Egy vállalkozás életében mindig eljön az idő, amikor össze kell állítania az általa nyújtott szolgáltatások listáját. Anno én is nagyon megszenvedtem, amikor létrehoztam ezt az oldalt, aztán a 3. vagy 4. alkalomtól már nem számoltam a változtatásokat. Hol elvettem, hol hozzáadtam, néhol átírtam a szöveget vagy egész blokkot töröltem.

A cél az volt, hogy a leendő ügyfeleknek könnyebb dolga legyen, DE őszintén megmondom, hogy nem vagyok benne biztos.

  • HA lusta vagy, akkor kérj ajánlatot vagy visszahívást.
  • HA érdekel, hogy mit hordtam össze, akkor olvass! Nézz körül az oldalon és utána kérj ajánlatot vagy visszahívást.

Köszönöm ;)

Megjegyzés: a legtöbb ügyfél jelölt ajánlás útján talál meg, így ezt a szenvedést nem kell átélniük :)

Hogyan kezdjük a munkát egy új ügyféllel?

  1. Minden potenciális ügyfelünket szeretünk megismerni:
    1. Ha ajánlás útján érkezett, akkor az ajánlót kérdezzük először
    2. Elkészítjük az online felületeinek auditját (HA rendelkezik ilyennel) – weboldal, közösségi média, hirdetések, hivatkozások stb.
    3. Felmérjük a pénzügyi helyzetet, mert ennek ismeretében tudjuk elkészíteni a személyre szabott ajánlatot
    4. Felvesszük a kapcsolatot az elérhetőségeken keresztül, általában telefonon átbeszéljük az igényeket
  2. Megalkotjuk a stratégiát, amely
    1. lépésekre bontva bemutatja a haladási ütemtervet
    2. az egyes lépések várható megtérülését is megmutatjuk (ha van rá lehetőség)
    3. közösen kiválasztjuk azokat, amelyre biztos szükség lesz és véglegesítjük a tervet
  3. A megalkotott terv alapján ajánlatot adunk, ami 15 napig érvényes
  4. Szerződünk, ha az ajánlatot elfogadták
  5. Kiállítjuk az előlegszámlát és elkezdjük a munkát

A munka a szerződésben foglaltak szerint zajlik és zárul

  • határidők betartása, feladatok elvégzése, fizetés, átadás, átvétel
  • az extra feladatok mindig munkadíj változást vonnak maguk után
  • illetve az akadályoztatott munka a határidők kitolását eredményezheti
  • eseti munka esetén (weboldal készítés, audit, kampánytervezés stb.) teljesítés után lezárul 
  • folyamatos együttműködés esetén a szerződésben foglalt havi ciklus lép életbe
  • CÉL: mindkét fél elégedettsége = WIN-WIN helyzet

Szolgáltatásaink

WORDPRESS WEBOLDAL KÉSZÍTÉS

MIÉRT VAN SZÜKSÉG WEBOLDALRA?

Ez a lista a céged, a piacod, a vásárlóid ismerete nélkül készült, de ha 3-nál több igaz rád, akkor valószínűleg nem fog megártani.

  1. A magyar cégek, vállalkozások töredéke rendelkezik weboldallal
  2. Szeretnél online megjelenni
  3. Szeretnél online értékesíteni
  4. Rájöttél arra, hogy a konkurencia már rendelkezik weboldallal és ott is értékesítés
  5. Értékes szaktudással rendelkezel, DE nem találnak meg a Google-ben
  6. Szakértő vagy, DE senki sem tudja, mert nincs blogod
  7. Nem szeretnél lemaradni az online értékesítés terén
  8. Nem szeretnél láthatatlan lenni
  9. A vevőid már többször jelezték, hogy kényelmesebb lenne neki online leadni a rendelést
  10. Egy átlagos vevő nem tudja, hogy mit szeretne ezért rákeres a potenciális cégekre és sosem kerülsz a látóterükbe

 További részletekért kattints a linkre: WordPress weboldal készítés

SEO (keresőoptimalizálás)
Felmérjük az oldal aktuális állapotát és ennek ismeretében határozzuk meg a stratégiát és adunk ajánlatot. 

