lyukas cipőben jár.  Természetesen mindig a saját oldalakat hanyagoljuk, ha bármelyik ügyfelünk segítséget kért tőlünk.

A közhelyek után jöjjenek a bejegyzések:

Tapasztalatom a magyar Facebook csoportok tagjaként

Tapasztalatom a magyar Facebook csoportok tagjaként

Több projektnél is sokat segít, ha a az adott piac Facebook csoportjaiban tag az ember, mert tájékozódhat a szakmai újdonságairól, párbeszédet kezdeményezhet érdekes témákban, segítséget kérhet a szakma nagyjaitól, illetve akár álláshirdetést is feladhatunk vagy éppen...

bővebben
Mikor posztoljak a közösségi média felületeimen?

Mikor posztoljak a közösségi média felületeimen?

Ha a marketingben minden tervezhető és betartható lenne, akkor a Mikor posztoljak? kérdésre is lenne egy képlet, amit betartva a legoptimálisabb időpontban oszthatjuk meg a friss tartalmainkat. DE nincs általános igazság, még a 42 sem ad választ erre. Mit lehet, akkor tenni? Tesztelni, elemezni és posztolni. A három lépésből az utolsó a legfontosabb, mert ha csak gondolkodik rajta az ember, akkor biztosan nem fog egyről a kettőre lépni.

bővebben
Célcsoport és a hozzájuk tartozó marketing eszköz meghatározása

Célcsoport és a hozzájuk tartozó marketing eszköz meghatározása

Egy marketing kampány előtt elengedhetetlen, hogy célcsoportra, illetve célcsoportokra szűkítsük az elérni kívántakat. Miért van erre szükség? Katonai hasonlattal élve szőnyeg bombázhatunk egy célpontot, de semmi garancia nincs arra, hogy eltaláljuk a célpontot. 1 célzott rakétával viszont sokkal nagyobb az esélyünk a sikerre. Két fogalom, amiről szó lesz: célcsoport (a példában a célpont volt) és a marketing eszköz (a példában a rakéta volt)

bővebben

WordPress Alapozó Kurzus, ha magad szeretnéd elkészíteni az első saját WordPress weboldalad

Még 2017-ben elkészítettük az akkor még fizetős, de mára ingyenessé tett online kurzusunkat, amely WordPress Alapozó Kurzus nevet kapta. Úgy gondoljuk, hogy ezt az információt is meg kell osztanunk veletek, bár ezzel a saját üzletünket rontjuk elvileg. DE ez nem így van.

WordPress Alapozó Kurzus promóciós videó

Miért vagyunk 100%-ig biztosak abban, hogy ennyi tudással nem lehet üzleti weboldalt létrehozni?

  1. Az alapozó szó nem véletlen: az anyaggal lefedtük az alapokat, amely szükséges egy kezdő oldal létrehozásához (nem tartalmazza a plugin listánkat, amely nélkül tényleg csak hobbi oldalak hozhatók létre – részben ezért is lett ingyenes az anyag)
  2. 2017-ben készült: továbbra is érvényesek az anyagban elmondottak, de azóta sokat fejlődött a rendszer
  3. Gyenge hangminőség: készülünk egy új verzióval, amelyben jobb minőségben rögzítjük a hangot, illetve kibővítjük több leckével
  4. Nagyon sok gyakorlásra és utánjárásra van szükség: az alapok átadása és begyakorlása nem elegendő ahhoz, hogy üzleti oldalt hozzon létre az, aki sikeresen elvégzi. 1 óra videóanyag nem fedheti le 10 év tudását.

Természetesen kivételek mindig vannak, de ahogy a szabászat egy külön szakma, úgy a WordPress weboldal készítés is az. Nem lesz és nem is lehet senki egy kurzus után szakértő.

Ha érdekel a tananyag, akkor kattints a linkre: WordPress Alapozó Kurzus

 

AJÁNLATOT KÉREK!

VISSZAHÍVÁST KÉREK

HA NEM TUDOD ELDÖNTENI, HOGY MELYIK SZOLGÁLTATÁSUNK VALÓ NEKED, AKKOR KÉRJ VISSZAHÍVÁST A KÖVETKEZŐ FORM KITÖLTÉSÉVEL!

 

 







Hírlevél feliratkozás

FRISS TARTALMAK, AJÁNLATOK, ÚJDONSÁGOK



Kövess minket!