Kezdőlap 9 Marketing 9 Hirdetések 9 Google AdWords kulcsszóválasztó eszköz

Google AdWords kulcsszóválasztó eszköz

Hirdetések

A Google AdWords segítséget nyújt a kulcsszavak kiválasztásához a professzionális kulcsszóválasztó eszköz révén.

  1. Jelentkezz be a Google AdWords fiókodba: https://adwords.google.com
  2. Kattints a ”Jelentések és eszközök” fülre.
  3. Válaszd ki a ”Kulcsszóválasztó eszköz” menüpontot.

Elérhetjük közvetlenül erről a linkről is:

https://adwords.google.com/select/KeywordToolExternal

FONTOS! AdWords fiók nélkül is elérhetjük a szolgáltatást, de ilyen módon egy csökkentett változathoz férhetünk hozzá.

[singlepic id=8 w=350 h= mode=web20 float=center]

A már meglévő kulcsszavakat másold be a ”Szó vagy kifejezés” szövegdobozba. Ha nincs szükséged a haladó beállításokra, akkor azonnal lekérheted a listát a ”Keresés” gombra kattintva.

A listát rendezhetjük oszlopok szerint, valamint új oszlopokat is adhatunk hozzá – ”Becsült CPC” vagy ”Helyi keresési trendek”. Ezt a listát el is tölthetjük több formátum közül is választhatunk.

Előbb nem esett szó a haladó beállításokról, most ezt szeretném pótolni. A speciális beállítások és szűrők fül lenyitásával lehetőségünk nyílik beállítani az országot és nyelvet, amire a kulcsszavak ajánlását kérjük. Több szűrőt is beállíthatunk még: felnőtteknek szóló ötletek szerepeltetése; Ötletek és statisztikák megjelenítése; Kulcsszavak szűrése. A folyamat vége itt is a ”Keresés” gomb.

Divi WordPress Theme

0 hozzászólás

Egy hozzászólás elküldése

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .

Hírlevél feliratkozás

  1. Elsőkézből értesülhetsz új tartalmainkról
  2. Készülő Online Kurzusaink tesztelője lehetsz
  3. Tájékoztatást kapsz az új tematikus hírlevél listáinkról



Kiemelt bejegyzések

  • Keresőoptimalizálás – SEOMi fán terem a keresőoptimalizálás?
    Kategória: Keresőoptimalizálás
    A keresőoptimalizálást lehet jól csinálni és sehogy. A megfelelően kivitelezett SEO stratégia akár, már 3-4 hónap alatt is megsokszorozhatja a látogatók számát, ami a vásárlók számában is megmutatkozik.
  • Hirdetési kampányok tervezése és menedzselése
    Kategória: Hirdetések
    A blogokon, portálokon, közösségi oldalakon való megjelenés. Célzott, célcsoportnak megfelelő közösségek megszólítása. Aktuális trendeknek megfelelő
  • Célcsoport és marketing eszközökökCélcsoport és a hozzájuk tartozó marketing eszköz meghatározása
    Kategória: Hirdetések
    Egy marketing kampány előtt elengedhetetlen, hogy célcsoportra, illetve célcsoportokra szűkítsük az elérni kívántakat. Miért van erre szükség? Katonai hasonlattal élve szőnyeg bombázhatunk egy célpontot, de semmi garancia nincs arra, hogy eltaláljuk a célpontot. 1 célzott rakétával viszont sokkal nagyobb az esélyünk a sikerre. Két fogalom, amiről szó lesz: célcsoport (a példában a célpont volt) és a marketing eszköz (a példában a rakéta volt)

HelloWP Becsültekasszás Szerződésminták [Affiliate marketing]

A közös munka előtt el szoktam mondani a leendő ügyfélnek/partnernek, hogy a weboldal üzemeltetésnek jogi feltételek teljesüléséhez kötött (HA teljesíti, akkor nincs gond; HA nem akkor büntetésre számíthat ellenőrzéskor). Mivel a jogi ismeretem minimális, ezért ebben...

HelloPack WordPress bővítmény csomag [Affiliate marketing]

2021. márciusában kezdtem el használni a HelloPack WordPress bővítmény csomagot, pedig már egy ideje szemeztem vele, hiszen olyan pluginekhez ad hozzáférést, mint:  az összes gyári WooCommerce bővítmény; Divi, Elementor és Oxygen builder és kiegészítőik; formok;...

Pin It on Pinterest