Bármilyen oldal esetén a fontosabb oldalak elemzése (betöltési sebesség, képek optimalizáltsága, URL struktúra, betöltést gátló scriptek, tartalmi hibák stb.) után az optimalizálási ütemterv összeállítása következik, amely megvalósítása utána az oldal betöltési sebessége csökken, illetve felhasználóbarátabb oldalt kaphatunk, ha a szükséges javításokat elvégeztük.

  • elemzés és javaslattétel
  • elemzett oldal típusok: főoldal, oldal, bejegyzés, termékek, érkező oldalak stb.
  • 3 ingyenes eszköz használata a kezdőcsomagban

További részletekért kattints a linkre: SEO (keresőoptimalizálás)

Kulcsszóanalízis

A tartalommarketing legkisebb eleme a kulcsszó (vagy kifejezés, ha több elemből áll). A Google és a konkurenseik keresőalgoritmusai a kulcsszóközpontú rendszerek. Az évek során további paraméterekkel és szolgáltatásokkal (mesterséges intelligencia, gépi látást stb.) bővítették a pontosság növelésének érdekében.

A feladat egyszerű: kialakítani egy alap kulcsszó készletet, amely a hosszútávú építkezést segíti = ezekre a kulcsszavakra szeretnénk eljutni a csúcsra (1. oldal, 1. hely stb.)  A folyamat időigényes és összetett, 2-3 hónap kell ahhoz, hogy az első kisebb eredmények (bizonyos kifejezésekre megérkeznek az első megjelenések, kattintások) észlelhetőek legyenek.

FONTOS! HA azonnali eredményre vágysz, akkor neked hirdetésre van szükséged. A SEO lassú és kiszámíthatatlan folyamat (hosszútávú befektetés, ami a legtöbb esetben megtérül), ráadásul a multik folyamatosan finomítják a rendszereiket, amihez nekünk is alkalmazkodnunk kell.

További részletekért kattints a linkre: Kulcsszóanalízis

Oktatás

Nem szeretnéd, hogy más dolgozzon helyetted ezért megtanulnád, hogy hogyan is kell? Pénzt spórolnál és időt áldoznál azért, hogy valamelyik szakma szakértője, ismerője legyél? Sok órát kell görnyedned a gép előtt, magolnod és gyakorolnod, hogy aztán az első X projekted valahogy sikerüljön. Aztán újra a görnyedés, magolás és gyakorlás trió. Majd már majdnem vállalható, amit kiadsz a kezedből és akkor megváltoznak a trendek, új eszközök átrajzolják a piacot.

Ezeket a köröket fogod hónapokig, évekig ismételgetni, amíg eléred a célod. Ezt szeretnéd? Van időd?

  • HA ezek tudatában is vállalod a kihívást, akkor beszéljük át, hogy miben tudunk neked segíteni.
  • HA nem ezt szeretnéd, akkor kérj ajánlatot a feladatra, mert megoldjuk helyetted és nem kell évekig gyakorolnod.

További részletekért kattints a linkre: Oktatás

 

Tanácsadás

Sok vállalkozás rendelkezik komoly marketinges csapattal vagy munkatárssal, DE kifogytak az ötletekből, nem ismernek elegendő eszközt vagy egyszerűen csak bizonytalanok a következő lépés megtételében.

Ezekben az esetekben érdemes külső szakembert felkérni, mert:

  • nincs közvetlen kapcsolata a céggel, a kampányokkal, így független szemlélőként észreveheti a gyengeségeket hibákat
  • akár több tapasztalattal rendelkezhet, így szinte bármilyen helyzetre tud alternatív megoldást
  • több szem többet lát alapon új lendületet adhat egy megfáradt csapatnak a különböző látásmódja

Természetesen nem költségmentes egy ilyen szolgáltatást igénybe venni. Viszont ameddig valami nem megy flottul a marketinggépezetben, addig annyi pénzt lehet lehúzni a lefolyóm, amennyit nem szégyen. Nem lenne jobb ebből a pénzből felkérni egy tanácsadót, aki többszörösen visszahozhatja a befektetett összeget? Ha nem egy kezdőt vagy hozzá nem értőt sikerül kifogni, akkor rövid határidővel visszatermelheti a saját munkadíját és hosszútávú rentábilissé teheti a hirdetési kampányokat.

Te kértél már tanácsot pénzért? Nem? Félsz attól, hogy kidobott pénz lesz? Garanciát szeretnél? Igen?

