Kezdőlap 9 Marketing 9 Hirdetések 9 Google AdWords kulcsszóválasztó eszköz

Google AdWords kulcsszóválasztó eszköz

Hirdetések

A Google AdWords segítséget nyújt a kulcsszavak kiválasztásához a professzionális kulcsszóválasztó eszköz révén.

  1. Jelentkezz be a Google AdWords fiókodba: https://adwords.google.com
  2. Kattints a ”Jelentések és eszközök” fülre.
  3. Válaszd ki a ”Kulcsszóválasztó eszköz” menüpontot.

Elérhetjük közvetlenül erről a linkről is:

https://adwords.google.com/select/KeywordToolExternal

FONTOS! AdWords fiók nélkül is elérhetjük a szolgáltatást, de ilyen módon egy csökkentett változathoz férhetünk hozzá.

[singlepic id=8 w=350 h= mode=web20 float=center]

A már meglévő kulcsszavakat másold be a ”Szó vagy kifejezés” szövegdobozba. Ha nincs szükséged a haladó beállításokra, akkor azonnal lekérheted a listát a ”Keresés” gombra kattintva.

A listát rendezhetjük oszlopok szerint, valamint új oszlopokat is adhatunk hozzá – ”Becsült CPC” vagy ”Helyi keresési trendek”. Ezt a listát el is tölthetjük több formátum közül is választhatunk.

Előbb nem esett szó a haladó beállításokról, most ezt szeretném pótolni. A speciális beállítások és szűrők fül lenyitásával lehetőségünk nyílik beállítani az országot és nyelvet, amire a kulcsszavak ajánlását kérjük. Több szűrőt is beállíthatunk még: felnőtteknek szóló ötletek szerepeltetése; Ötletek és statisztikák megjelenítése; Kulcsszavak szűrése. A folyamat vége itt is a ”Keresés” gomb.

0 Comments

Submit a Comment

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Hírlevél feliratkozás

FRISS TARTALMAK, AJÁNLATOK, ÚJDONSÁGOK

  1. Elsőkézből értesülhetsz új tartalmainkról
  2. Készülő Online Kurzusaink tesztelője lehetsz
  3. Tájékoztatást kapsz az új tematikus hírlevél listáinkról



Kiemelt bejegyzések