Sok cég nem tudja, hogyan reklámozza az oldalát. Neked milyen stratégiád van? Mi felváltva használjuk a Facebook és Google AdWords hirdetéseket. Egy pár érv, amiért érdmes Facebookon hirdetni.

Használod a Facebookot? Van profilod? Van oldalad? Mi látható mindegyik helyen? Persze, hogy hirdetések. Milyen változások tapasztalhatók? Egyre több hirdetés jelenik meg. Sunyi módon még egy bejegyzést hozzádobtak. 6 helyett már 7 hirdetés virít az oldalakon. Hamarosan bevezetik a mobil alkalmazásokon is, így tovább nő a hirdethető felület mérete.

[singlepic id=67 w=350 h= mode=web20 float=center]

Hét érv a Facebook hirdetés mellett:

  1. Több, mint 3.700.000 magyar felhasználó
  2. Célzott hirdetés – korra, nemre, érdeklődésre, családi állapotra stb.
  3. Csak akkor jelenik meg a hirdetés, ha minden kritériumnak megfelel  a felhasználó
  4. Ár-értékaránya kiemelkedő a konkurencia közül
  5. Kevés versenytárs, nagy piac
  6. Rengeteg beállítási mód – egyedi kép, viszonylag hosszú szöveggel
  7. Könnyen kezelhető – bárki számára elérhető
A legnagyobb erénye a célzott hirdetés. A Google a keresési szokásokra apellál, addig a Facebook a közösség tagjainak saját magukról megosztott tartalmak alapján bármilyen szűrési kombinációt képes lemodellezni. Ráadásul minden egyes kampány esetén látjuk előre, hogy mekkora célközönségre számíthatunk. Több szűrési beállítás kisebb potenciális ügyfelet jelent, minimális többletköltséggel. Ezenkívül szeretjük azt is, hogy nem akkora a verseny, mint a Google AdWords hirdetéseknél.