Hogyan írjunk hatékony hírlevelet II.

Hírlevél

Mint már korábban említettük, a hírlevél egyik legfontosabb lépése a megfelelő adatbázis építés, majd az ezt követő tartalomfeltöltés.

Az adatbázis veszélye, hogy gyakran nem használt, bármilyen e-mail címet adnak meg a felhasználók annak érdekében, hogy ne kapjanak kéretlen leveleket. Ezért számít elsődleges szempontnak, hogy a célközönségünk minőségi legyen. Ahhoz, hogy érdeklődő és csillogó szemű feliratkozókat kapjunk, az alábbi elvárásoknak kell megfelelnünk:

 

Adjunk! Adjunk elsősorban tudást.

Legyünk professzionálisak, kínáljunk minőségi anyagot; akár szakértőként mutassuk be magunkat (de akkor valóban feleljünk meg egy szakértői profilnak). 2016-ban, az e-világban a legvonzóbb kulturális termék a letölthető e-könyv. Ennek elkészítése időigényesebb, mint amennyit szeretnénk egy hírlevéllel törődni, de végül meghozza gyümölcsét. Ha termékünkhöz nem passzol az e-book, akkor nemkülönbben hiteles a multimédiás tartalom. A videókészítés, illetve hanganyag felvétel technikai tudást igényel, de előnye, hogy könnyebben emészthető, és tényleg úgy érzi a néző, hogy kap valamit.

 

Segítsünk.

Bár a segítség személyre szabott jellege miatt szintén időrabló, hosszú távon kötődést és közeli ismeretséget alakít ki a feliratkozóval. Ez a minőségi kapcsolat minőségi adatbázis eredményez. Egyszerűbb eszköze ennek, ha csak számára érdekes szakmai blogot, honlapot kínálunk; kissé komplexebb, ha személyes konzultációt, Skype-konzultációt vagy egyedi ajánlatot küldünk neki.

 

Ajándékozzunk!

Használjuk ki az erre szánt gazdasági keretet. Ne spóroljunk, és ne vegyünk vissza ennek költségéből. A termékmintákat, bár postázásuk lehet költségesebb, mindig szeretik a vásárlók, és valóban el is használják, de akár a fizikai üzletben is fel lehet használni erre a célra. Ezért cserébe természetesen kérjünk is valamit – mondjuk újabb feliratkozókat, vagy hogy töltsön ki egy felmérést.

 

Jó tanács: Tartsuk karban a címlistát annak érdekében, hogy ne kerüljünk spam mappába! Az adatvédelmi szabályokról mindenképpen tájékozódjunk.

0 Comments

Submit a Comment

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Hírlevél feliratkozás

FRISS TARTALMAK, AJÁNLATOK, ÚJDONSÁGOK

  1. Elsőkézből értesülhetsz új tartalmainkról
  2. Készülő Online Kurzusaink tesztelője lehetsz
  3. Tájékoztatást kapsz az új tematikus hírlevél listáinkról



Kiemelt bejegyzések