Kezdőlap 9 Marketing 9 Közösségi média 9 Közösségi média

Közösségi média

Közösségi média

Ma már nincs olyan háztartás, ahol ne használná a legfiatalabb generáció ezeket az oldalakat. Az ő hatásukra már az idősebb generációk tagjai is egyre nagyobb számban képviseltetik magukat. Ez a hatalmas embertömeg – massza – minden értékesítő számára nagyszerű lehetőségeket rejt. Óriási távolságokat küzdhetünk le pillanatok alatt, hiszen a Föld bármely pontjára eljuthatunk.

Az első lépés: legyen jelen minden közösségi oldalon.

Második lépés: legyen felismerhető cége arculata.

Harmadik lépés: építse fel a közösségét.

Negyedik lépés: tartsa fenn a közösség figyelmét és bővítse azt.

Ajánlott közösségi oldalak: Facebook, Google+, Tumblr, Twitter, Youtube, LinkedIn

Referenciák

Google+ oldalak

Címkék:

0 hozzászólás

Egy hozzászólás elküldése

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .

HelloPack WordPress bővítmény csomag
HelloPack WordPress bővítmény csomag

Hírlevél feliratkozás

  1. Elsőkézből értesülhetsz új tartalmainkról
  2. Készülő Online Kurzusaink tesztelője lehetsz
  3. Tájékoztatást kapsz az új tematikus hírlevél listáinkról



Kiemelt bejegyzések

  • Célcsoport és marketing eszközökökCélcsoport és a hozzájuk tartozó marketing eszköz meghatározása
    Kategória: Hirdetések
    Egy marketing kampány előtt elengedhetetlen, hogy célcsoportra, illetve célcsoportokra szűkítsük az elérni kívántakat. Miért van erre szükség? Katonai hasonlattal élve szőnyeg bombázhatunk egy célpontot, de semmi garancia nincs arra, hogy eltaláljuk a célpontot. 1 célzott rakétával viszont sokkal nagyobb az esélyünk a sikerre. Két fogalom, amiről szó lesz: célcsoport (a példában a célpont volt) és a marketing eszköz (a példában a rakéta volt)
  • Online marketing – tévhitek II.Online marketing – tévhitek II.
    Kategória: Marketing
    Előző bejegyzésünkben összegyűjtöttünk nektek 4 tévhitet, amelybe a tapasztalatlan marketingesek beleeshetnek. Most ezt újabb négy tévhittel
  • Mit csinál egy webfejlesztő?Mit csinál egy webfejlesztő?
    Kategória: Vendégposztok
    Ha röviden szeretnénk választ adni a kérdésre, akkor azt mondhatnám, hogy a webfejlesztők hozzák létre azt az összetett programot, ami felel magának

HelloWP Becsültekasszás Szerződésminták [Affiliate marketing]

A közös munka előtt el szoktam mondani a leendő ügyfélnek/partnernek, hogy a weboldal üzemeltetésnek jogi feltételek teljesüléséhez kötött (HA teljesíti, akkor nincs gond; HA nem akkor büntetésre számíthat ellenőrzéskor). Mivel a jogi ismeretem minimális, ezért ebben...

HelloPack WordPress bővítmény csomag [Affiliate marketing]

2021. márciusában kezdtem el használni a HelloPack WordPress bővítmény csomagot, pedig már egy ideje szemeztem vele, hiszen olyan pluginekhez ad hozzáférést, mint:  az összes gyári WooCommerce bővítmény; Divi, Elementor és Oxygen builder és kiegészítőik; formok;...

Pin It on Pinterest