A marketinges nem megváltó. A közhely, hogy marketinggel még a sz*rt is el lehet adni, ha szépen be van csomagolva NEM IGAZ.

Először nézz körbe a saját házad táján:

  1. Megfelelő célcsoportra hirdetsz?
  2. Ismered a szokásaikat, igényeiket?
  3. Megfelelő eszközöket használsz?
  4. Érhető az üzeneted?
  5. A szolgáltatásod/ terméked ára megfizethető? Jó a minősége? Piacvezető?

Ha ezekre a kérdésekre nem kerestél eddig választ, akkor kezd el, mert minden tanácsadó ezeket vagy ezekhez hasonlókat fog feltenni.

 

Rakj rendet és kérj ajánlatot még ma!

Online marketing stratégia

A legnehezebb feladatunk ezen a területen van, mert a cégvezetők szeretik a saját kezükbe venni az irányítást és a saját ötleteiket megvalósítani.

Jellemző érvek: 

  • „Nekem ez tetszik.” – az emberek 50%-át alapból elveszti a vállalkozás, a maradék 50%-on osztoznak a fanatikus követők, az ellenzők és a semlegesek. Érdemes az ő fejükkel gondolkodni, mert ők fogják továbbosztani a szolgáltatásunkat/termékünket
  • „Szerintem működni fog.” – egyéni vélemény és igaz is, HA csak ő fog vásárolni. Ellenkező esetben inkább bízza profira, aki a trendekre, statisztikákra és best practise megoldásokra hagyatkozik. Ezekből állít össze stratégiát és nem egy megérzésre hagyatkozik.
  • „Amióta megy a cég termeli a pénzt.” – ez lehet igaz, de mennyit? Bárki kiszámolta, hogy mekkora költség, mennyi bevételt hoz? Minden kampányt lehet optimalizálni: kevesebb pénz költésével több konverzió, ugyanannyi pénzből több látogató, kevesebb pénzből ugyanannyi látogató.
  • „A konkurencia is ezt csinálja.” – lehet a konkurenciának van egy stratégiája, amit követ. Ennek sok eleme láthatatlan a látogatók elől, így egy sima másolás nem elég.

CSAK olyan projekteket vállalunk el, amelyekben az előzetes felmérések, a trendek és a józan paraszti ész által diktált stratégia kerül megvalósításra. Természetesen figyelembe vesszük a cégvezető és csapata kéréseit is, DE ha nem sikerül olyan kompromisszumos megoldást találni, amivel az eredmények is garantálhatók, akkor nem indul el a közös munka. Olyan kampánnyal pénzt égetni nem szeretünk, amit az ügyfél talált ki, DE a felelősséget ránk tolja, annak ellenére, hogy jeleztük az ellenvetéseinket.

Munkafolyamat:

  1. Kutatás, elemzés (információgyűjtés)
  2. Stratégia tervezése (eszközök kiválasztása, arculat meghatározása, tartalomgyártási útmutató készítése stb.)
  3. Stratégia megvalósítása (lépésről-lépésre)
  4. Folyamatos optimalizálás (lehet kidobott pénznek tűnik, DE elsőre nem lehet tökéleteset alkotni, illetve egy kampány nem futhat a végtelenségig ugyanolyan hatékonysággal)
  5. Statisztikák elemzése (folyamatosan monitorozzuk a kampányokat és a kimutatások alapján reagálunk a kialakult helyzetekre)
  6. Újratervezés (ha valamit nem lehet optimalizálni, akkor nem érdemes időt pazarolni rá)
  7. Új kampányok indítása (a működő kampányok mellé mindig érdemes újakat indítani, hogy ne egy lábra támaszkodjon a marketing)

Tehát, HA

  • nem szeretnéd égetni a pénzed,
  • lépésről-lépésre szeretnél haladni,
  • tudatosan építve a vállalkozásod.

Akkor kérj tőlünk ajánlatot MÉG MA! 

További információért kattints a linkre: Online marketing stratégia tervezése és megvalósítása

Ha nem tudod eldönteni, hogy melyik szolgáltatásunk való neked,
akkor kérj visszahívást a következő form kitöltésével!

Ajánlatkérés

[contact-form-7 id=”1007″ title=”AJÁNLATKÉRÉS”]

Pin It on Pinterest