Kezdőlap 9 Marketing 9 Hirdetések 9 Mikor zárjunk le egy futó Facebook hirdetési kampányt?

Mikor zárjunk le egy futó Facebook hirdetési kampányt?

Hirdetések

Már több ízben foglalkoztam a Facebook hirdetésekkel. Az elmúlt időszakban több kampányt is levezényeltem és így már a statisztikák is segítik a munkámat (idővel remélem ezek a statisztikák közelebb visznek a tökéletes kampányhoz). Sajnos még a statisztikák és az alapos felkészülés se garancia arra, hogy elérjük a kitűzött célt. Mire figyeljünk, hogy ne legyen kampányunk ablakon kidobott pénz?

Honnan tudhatjuk, hogy nem érdemes a Facebookon hirdetnünk? Természetesen jó előre meg kell határoznunk a célokat/elvárásokat és az ettől való eltérés mértéke határozza meg majd a további stratégiánkat.

[singlepic id=70 w=350 h= mode=web20 float=center]

Miben lehet mérni a sikerünket?*

  1. Új lájkolók száma
  2. A Facebook oldalunkon keresztül hány vásárlás történt
  3. Mennyien iratkoztak fel a hírlevélre?
  4. Mennyien regisztráltak az oldalunkra?
  5. Mennyire aktívak az új felhasználók?

*természetesen minden egyes paramétert mérni tudunk : vagy a Facebook segítségével  vagy más módon

Mikor kezdjünk gyanakodni, hogy a kampányunk csak a pénzt viszi?

  1. Megjelennek a hirdetéseink vannak kattintásaink, de nincsen megfelelő számú  lájkoló
  2. Van elegendő lájkoló, de nem tudjuk őket aktivizálni – nem válnak szerves részévé a közösségnek
  3. A lájkolókból nem lesz potenciális ügyfél – nincs hírlevél feliratkozó, nincs regisztráció
  4. Nem azért fizetünk, hogy megjelenjen a hirdetés – nem brandépítés a célunk, ide többnyire nagyon magas hirdetési keret szükséges
  5. Nem jelenik meg a hirdetésünkmódosítani kell a hirdetés szövegét vagy a célcsoportot (nem feltétlenül kell azonnal blokkolni a kampányt)

Mit tegyünk, ha kampányunk zátonyra futott?

  1. Először szüneteltessük a hirdetést
  2. Elemezzük a statisztikát, a kapott adatokból látható, hogy mi volt a hibarossz célcsoport, rossz hirdetési szöveg, rossz kép, kevés hirdetési összeg
  3. Új hirdetési szöveg írása
  4. Újragondolni a célcsoportotbővíteni a potenciális ügyfelek csoportját
  5. Nagyobb hirdetési büdzsét engedélyezni

0 Comments

Submit a Comment

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Hírlevél feliratkozás

FRISS TARTALMAK, AJÁNLATOK, ÚJDONSÁGOK

  1. Elsőkézből értesülhetsz új tartalmainkról
  2. Készülő Online Kurzusaink tesztelője lehetsz
  3. Tájékoztatást kapsz az új tematikus hírlevél listáinkról



Kiemelt bejegyzések