Kezdőlap 9 Marketing 9 Online marketing – tévhitek I.

Online marketing – tévhitek I.

Marketing

Ahhoz, hogy online marketinggel eredményesen dolgozzunk, van néhány alapvető dolog, amit érdemes megjegyeznünk. Sokszor kiderül, hogy evidensnek vélt dolgok mégsem egyértelműek, és talán ez okozta a bukásunkat.

Az alábbiakban első körben összegyűjtöttük nektek, hogy mik ezek a „nyilvánvaló” dolgok, amik megtéveszthetik az érzékeinket:

  1. Tévhit, hogy a konkurencia nélküli termék után kapkodni fognak.

    A profit termelése ugyanis sosem indul be magától: pont az új termék az, amit nehezebb bevezetni, hiszen nem ismerik, nem keresnek rá az emberek (hiszen azt sem tudják, mit kell keresni). Ennél fogva a marketing tevékenységnek nem hogy gyengébbnek, hanem erősebbnek kell lennie, mint általában! Ez megtévesztheti minket a költségvetés készítésekor. Túl kevés tőkebefektetéssel kisebb marketingtevékenységet folytatva bukott terméket generálhatunk akaratlanul is.

  2. A jó honlap eszelősen drága is. Tévedés!

    A wordpress alapú honlapokat egyszerűen, dizájnosan bárki meg tudja oldani kis költségvetésből. A tartalomkészítéshez viszont valóban szakemberekre van szükség, ha nem értünk hozzá, ám vigyázzunk, hogy szakemberből is a jót, ne pedig a hírneves és drága személyt válasszuk! Ha blogbejegyzéssel reklámozunk, az teljesen ingyen van és akár mi is elő tudjuk állítani.

  3. Azonnali eredményeket láthatunk.

    A tévedés onnan ered, hogy tisztában vagyunk és evidensként tekintünk arra tényre, hogy az online marketing és eredménye közötti idő sokkal rövidebb a hagyományos reklámozási tevékenységétől. Ám ez nem azt jelenti, hogy azonnali. Gondoljunk bele: a vállalkozások – akármilyen jók is, az első évben nem profitálnak, csak 1-2 év elteltével produkálnak sikereket. Miért várjuk el, akkor hogy a mi marketing tevékenységünk – még ha az interneten is van – 10 perc alatt megváltsa a világot?

  4. Az online marketing a nagy vállalkozások játszótere.

    Ez nem igaz! Az online marketing tevékenység legnagyobb kihasználói a kis- és középvállalkozások. Ennek oka, hogy az interneten legkönnyebb megtalálni a réspiacot, a szűk célcsoportot, akit keresünk; így a KKV szektor előszeretettel csemegézi innen a vevőit, fogyasztóit.

0 Comments

Submit a Comment

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Hírlevél feliratkozás

FRISS TARTALMAK, AJÁNLATOK, ÚJDONSÁGOK

  1. Elsőkézből értesülhetsz új tartalmainkról
  2. Készülő Online Kurzusaink tesztelője lehetsz
  3. Tájékoztatást kapsz az új tematikus hírlevél listáinkról



Kiemelt bejegyzések