Kezdőlap 9 Marketing 9 Keresőoptimalizálás 9 Mi fán terem a keresőoptimalizálás?

Mi fán terem a keresőoptimalizálás?

Keresőoptimalizálás

Cégek hosszú sora nyújt ilyen szolgáltatást, többnyire a weboldal árához viszonyítva horribilis összegért. A sok ajánlat és különböző árszabás miatt bizalmatlanok az emberek. Nem tudják pontosan miért fizetnek, valamint az se, hogy hogyan térül ez meg.

A keresőoptimalizálás (SEO) fontos része egy márka, weboldal felvirágoztatásában. A keresőmarketing egyik ága, ami többnyire ingyenes technikák összessége. Mire kell figyelni? Hol lehet a konkurencia elé kerülni?

[singlepic id=23 w=350 h= mode=web20 float=center]

A keresőoptimalizálás feladata, hogy a fontosabb keresőkben minél több kulcsszóra minél jobb pozícióban legyenek. Többféle stratégia is létezik, amivel ezt megvalósíthatjuk. A leghatékonyabb stratégia mindenképpen az, ha hosszútávra tervezünk. A jelentéktelennek tűnő kulcsszavakkal kezdődő optimalizálás hatására idővel a tevékenységünkre leginkább jellemző célpontok is könnyebben elérhetők.

A folyamat részét képezi a linképítés, a megfelelő domain név kiválasztása, az oldal felépítése SEO szempontjából (címszavak, meta tagek, morzsák, címsorok stb.), a megfelelő kulcsszavak kiválasztása és a konkurencia felmérése.  Természetesen a stratégiát a különböző keresőkhöz módosítani kell a legjobb eredmény elérése érdekében.

Ha mindent megtervezünk éves, féléves, negyedéves vagy havi bontásban, akkor meghatározhatunk célokat, mérföldköveket, amikkel tovább optimalizálhatjuk az oldalunkat és keretet biztosít a megfelelő növekedéshez.

Miért érdemes alkalmazni keresőoptimalizálást?

Linképítés: linkgyűjteményben ajánljuk a domainünket, valamint a fontosabb oldalakat (lehetőleg egyedi tartalmakat)
Eredmény: oldalunkra mutató linkek látogatókat hoznak (potenciális vásárlókat), valamint az internetes kapcsolatrendszerünk a találati listák összeállításánál fontos tényező.  Google PR mutatja, hogy tartunk (nem a legpontosabb adat, viszonyításhoz elegendő).

Domain név választás: a cégünkre legjellemzőbb kulcsszavak használatával eggyel többször szerepel az URL-be.
Eredmény: a keresők a domain névben található kulcsszavakat többre értékelik, mint a z URL további részén találhatók.

Weboldal optimalizálása: meta tagek (jelenleg már nem elsődleges tényezők) – megléte nem előny, hiánya rossz pont. Barátságos URL. Tartalom megjelenítése – címsor, kiemelések, felsorolások.
Eremdény: találati listákon az optimalizálatlan oldalakkal szemben jobb pozíció kiharcolása. Látogatói élmény növekedése (pl. kiemelések jobb olvashatóságot biztosítanak).

Kulcsszavak kiválasztása: long tail stratégia szerint a kisebb értékű és kevésbé keresett kifejezések előnybe részesítése, ezzel a legfontosabb közvetlenül kapcsolódó kulcsszavakra való optimalizálás hosszútávon.
Eredmény: kevésbé keresett kulcsszavakra előkelő pozíciók (1.oldal 1-3 helyezés). Ezzel egy időben a fő kulcsszavak is erősödnek és időről-időre jobb találati pozíciót biztosít.

Divi WordPress Theme

0 hozzászólás

Egy hozzászólás elküldése

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .

Ellenőrzőlista webhelyed sikeres elindításához

https://www.cookieyes.com/welcome/sipocznorbert?ref=sipocznorbert&tap_a=123634-93512c

Hírlevél feliratkozás

  1. Elsőkézből értesülhetsz új tartalmainkról
  2. Készülő Online Kurzusaink tesztelője lehetsz
  3. Tájékoztatást kapsz az új tematikus hírlevél listáinkról



Kiemelt bejegyzések

HelloWP Becsültekasszás Szerződésminták [Affiliate marketing]

A közös munka előtt el szoktam mondani a leendő ügyfélnek/partnernek, hogy a weboldal üzemeltetésnek jogi feltételek teljesüléséhez kötött (HA teljesíti, akkor nincs gond; HA nem akkor büntetésre számíthat ellenőrzéskor). Mivel a jogi ismeretem minimális, ezért ebben...

HelloPack WordPress bővítmény csomag [Affiliate marketing]

2021. márciusában kezdtem el használni a HelloPack WordPress bővítmény csomagot, pedig már egy ideje szemeztem vele, hiszen olyan pluginekhez ad hozzáférést, mint:  az összes gyári WooCommerce bővítmény; Divi, Elementor és Oxygen builder és kiegészítőik; formok;...

Pin It on Pinterest