Google hirdetéseimre csak elvétve kattintanak

Hirdetések

Miért nem kattintanak a hirdetéseimre? Sokakban merült már fel ez a kérdés és nem tudtak rá válaszolni. Pedig nagyon is egyszerű a válasz: nem menedzselik megfelelően a kampányaikat. Hol hibáznak?

Nem hibáznak és ez a dolog szépsége. Egyszerűen nem ássák bele magukat eléggé a témába. Egy kampányt bárki létrehozhat, ha van a bankkártyája vagy befizetett pénzt a megfelelő helyre. A feladat egyszerűsége miatt sokan azt hiszik, hogy ennyivel végeztek is és máris dőlni fognak a vásárlók és fellendül az üzlet. A kampány menedzseléséhez rengeteg többlet feladat is kapcsolódik.

[singlepic id=72 w=350 h= mode=web20 float=center]

Miből áll egy kampány összeállítása? Érkező oldal, kulcsszavak, hirdetések, hirdetéscsoportok és kampányok. Ezt egészíthetjük ki a napi, heti és havi statisztikán alapuló optimalizálással.

Melyik a legfontosabb feladat? Ez mind egyszerre. Tehát, aki nem olvas, tanul, fejlődik, akkor nagyon könnyen minden egyes forint csak kidobott pénz lett.

Mit tanácsolok? Gyűjts össze minél több kulcsszót (kifejezést), ami kapcsolódik az adott termékhez/szolgáltatáshoz. Ez hasznos a landing page kialakításához és keresőoptimalizáláshoz is. Miért fontos ez egy kampányhoz? Nem csak a hirdetés szövegét és a hozzá kapcsolódó kulcsszavak alapján rangsorolja a hirdetéseket a Google, hanem a landing page minősége alapján is. Az érkező oldalon lévő tartalom minősége és a kulcsszavak javítják a helyezésünket az egyes hirdetési blokkokban.

Naponta néz