2014-ben úgy indultam, hogy az én évem lesz és felvirágoztatom a vállalkozásomat, valamint az én évem lesz. Így is lett: lediplomáztam, munkát kaptam, a cégem is futott, szórakoztam, tanultam, utaztam, de sajnos nem teljesültek a külföldi utazások és a cég a működésen kívül nem tudott áttörő változást felmutatni. 2015-ben ez már most máshogy van.Az első konferencia és után követése az alapokat megadta, de a tervezést napi szintre még nem tudtam átültetni. A folyamatok megindultak és ezt onnan látom, hogy az egyes projektet elindultak és fokozatosan fejlődtek. Az állóvíz megmozdult a szekér – totál képzavar ez a mondatrész, de most én is pont így érzem magam.
A tervezés eredményei
A feladataim listáját összeszedtem, cetlikre vittem őket és elkezdtem vezetni őket egy naptárban – az utolsó tételt még csak időszakosan sikerül, de folyamatosan törekszem a javulásra. A munkahelyemről is sok hasznos anyagot tudtam megszerezni, így saját projektek vezetése is nyomon követhetőbbé váltak.
Tervezek, gondolkozok, kiszervezek és automatizálok
Az előző bekezdésben leírtakat sok esetben nekem kell megvalósítanom, de van lehetőség kiszervezni is. Több blogomra keresek újságírókat, be tudom vonni a szüleim és a testvérem. Emellett sok olyan lehetőségem is van, amelyik automatizálható, magyarul egyszer kell csak megvalósítani és minimális után követést érdekel pl. hírlevél, sales oldal, rendelés felvétel.
Tervezz affiliate birodalmat
Honnan jött az ötlet? Értek a marketinghez, a kapu oldal készítéshez, a szövegíráshoz és van rengeteg domainem és releváns tartalmam az ajánláshoz. 20-50%-ot keresni viszonteladással nem rossz. Amelyet a hirdetési bevételek is ki tudnak egészíteni.
Miért tervezz?
Az egész folyamat célja az, hogy passzív jövedelmet építs ki egy automatikus rendszerben, hogy csak azokkal a feladatokkal kelljen foglalkoznod, amelyek érdekelnek.
0 hozzászólás