Kezdőlap 9 Marketing 9 Hírlevél 9 Hogyan írjunk hatékony hírlevelet II.

Hogyan írjunk hatékony hírlevelet II.

Hírlevél

Mint már korábban említettük, a hírlevél egyik legfontosabb lépése a megfelelő adatbázis építés, majd az ezt követő tartalomfeltöltés.

Az adatbázis veszélye, hogy gyakran nem használt, bármilyen e-mail címet adnak meg a felhasználók annak érdekében, hogy ne kapjanak kéretlen leveleket. Ezért számít elsődleges szempontnak, hogy a célközönségünk minőségi legyen. Ahhoz, hogy érdeklődő és csillogó szemű feliratkozókat kapjunk, az alábbi elvárásoknak kell megfelelnünk:

 

Adjunk! Adjunk elsősorban tudást.

Legyünk professzionálisak, kínáljunk minőségi anyagot; akár szakértőként mutassuk be magunkat (de akkor valóban feleljünk meg egy szakértői profilnak). 2016-ban, az e-világban a legvonzóbb kulturális termék a letölthető e-könyv. Ennek elkészítése időigényesebb, mint amennyit szeretnénk egy hírlevéllel törődni, de végül meghozza gyümölcsét. Ha termékünkhöz nem passzol az e-book, akkor nemkülönbben hiteles a multimédiás tartalom. A videókészítés, illetve hanganyag felvétel technikai tudást igényel, de előnye, hogy könnyebben emészthető, és tényleg úgy érzi a néző, hogy kap valamit.

 

Segítsünk.

Bár a segítség személyre szabott jellege miatt szintén időrabló, hosszú távon kötődést és közeli ismeretséget alakít ki a feliratkozóval. Ez a minőségi kapcsolat minőségi adatbázis eredményez. Egyszerűbb eszköze ennek, ha csak számára érdekes szakmai blogot, honlapot kínálunk; kissé komplexebb, ha személyes konzultációt, Skype-konzultációt vagy egyedi ajánlatot küldünk neki.

 

Ajándékozzunk!

Használjuk ki az erre szánt gazdasági keretet. Ne spóroljunk, és ne vegyünk vissza ennek költségéből. A termékmintákat, bár postázásuk lehet költségesebb, mindig szeretik a vásárlók, és valóban el is használják, de akár a fizikai üzletben is fel lehet használni erre a célra. Ezért cserébe természetesen kérjünk is valamit – mondjuk újabb feliratkozókat, vagy hogy töltsön ki egy felmérést.

 

Jó tanács: Tartsuk karban a címlistát annak érdekében, hogy ne kerüljünk spam mappába! Az adatvédelmi szabályokról mindenképpen tájékozódjunk.

0 hozzászólás

Egy hozzászólás elküldése

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .

Hírlevél feliratkozás

FRISS TARTALMAK, AJÁNLATOK, ÚJDONSÁGOK

  1. Elsőkézből értesülhetsz új tartalmainkról
  2. Készülő Online Kurzusaink tesztelője lehetsz
  3. Tájékoztatást kapsz az új tematikus hírlevél listáinkról



Kiemelt bejegyzések

  • Hogyan legyen naprakész és googlebarát a blogod?Google-ra fel!
    Kategória: Marketing
    SEO, SEO, SEO… Ez folyik a csapból is, erről beszélgetnek az ismerőseink a buszon, és az online marketinges haverok is keresőoptimalizálnak. […]
  • Te tudod mi a PPC marketing?Te tudod mi a PPC marketing?
    Kategória: Hirdetések
    Valószínűleg már Te is hallottál róla – csak nem ezen a néven. De az szinte biztos, hogy találkoztál PPC marketingstratégiát alkalmazó linkkel. A PPC […]
  • Az álláshirdetés az új CV – 2.rész: Miért nincsenek álláshirdetések?Az álláshirdetés az új CV – 2.rész: Miért nincsenek álláshirdetések?
    Kategória: Fejvadászat
    Emlékszem, amikor még a kommON-ban önéletrajzírás workshopon vettem rész, mert úgy gondoltam, hogy elhelyezkedek főállásban, pedig már a BME KOMÉDIA tanulmányaimat cégtulajdonosként kezdtem (mondhatni kényszervállalkozó voltam és a fűtött az adrenalin, de igazából azt se tudtam, hogy miért vágtam bele). Tehát én is CV-t akartam írni, A CV-t. Ehhez ismerősöktől kértem segítséget, cikket olvastam, videókat néztem. Mivel nem grafikusként akartam elhelyezkedni, ezért nem erőltettem a mézes-mázos megjelenést, inkább a tartalomra koncentráltam, mert tudtam, hogy több száz jelentkező ugyanolyan A4-es lapja között az enyém is megbújik majd. […]
  • Hogyan írjunk hatékony hírlevelet I.Hogyan írjunk hatékony hírlevelet I.
    Kategória: Hírlevél
    Gyakran szembesülünk azzal a problémával, hogy a hírlevél küldő szoftverek miatt a levél a spam mappában landol; ha pedig nem, akkor feliratkozók ide […]