WordPress, SEO, marketing
Nincs találat
A keresett oldal nem található. Próbálja meg finomítani a keresést vagy használja a fenti navigációt, hogy megtalálja a bejegyzést.
További hasznos cikkek
Hallottál már a gerillamarketingről?
A gerillamarketing közel olyan agresszív, mint ahogy hangzik. Az agresszivitás foka nem olyan mértékű, mint a direkt marketingben vagy a pop-upokban, hanem abszolút látens. Ezen jellemzője a fő tényező, és segít megérteni, miről is szól a gerillamarketing és hogyan...
Hogyan írjunk hatékony hírlevelet II.
Mint már korábban említettük, a hírlevél egyik legfontosabb lépése a megfelelő adatbázis építés, majd az ezt követő tartalomfeltöltés. Az adatbázis veszélye, hogy gyakran nem használt, bármilyen e-mail címet adnak meg a felhasználók annak érdekében, hogy ne kapjanak...
Hogyan írjunk hatékony hírlevelet I.
Gyakran szembesülünk azzal a problémával, hogy a hírlevél küldő szoftverek miatt a levél a spam mappában landol; ha pedig nem, akkor feliratkozók ide vagy oda, nem nyitják meg akciókkal teli levelünket. Előbbi nem feltétlenül probléma, utóbbi orvosolható. ...
Online marketing – tévhitek II.
Előző bejegyzésünkben összegyűjtöttünk nektek 4 tévhitet, amelybe a tapasztalatlan marketingesek beleeshetnek. Most ezt újabb négy tévhittel bővítjük, amit nem csak a pályakezdő, hanem a rutinos marketingesek figyelmébe is ajánlunk: Az online marketing...
Online marketing – tévhitek I.
Ahhoz, hogy online marketinggel eredményesen dolgozzunk, van néhány alapvető dolog, amit érdemes megjegyeznünk. Sokszor kiderül, hogy evidensnek vélt dolgok mégsem egyértelműek, és talán ez okozta a bukásunkat. Az alábbiakban első körben összegyűjtöttük nektek, hogy...
Mobilmarketing SMS-ek nélkül
A 2000-es évek elején létrejött marketingcikkek nagy része azt javasolja, hogy a felhasználókat bombázzuk SMS-ekkel, hiszen az elérés és a siker páratlan. Az elérés reális cél, a siker kételkedésre ad okot. Ma már nem bízunk az SMS-ekben, és szokatlannak tartjuk az...
WordPress problémák és megoldások
Egy-két link
ONLINE KURZUSt keresel?
KONZULTÁlnál?
Ars poetica
Nem törekszünk a tökéletesre, mert
elérhetetlen cél a napról-napra változó piacokon.
Hitvallásunk az evolúció és a folyamatos fejlődés.
A végső és legfontosabb cél az ELÉGEDETT ÜGYFÉL.
Kövess minket!
Pár helyre kidobtuk a vasmacskánkat,
így több helyen IS megtaláhatóak vagyunk.
Hébe-hóba posztolgatunk is, vagy nem.
Nézz be hátha elcsípsz valami hasznosat ;)