A következő egyetemi feladatom, amit már szeptemberben el kellett volna kezdenem, de még csak pár hete foglalkozok vele, hamarosan a végső stádiumába ér. Ez nem más, mint a projekt feladatom, ami a cég kommunikációjának optimalizációjának elemzését tűzte ki célul. Sok mindent sikerült megtudnom közben magamról, a cégről és a konkurenciáról. Igen közben megértettem, hogy csak akkor lehetünk a piac része, ha kijelöljük a konkurenciát. Első lépésnek ennyi pont elég is lenne, de tovább kell menni.Miről is szól ez a 30-50 ezres beadandó. Röviden a cég optimizálásáról kommunikációs megközelítésből. Hosszabban már kicsit komplikált a helyzet. Szó esik konkurenciaelemzésről, közösségi médiáról, arculatról, youtube csatornáról, hírlevélről és még sok-sok olyan kommunikációs csatornáról, ahol eddig megjelent a cég vagy meg szeretne jelenni.
A legfontosabb szempont a precíz és mindenre kiterjedő tervezése. Az eddigi bevett szokás nem tartható hosszútávon ezért változni kell, hogy növekedni tudjon a cég. Azzal nem érünk semmit, hogy megélünk belőle és hébe-hóba egy-egy munkát elvégzünk. Tervezni kell a kommunikációt, tervezni kell az eladásokat, tervezni kell a tervezhetetlenre. Brian Tracy Főnix szemináriuma sokat segíthet ebben. A kommunikáció optimalizálásához az időmenedzsment is elengedhetetlen. Ezek kombinációja adhatja meg a megfelelő stratégiát.
A tervezés során szem előtt kell tartani a leendő vásárlók és a saját szokásainkat is, hogy a megfelelő időben a megfelelő tartalom kerüljön ki friss tartalomként. Továbbá meg kell határozni egy olyan terméket és/vagy szolgáltatást, amire olyan kampányt lehet felépíteni, hogy a bevételek fedjék a költségeket és profit is termelődjön.
Ez a bejegyzés teljes mértékben az általános meghatározásra törekszik. Az optimalizáció majd a projektfeladat leadása után folytatásos sorozatban fog megjelenni ezen az oldalon.
0 hozzászólás