Kezdőlap 9 Marketing 9 Hirdetések 9 Mikor zárjunk le egy futó Facebook hirdetési kampányt?

Mikor zárjunk le egy futó Facebook hirdetési kampányt?

Hirdetések

Már több ízben foglalkoztam a Facebook hirdetésekkel. Az elmúlt időszakban több kampányt is levezényeltem és így már a statisztikák is segítik a munkámat (idővel remélem ezek a statisztikák közelebb visznek a tökéletes kampányhoz). Sajnos még a statisztikák és az alapos felkészülés se garancia arra, hogy elérjük a kitűzött célt. Mire figyeljünk, hogy ne legyen kampányunk ablakon kidobott pénz?

Honnan tudhatjuk, hogy nem érdemes a Facebookon hirdetnünk? Természetesen jó előre meg kell határoznunk a célokat/elvárásokat és az ettől való eltérés mértéke határozza meg majd a további stratégiánkat.

[singlepic id=70 w=350 h= mode=web20 float=center]

Miben lehet mérni a sikerünket?*

  1. Új lájkolók száma
  2. A Facebook oldalunkon keresztül hány vásárlás történt
  3. Mennyien iratkoztak fel a hírlevélre?
  4. Mennyien regisztráltak az oldalunkra?
  5. Mennyire aktívak az új felhasználók?

*természetesen minden egyes paramétert mérni tudunk : vagy a Facebook segítségével  vagy más módon

Mikor kezdjünk gyanakodni, hogy a kampányunk csak a pénzt viszi?

  1. Megjelennek a hirdetéseink vannak kattintásaink, de nincsen megfelelő számú  lájkoló
  2. Van elegendő lájkoló, de nem tudjuk őket aktivizálni – nem válnak szerves részévé a közösségnek
  3. A lájkolókból nem lesz potenciális ügyfél – nincs hírlevél feliratkozó, nincs regisztráció
  4. Nem azért fizetünk, hogy megjelenjen a hirdetés – nem brandépítés a célunk, ide többnyire nagyon magas hirdetési keret szükséges
  5. Nem jelenik meg a hirdetésünkmódosítani kell a hirdetés szövegét vagy a célcsoportot (nem feltétlenül kell azonnal blokkolni a kampányt)

Mit tegyünk, ha kampányunk zátonyra futott?

  1. Először szüneteltessük a hirdetést
  2. Elemezzük a statisztikát, a kapott adatokból látható, hogy mi volt a hibarossz célcsoport, rossz hirdetési szöveg, rossz kép, kevés hirdetési összeg
  3. Új hirdetési szöveg írása
  4. Újragondolni a célcsoportotbővíteni a potenciális ügyfelek csoportját
  5. Nagyobb hirdetési büdzsét engedélyezni

0 hozzászólás

Egy hozzászólás elküldése

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .

Hírlevél feliratkozás

FRISS TARTALMAK, AJÁNLATOK, ÚJDONSÁGOK

  1. Elsőkézből értesülhetsz új tartalmainkról
  2. Készülő Online Kurzusaink tesztelője lehetsz
  3. Tájékoztatást kapsz az új tematikus hírlevél listáinkról



Kiemelt bejegyzések