Kezdőlap 9 Siker(es) tervezés(e) 9 Kommunikáció optimalizálás és tervezése

Kommunikáció optimalizálás és tervezése

Siker(es) tervezés(e)

A következő egyetemi feladatom, amit már szeptemberben el kellett volna kezdenem, de még csak pár hete foglalkozok vele, hamarosan a végső stádiumába ér. Ez nem más, mint a projekt feladatom, ami a cég kommunikációjának optimalizációjának elemzését tűzte ki célul. Sok mindent sikerült megtudnom közben magamról, a cégről és a konkurenciáról. Igen közben megértettem, hogy csak akkor lehetünk a piac része, ha kijelöljük a konkurenciát. Első lépésnek ennyi pont elég is lenne, de tovább kell menni.Miről is szól ez a 30-50 ezres beadandó. Röviden a cég optimizálásáról kommunikációs megközelítésből. Hosszabban már kicsit komplikált a helyzet. Szó esik konkurenciaelemzésről, közösségi médiáról, arculatról, youtube csatornáról, hírlevélről és még sok-sok olyan kommunikációs csatornáról, ahol eddig megjelent a cég vagy meg szeretne jelenni.

A legfontosabb szempont a precíz és mindenre kiterjedő tervezése. Az eddigi bevett szokás nem tartható hosszútávon ezért változni kell, hogy növekedni tudjon a cég. Azzal nem érünk semmit, hogy megélünk belőle és hébe-hóba egy-egy munkát elvégzünk. Tervezni kell a kommunikációt, tervezni kell az eladásokat, tervezni kell a tervezhetetlenre. Brian Tracy Főnix szemináriuma sokat segíthet ebben. A kommunikáció optimalizálásához az időmenedzsment is elengedhetetlen. Ezek kombinációja adhatja meg a megfelelő stratégiát.

A tervezés során szem előtt kell tartani a leendő vásárlók és a saját szokásainkat is, hogy a megfelelő időben a megfelelő tartalom kerüljön ki friss tartalomként. Továbbá meg kell határozni egy olyan terméket és/vagy szolgáltatást, amire olyan kampányt lehet felépíteni, hogy a bevételek fedjék a költségeket és profit is termelődjön.

Ez a bejegyzés teljes mértékben az általános meghatározásra törekszik. Az optimalizáció majd a projektfeladat leadása után folytatásos sorozatban fog megjelenni ezen az oldalon.

0 hozzászólás

Egy hozzászólás elküldése

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .

HelloPack WordPress bővítmény csomag
HelloPack WordPress bővítmény csomag

Hírlevél feliratkozás

  1. Elsőkézből értesülhetsz új tartalmainkról
  2. Készülő Online Kurzusaink tesztelője lehetsz
  3. Tájékoztatást kapsz az új tematikus hírlevél listáinkról



Kiemelt bejegyzések

  • Mi van a határidőnapló után?Trello Google Account belépés
    Kategória: Tippek, trükkök
    Miért érdemes a trello.com-ot regisztráció mentesen használni? Mindenki rendelkezik Google fiókkal, ami megkönnyíti a dolgunkat és helyettünk
  • Te tudod mi a PPC marketing?Te tudod mi a PPC marketing?
    Kategória: Hirdetések
    Valószínűleg már Te is hallottál róla – csak nem ezen a néven. De az szinte biztos, hogy találkoztál PPC marketingstratégiát alkalmazó linkkel. A PPC
  • Mikor posztoljak? - közösségi médiaMikor posztoljak a közösségi média felületeimen?
    Kategória: Közösségi média
    Ha a marketingben minden tervezhető és betartható lenne, akkor a Mikor posztoljak? kérdésre is lenne egy képlet, amit betartva a legoptimálisabb időpontban oszthatjuk meg a friss tartalmainkat. DE nincs általános igazság, még a 42 sem ad választ erre. Mit lehet, akkor tenni? Tesztelni, elemezni és posztolni. A három lépésből az utolsó a legfontosabb, mert ha csak gondolkodik rajta az ember, akkor biztosan nem fog egyről a kettőre lépni.

HelloWP Becsültekasszás Szerződésminták [Affiliate marketing]

A közös munka előtt el szoktam mondani a leendő ügyfélnek/partnernek, hogy a weboldal üzemeltetésnek jogi feltételek teljesüléséhez kötött (HA teljesíti, akkor nincs gond; HA nem akkor büntetésre számíthat ellenőrzéskor). Mivel a jogi ismeretem minimális, ezért ebben...

HelloPack WordPress bővítmény csomag [Affiliate marketing]

2021. márciusában kezdtem el használni a HelloPack WordPress bővítmény csomagot, pedig már egy ideje szemeztem vele, hiszen olyan pluginekhez ad hozzáférést, mint:  az összes gyári WooCommerce bővítmény; Divi, Elementor és Oxygen builder és kiegészítőik; formok;...

Pin It on Pinterest