A Google AdWords segítséget nyújt a kulcsszavak kiválasztásához a professzionális kulcsszóválasztó eszköz révén.

  1. Jelentkezz be a Google AdWords fiókodba: https://adwords.google.com
  2. Kattints a ”Jelentések és eszközök” fülre.
  3. Válaszd ki a ”Kulcsszóválasztó eszköz” menüpontot.

Elérhetjük közvetlenül erről a linkről is:

https://adwords.google.com/select/KeywordToolExternal

FONTOS! AdWords fiók nélkül is elérhetjük a szolgáltatást, de ilyen módon egy csökkentett változathoz férhetünk hozzá.

[singlepic id=8 w=350 h= mode=web20 float=center]

A már meglévő kulcsszavakat másold be a ”Szó vagy kifejezés” szövegdobozba. Ha nincs szükséged a haladó beállításokra, akkor azonnal lekérheted a listát a ”Keresés” gombra kattintva.

A listát rendezhetjük oszlopok szerint, valamint új oszlopokat is adhatunk hozzá – ”Becsült CPC” vagy ”Helyi keresési trendek”. Ezt a listát el is tölthetjük több formátum közül is választhatunk.

Előbb nem esett szó a haladó beállításokról, most ezt szeretném pótolni. A speciális beállítások és szűrők fül lenyitásával lehetőségünk nyílik beállítani az országot és nyelvet, amire a kulcsszavak ajánlását kérjük. Több szűrőt is beállíthatunk még: felnőtteknek szóló ötletek szerepeltetése; Ötletek és statisztikák megjelenítése; Kulcsszavak szűrése. A folyamat vége itt is a ”Keresés” gomb.