Kezdőlap 9 Marketing 9 Telekom és a gyerekfelügyelet – érdekes kísérlet nem érdemes elgörgetni

Telekom és a gyerekfelügyelet – érdekes kísérlet nem érdemes elgörgetni

Marketing

A munkánk egyik része az, hogy képben vagyunk a világ, az ország, a szakma történéseivel, mert így lehet csak naprakész marketing kampányokat tervezni. A hírekbe se a tavalyi eseményekre vágyunk. A HVG-n találtunk rá a Telekom új kampány videójára, amely a gyerekekről szól … minket meghatott, elgondolkoztatott … nézzétek meg, mert érdemes.

Nem fogunk spoilerezni, így egyből a videóval nyitunk és majd utána írjuk le azt, amit kiváltott belőlünk. 

Pár gondolat, hogy miért írunk erről a videóról: 

  • bár még nincs gyerek, aki miatt hasznos lett volna ez a videó, de úgy gondoljuk, hogy nem lehet elég korán kezdeni a felkészülést
  • a Telekom kitett magáért, jó párhuzamot hozott két különböző téma között
  • szeretnénk, ha még több szülőhöz eljutna a videó

A videó egy teljesen hétköznapi élethelyzetet mutat be: 

  • a gyerekek játszanak a játszótéren
  • közben a szülők árgus szemmel játszanak
  • majd a jön a kísérlet, hogy 15 percig bírják-e a szülők, hogy bekötött szemmel, vakon magukra hagyják a gyereküket
  • meglepően sokan vállalták be, voltak olyanok is, akik nemet mondtak
  • felkerültek a szemfedők és indult az óra 
  • ahogy teltek a percek a szülők sorban levették a kendőt és keresni kezdték a gyermeküket
  • amikor először nem találták őket nagyon megrémültek, sokan el is érzékenyültek (nem volt szép húzás, de csak így lehetett érzékeltetni a szituációt)

Csattanó

A film nem a játszótéri felügyeletről szólt, hanem arról, hogy a szülők mennyire nem figyelnek a gyerekek internetezési szokásaira. Nem figyelik, hogy kivel és miről beszélnek, nem korlátozzák őket a szörfözésben, pedig nagyon sok eszköz áll rendelkezésre. A statisztika azt mutatja, hogy ebbe a csoportba CSAK szülők 26%-a tartozik, azaz több, mint negyede. 

Te korlátozod a gyermeked internetezési lehetőségeit? Esetleg megtanítottad arra, hogy hogyan használja azt a korának megfelelően? 

A mai világ mondhatni internettel ellátott mobillal a kezükben születnek a gyerekek, így fontos, hogy minél előbb megfelelő oktatást kapjanak az internetről és annak használatáról. 

Divi WordPress Theme

0 hozzászólás

Egy hozzászólás elküldése

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .

Ellenőrzőlista webhelyed sikeres elindításához

https://www.cookieyes.com/welcome/sipocznorbert?ref=sipocznorbert&tap_a=123634-93512c

Hírlevél feliratkozás

  1. Elsőkézből értesülhetsz új tartalmainkról
  2. Készülő Online Kurzusaink tesztelője lehetsz
  3. Tájékoztatást kapsz az új tematikus hírlevél listáinkról



Kiemelt bejegyzések

HelloWP Becsültekasszás Szerződésminták [Affiliate marketing]

A közös munka előtt el szoktam mondani a leendő ügyfélnek/partnernek, hogy a weboldal üzemeltetésnek jogi feltételek teljesüléséhez kötött (HA teljesíti, akkor nincs gond; HA nem akkor büntetésre számíthat ellenőrzéskor). Mivel a jogi ismeretem minimális, ezért ebben...

HelloPack WordPress bővítmény csomag [Affiliate marketing]

2021. márciusában kezdtem el használni a HelloPack WordPress bővítmény csomagot, pedig már egy ideje szemeztem vele, hiszen olyan pluginekhez ad hozzáférést, mint:  az összes gyári WooCommerce bővítmény; Divi, Elementor és Oxygen builder és kiegészítőik; formok;...

Pin It on Pinterest