Kezdőlap 9 Marketing 9 Közösségi média 9 Facebook oldal menedzsment

Facebook oldal menedzsment

Közösségi média

Az elmúlt időszakban tudatosan építem a szerelmes FB oldalunkat. Tudatosan építem a bizalmat és veszem rá a lájkolókat, hogy váljanak követőkké. A folyamat hosszú és nem mindent úgy csinálok, mint a nagykönyvben, de eddig működik a rendszer. Kis lépés az oldalnak, de óriási lépés az üzemeltetőnek.A Lájkból forintot című Facebook oldal kezelést oktató könyv nagy hatással volt rám, így sok részét átvettem és kiegészítettem vele a saját stratégiámat. A Szerelmes szívek brand kialakítását a Tibi atya vagy a Trollfoci márka sikeres útjára szánom, így fontos, hogy ne zombiknak írjak.

Kommentelj és válj követővé

Az első lépést az előző bekezdésben említett könyv legfontosabb tanítása adja: neveld a lájkolóid. Minden oldal megosztást és lájkot kér, de az igazán hasznos visszajelzés a komment. A komment a SEO egy fontos része, hiszen a régen megírt cikket is képes megújítani, hiszen minden változtatás a Google és a többi kereső számára is fontos értékelési szempont. A hozzászólásokra való nevelés hosszú folyamat, de mindenképpen megéri a fáradságot.

Hasznos tartalom és a kommentek

Ha a tartalom cuki, akkor megy a lájk és a megosztás. Ha kérdést is teszel fel hozzá, akkor esetleg válaszolnak is. Ha hirdeted/kiemeled a posztot, akkor sokan meg is fogják nézni, többen mint ha csak szimplán írnál egy új bejegyzést. Jelenleg a cuki faktort képviseljük, amely a közösséget annyira nem mozgatja meg. A tervek szerint hónap párja verseny, folyamatosan frissülő szerelmes sztori, vers és kép áradattal érdekes content kerül a blogra és az oldalra. Továbbá a közösség építésére valamilyen fórum és társkereső szolgáltatás is tervben van.

Hogyan térül meg a befektetett energia, idő és pénzt?

A blogon megjelenő hirdetések minimális bevételt termelnek a gyenge látogatottság miatt. Ennek folyamatosan növelése cél és várhatóan eredménye is lesz a munkának. A közösség erejét jelzi, hogy a kihasználatlan hírlevélben hirdetéseket lehet megjeleníteni, valamint viszonteladói programok ajánlatait. Ezek megjeleníthetők az FB oldalon is.

Milyen érték van még a Facebook közösségben?

Saját contetből építkezünk, így a közösség számára kiadványok, könyvek készíthetők a szerelmes történetekből, valamint lehetőség van a póló piacra való betörésre is. Hosszútávon a saját márkás termékek is képbe kerülhetnek.

Hogyan kell ezt felépíteni?

Csapatot kell építeni. Az első körben gyakornokok és diákmunkások megkeresése az Fb oldal menedzseléséhez és a tartalmak írásához, valamint az olvasói anyagok feldolgozásához – reményeink szerint hamarosan folyamatos utánpótlást jelent majd a postafiók tartalma a bloghoz. Az egyes felületek integrációját kihasználva automatizálni kell a folyamatokat:

  • új tartalom kihelyezése
  • tartalmak moderálása – közösségi szinten
  • új párbeszédek indítása
  • új partnerek felkeresése

Összegezve a feladat a terjeszkedés és tudatosan tervezett célok/mérföldkövek elérése a munka kiszervezésével és automatizálásával.

Divi WordPress Theme

0 hozzászólás

Egy hozzászólás elküldése

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .

Hírlevél feliratkozás

  1. Elsőkézből értesülhetsz új tartalmainkról
  2. Készülő Online Kurzusaink tesztelője lehetsz
  3. Tájékoztatást kapsz az új tematikus hírlevél listáinkról



Kiemelt bejegyzések

  • Mi? WoM?Mi? WoM?
    Kategória: Marketing
    Már korábban szó volt a gerillamarketingről, sőt azon belül már a vírusmarketingről is ejtettünk szót. Bár a címből nem derül ki egyértelműen, de
  • Mikor posztoljak? - közösségi médiaMikor posztoljak a közösségi média felületeimen?
    Kategória: Közösségi média
    Ha a marketingben minden tervezhető és betartható lenne, akkor a Mikor posztoljak? kérdésre is lenne egy képlet, amit betartva a legoptimálisabb időpontban oszthatjuk meg a friss tartalmainkat. DE nincs általános igazság, még a 42 sem ad választ erre. Mit lehet, akkor tenni? Tesztelni, elemezni és posztolni. A három lépésből az utolsó a legfontosabb, mert ha csak gondolkodik rajta az ember, akkor biztosan nem fog egyről a kettőre lépni.
  • Az Instagram újabb nagy boomja: BoomerangAz Instagram újabb nagy boomja: Boomerang
    Kategória: Közösségi média
    A bumeráng szóról szinte mindenkinek az ügyes mozdulattal a levegőbe dobott, majd feladójához visszatérő kis ausztrál játékszer juthat az eszébe. Én

HelloWP Becsültekasszás Szerződésminták [Affiliate marketing]

A közös munka előtt el szoktam mondani a leendő ügyfélnek/partnernek, hogy a weboldal üzemeltetésnek jogi feltételek teljesüléséhez kötött (HA teljesíti, akkor nincs gond; HA nem akkor büntetésre számíthat ellenőrzéskor). Mivel a jogi ismeretem minimális, ezért ebben...

HelloPack WordPress bővítmény csomag [Affiliate marketing]

2021. márciusában kezdtem el használni a HelloPack WordPress bővítmény csomagot, pedig már egy ideje szemeztem vele, hiszen olyan pluginekhez ad hozzáférést, mint:  az összes gyári WooCommerce bővítmény; Divi, Elementor és Oxygen builder és kiegészítőik; formok;...

Pin It on Pinterest