Kezdőlap 9 Marketing 9 Tartalommenedzsment, ahogy mi látjuk 9 Hogyan élessz fel egy blogot?

Hogyan élessz fel egy blogot?

Tartalommenedzsment, ahogy mi látjuk

Egy blog közel 130 értékes (túlnyomórész értékes tartalommal) évekig állt elfelejtve. Közben a hozzá létrehozott hírlevél és Facebook oldal folyamatosan gyarapodott. Egy ilyen öngerjesztő értéket nem szabad kiaknázatlanul hagyni, így 2015-ben a blog felélesztése és egy aktív közösség kialakítása lesz a cél. A blog lénykori nevén: szerelmesszivek.blogspot.hu/ – napjainkban: https://www.victoriassecrets.hu/, de mindkét linkről elérhetően üzemel és minimális látogatottsággal, de üzemel. A napi 100 egyedi látogatóból, alig marad 10-20, amelyet szeretnék meg tízszerezni és azt is hasonló exponenciális növekedésre bírni.

Ehhez szükséges lesz pár “apróbb” módosításra:

  1. Egy új design kell a blogra felhúzni
  2. A blogot össze kell kötni az FB oldallal – automatikus poszt megosztás
  3. Heti rendszerességgel új posztokat kel generálni
  4. A közösséget egy irányba terelni
  5. A több platformot összehangolni

A blogról esett szó, de most beszéljünk a Facebook oldalról is egy kicsit: https://www.facebook.com/szerelmesszivek

A közösség folyamatosan dagad, de az aktivitásuk nem üti meg a megfelelő szintet, ezért új témaköröket kell bevezetni:

  1. Szerelmes történetek, amelyeket mi írunk (love story)
  2. Szerelmes történetek, amelyeket ti írtok
  3. Szerelmes történetek, amelyek veletek történtek meg
  4. Hónap párja játék
  5. Társkereső (alap: a bátor jelentkezők képét és bemutatkozását megosztjuk az oldalon)
  6. Közösségi tanácsadás (gyakorikerdesek.hu mintájára)
  7. Felhasználói versek, képek, videók, dalszövegek (TI küldtétek)
  8. Versek, idézetek, SMSek, képek, videók megosztása (minden, ami szerelem)
  9. Egyéb: én ezt szeretném látni az oldalon/blogon

A végső célok a következők:

  1. Napi 1000+ egyedi látogató
  2. 100.000 FB követő (nem lájkoló)
  3. 20.000 hírlevél feliratkozó
  4. 1000 bejegyzés
  5. 1 kiadott könyv (papír alapú)
  6. Póló és ajándéktárgy
  7. kiadványok
  8. Partnerek termékeinek viszonteladása

Sok munka lesz a cél elérése, de nem lehetetlen. Már a legkisebb bevétel is igazolni fogja, hogy érdemes közösséget építeni. Mindezt szeretném dokumentálni a többi projekttel párhuzamosan.

Divi WordPress Theme

0 hozzászólás

Hírlevél feliratkozás

  1. Elsőkézből értesülhetsz új tartalmainkról
  2. Készülő Online Kurzusaink tesztelője lehetsz
  3. Tájékoztatást kapsz az új tematikus hírlevél listáinkról



Kiemelt bejegyzések

HelloWP Becsültekasszás Szerződésminták [Affiliate marketing]

A közös munka előtt el szoktam mondani a leendő ügyfélnek/partnernek, hogy a weboldal üzemeltetésnek jogi feltételek teljesüléséhez kötött (HA teljesíti, akkor nincs gond; HA nem akkor büntetésre számíthat ellenőrzéskor). Mivel a jogi ismeretem minimális, ezért ebben...

HelloPack WordPress bővítmény csomag [Affiliate marketing]

2021. márciusában kezdtem el használni a HelloPack WordPress bővítmény csomagot, pedig már egy ideje szemeztem vele, hiszen olyan pluginekhez ad hozzáférést, mint:  az összes gyári WooCommerce bővítmény; Divi, Elementor és Oxygen builder és kiegészítőik; formok;...

Pin It on Pinterest