Ne hirdess! Vagy csak okosan?

A napokban nekiálltam a Google AdSense fiókomat rendbe tenni, mert változott az a weboldalalak kezelésének a rendszere. Első körben azokat a weboldalaimat, blog oldalaimat ellenőriztem, amelyek időszakosan összejött a minimális kifizetéshez szükséges bevétel. Aztán...

Hirdetések

Célcsoport és a hozzájuk tartozó marketing eszköz meghatározása

Célcsoport és a hozzájuk tartozó marketing eszköz meghatározása

Egy marketing kampány előtt elengedhetetlen, hogy célcsoportra, illetve célcsoportokra szűkítsük az elérni kívántakat. Miért van erre szükség? Katonai hasonlattal élve szőnyeg bombázhatunk egy célpontot, de semmi garancia nincs arra, hogy eltaláljuk a célpontot. 1 célzott rakétával viszont sokkal nagyobb az esélyünk a sikerre. Két fogalom, amiről szó lesz: célcsoport (a példában a célpont volt) és a marketing eszköz (a példában a rakéta volt)

bővebben
Te tudod mi a PPC marketing?

Te tudod mi a PPC marketing?

Valószínűleg már Te is hallottál róla – csak nem ezen a néven. De az szinte biztos, hogy találkoztál PPC marketingstratégiát alkalmazó linkkel. A PPC a Pay-per-click rövidítése, mely a fizetett...

bővebben
Felugró ablak helyett pop-up layer

Felugró ablak helyett pop-up layer

A felugró ablakok, azaz a pop-up hirdetések a laikusok számára legtöbbször vírusnak tűnnek. A hiedelemben van igazság, hiszen sokszor tartalmaznak kártevőket, azonban nagyrészük csak azért jön...

bővebben
Vevő vásárlás

Vevő vásárlás

A legtöbben nem a vevők érdekeit nézik, hanem egyszerűen csak el akarnak adni, ami igazából a legrosszabb technika. Mielőtt eladhatnánk meg kell találni a potenciális vevőket, majd fel kell velük...

bővebben

Miért hirdessek Facebook oldalon?

Sok cég nem tudja, hogyan reklámozza az oldalát. Neked milyen stratégiád van? Mi felváltva használjuk a Facebook és Google AdWords hirdetéseket. Egy pár érv, amiért érdmes Facebookon hirdetni....

bővebben

Pin It on Pinterest