Egy marketing kampány előtt elengedhetetlen, hogy célcsoportra, illetve célcsoportokra szűkítsük az elérni kívántakat. Miért van erre szükség? Katonai hasonlattal élve szőnyeg bombázhatunk egy célpontot, de semmi garancia nincs arra, hogy eltaláljuk a célpontot. 1 célzott rakétával viszont sokkal nagyobb az esélyünk a sikerre. Két fogalom, amiről szó lesz: célcsoport (a példában a célpont volt) és a marketing eszköz (a példában a rakéta volt)
Hirdetések
Te tudod mi a PPC marketing?
Valószínűleg már Te is hallottál róla – csak nem ezen a néven. De az szinte biztos, hogy találkoztál PPC marketingstratégiát alkalmazó linkkel. A PPC a Pay-per-click rövidítése, mely a fizetett...
Felugró ablak helyett pop-up layer
A felugró ablakok, azaz a pop-up hirdetések a laikusok számára legtöbbször vírusnak tűnnek. A hiedelemben van igazság, hiszen sokszor tartalmaznak kártevőket, azonban nagyrészük csak azért jön...
Vevő vásárlás
A legtöbben nem a vevők érdekeit nézik, hanem egyszerűen csak el akarnak adni, ami igazából a legrosszabb technika. Mielőtt eladhatnánk meg kell találni a potenciális vevőket, majd fel kell velük...
Google hirdetéseimre csak elvétve kattintanak
Miért nem kattintanak a hirdetéseimre? Sokakban merült már fel ez a kérdés és nem tudtak rá válaszolni. Pedig nagyon is egyszerű a válasz: nem menedzselik megfelelően a kampányaikat. Hol hibáznak?...
Mikor zárjunk le egy futó Facebook hirdetési kampányt?
Már több ízben foglalkoztam a Facebook hirdetésekkel. Az elmúlt időszakban több kampányt is levezényeltem és így már a statisztikák is segítik a munkámat (idővel remélem ezek a statisztikák közelebb...
Hirdess kulcsszóra a Google AdWords segítségével!
Miért jó a Google termékeit használni? Mert a Google is, mint minden piacvezető cég szeret a saját szolgáltatásainak kedvezni. Nem véletlen, hogy a találati listákon csak Google AdWords hirdetések...
Miért hirdessek Facebook oldalon?
Sok cég nem tudja, hogyan reklámozza az oldalát. Neked milyen stratégiád van? Mi felváltva használjuk a Facebook és Google AdWords hirdetéseket. Egy pár érv, amiért érdmes Facebookon hirdetni....
Hirdetési kampányok tervezése és menedzselése
A blogokon, portálokon, közösségi oldalakon való megjelenés. Célzott, célcsoportnak megfelelő közösségek megszólítása. Aktuális trendeknek megfelelő árakkal. Hirdetési felületeket biztosítunk...
Google AdWords kulcsszóválasztó eszköz
A Google AdWords segítséget nyújt a kulcsszavak kiválasztásához a professzionális kulcsszóválasztó eszköz révén. Jelentkezz be a Google AdWords fiókodba: https://adwords.google.com Kattints a...
Google AdWords: kampány tervezése – kulcsszavak
Google AdWords kampányok a gyakorlatban nem olyan egyszerűek, mint ahogy azt egy oktatóanyagban leírják. Rengeteg tapasztalatra van szükség. Mivel összetett feladatról van szó én is részleteiben...