WordPress, SEO, marketing
Nincs találat
A keresett oldal nem található. Próbálja meg finomítani a keresést vagy használja a fenti navigációt, hogy megtalálja a bejegyzést.
További hasznos cikkek
Tartalommenedzsment
A tartalommenedzsment kezdi átvenni a keresőoptimalizálás helyét a piacon. Ha nem írsz jó tartalmat, akkor hiába SEO-zol. Ha jó a tartalmad, akkor az már SEO-zva is van.
Hogyan fogok belekezdeni az agilitásba? Kicsit Scrum és kicsit KanBan
A blog eddigi két posztjából még talán nem is lehet levonni következtetetéseket, hiszen nagyon kicsi a minta, ami alapján véleményt kellene mondani. Így azt szeretném átadni, amit én érzek. Ez nem más, mint hogy az út elején vagyok, de fokozatosan fejlődök. A fejlődés...
Sok lúd disznót győz? A disznók és a csirke esete
Pár hete kezdtem el komolyabb érdeklődni az agilis módszertanok iránt. Természetesen nem saját elhatározásból, pedig a munkavégzésemre mindig is a káosz volt jellemző. Ennek ellenére csak az állásinterjún kapott feladatom indított el a megfelelő úton. A következő...
Miért írok? Miért az agilis módszertanról írok? Miért most?
A blog ötlete akkor pattant ki a fejemből, amikor egy Scrum tréning oktatóanyagát tanulmányoztam és megválaszoltam a kvíz kérdéseket. Ezzel egy időben tudatosult bennem, hogy miért nem tudok semmilyen projektemmel megfelelően haladni. Hiába tanulok az agilis...
Szájreklám a világ legősibb gerillamerketing technikája
Mit gondoltok mi az, ami a beszéddel egy időben jelent meg? Ha a szájreklámra gondolsz, akkor igazad van. Ha nem is hallottál a fogalomról, akkor is nap, mint nap használod. Nem is gondoltad volna? Hát persze, hogy nem. Vettél már magadnak mobil telefont?...
Vevő vásárlás
A legtöbben nem a vevők érdekeit nézik, hanem egyszerűen csak el akarnak adni, ami igazából a legrosszabb technika. Mielőtt eladhatnánk meg kell találni a potenciális vevőket, majd fel kell velük venni a kapcsolatot. Legvégül a bizalmukba férkőzni, aztán jöhet csak a...
WordPress problémák és megoldások
Egy-két link
ONLINE KURZUSt keresel?
KONZULTÁlnál?
Ars poetica
Nem törekszünk a tökéletesre, mert
elérhetetlen cél a napról-napra változó piacokon.
Hitvallásunk az evolúció és a folyamatos fejlődés.
A végső és legfontosabb cél az ELÉGEDETT ÜGYFÉL.
Kövess minket!
Pár helyre kidobtuk a vasmacskánkat,
így több helyen IS megtaláhatóak vagyunk.
Hébe-hóba posztolgatunk is, vagy nem.
Nézz be hátha elcsípsz valami hasznosat ;)