Kommunikáció optimalizálás és tervezése

Siker(es) tervezés(e)

A következő egyetemi feladatom, amit már szeptemberben el kellett volna kezdenem, de még csak pár hete foglalkozok vele, hamarosan a végső stádiumába ér. Ez nem más, mint a projekt feladatom, ami a cég kommunikációjának optimalizációjának elemzését tűzte ki célul. Sok mindent sikerült megtudnom közben magamról, a cégről és a konkurenciáról. Igen közben megértettem, hogy csak akkor lehetünk a piac része, ha kijelöljük a konkurenciát. Első lépésnek ennyi pont elég is lenne, de tovább kell menni.Miről is szól ez a 30-50 ezres beadandó. Röviden a cég optimizálásáról kommunikációs megközelítésből. Hosszabban már kicsit komplikált a helyzet. Szó esik konkurenciaelemzésről, közösségi médiáról, arculatról, youtube csatornáról, hírlevélről és még sok-sok olyan kommunikációs csatornáról, ahol eddig megjelent a cég vagy meg szeretne jelenni.

A legfontosabb szempont a precíz és mindenre kiterjedő tervezése. Az eddigi bevett szokás nem tartható hosszútávon ezért változni kell, hogy növekedni tudjon a cég. Azzal nem érünk semmit, hogy megélünk belőle és hébe-hóba egy-egy munkát elvégzünk. Tervezni kell a kommunikációt, tervezni kell az eladásokat, tervezni kell a tervezhetetlenre. Brian Tracy Főnix szemináriuma sokat segíthet ebben. A kommunikáció optimalizálásához az időmenedzsment is elengedhetetlen. Ezek kombinációja adhatja meg a megfelelő stratégiát.

A tervezés során szem előtt kell tartani a leendő vásárlók és a saját szokásainkat is, hogy a megfelelő időben a megfelelő tartalom kerüljön ki friss tartalomként. Továbbá meg kell határozni egy olyan terméket és/vagy szolgáltatást, amire olyan kampányt lehet felépíteni, hogy a bevételek fedjék a költségeket és profit is termelődjön.

Ez a bejegyzés teljes mértékben az általános meghatározásra törekszik. Az optimalizáció majd a projektfeladat leadása után folytatásos sorozatban fog megjelenni ezen az oldalon.

0 Comments

Submit a Comment

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Hírlevél feliratkozás

FRISS TARTALMAK, AJÁNLATOK, ÚJDONSÁGOK

  1. Elsőkézből értesülhetsz új tartalmainkról
  2. Készülő Online Kurzusaink tesztelője lehetsz
  3. Tájékoztatást kapsz az új tematikus hírlevél listáinkról



Kiemelt bejegyzések