Kezdőlap 9 Siker(es) tervezés(e) 9 Hogyan készül egy kampány?

Hogyan készül egy kampány?

Siker(es) tervezés(e)

A napokban kezdtem el futtatni az első saját kampányomat. Fokozatosan építgettem az egyes összetevőket. Hallottam egy nagyon okos tanácsot: ne akarj tökéleteset, mert mire minden apróság a helyére kerül, addigra az egész kampány értelmét veszti. Ez kiegészíti egy másik gondolat: inkább legyen kész félig, de csináld, induljon a kampány – minden perc aranyat ér. Plusz volt még egy tényező: ha nem kezdesz bele, nem kezded kicsiben, akkor egyszerűen sehogy se fogod elkezdeni, mert egyszerűen várni fogod a sült galambot.Én, ha jól számolom akkor 2,5-3 hónapig meresztettem az ülepem és nem csináltam semmit. Nem álltam neki, mert a tökéletes időt vártam, azt az időpontot amivel mindenki takarózik. Azt a tökéletes futurisztikus pillanatot, amikor a bolygók megfelelően állnak, az időjárás kedvező – se túl meleg, se túl hideg, amikor nem zavar meg egy sorozat vagy program sem. Na ez az a pont, amit a lusta emberek várnak.

A lelkes és tenni vágyó vállalkozók nem is ismernek, mert nincs ilyen.

Egy vállalkozó mondhatni nekivág. Nekivág, de ésszel – elemez, felmér, konkurenciát elemez, képzi magát és a csapatát (ha van neki). Sodródik az árral, ha egyszerre elindította a ladikot, de közben sem felejti el, hogy elemeznie kell és képezni magát. Folyamatos körforgás: elemez, tervez, megvalósít, közben képzi magát és fokozatosan optimalizálja a megvalósítást.

Ennyi rizsa elegendő is. Most leírom, hogy nekem mi képezi a kampányom magját:

  1. Sales oldal: https://wordpressweboldal.hu/
  2. A céges közösségi oldalak kampányhoz alakítása és rendszeres posztolás:
    https://www.facebook.com/PurpleOnlineMediaKft
    https://twitter.com/POnlineMedia
    https://plus.google.com/u/0/b/113115093512977702472/113115093512977702472/posts
    https://www.linkedin.com/company/purple-online-media-kft
    https://www.felsofokon.hu/blog/purple-online-media-korlatolt-felelossegu-tarsasag
  3. Google AdWords hirdetések: 2 kampány, 3 hirdetési csoport, 250 kulcsszó, rendszeres nyomon követés, konverzió követés
  4. Hírlevél kampány: feliratkozókat szakmai tartalommal látom el, valamint az aktuális kampánynak megfelelő kuponkóddal. Biztosítja a hosszútávú kapcsolatot a potenciális ügyfelekkel.
  5. Keresőoptimalizálás: linképítés, weboldal optimalizációz, képek és tartalom keresőbarát átalakítása, kulcsszavak kiválasztása és használata.
  6. Online marketing és pszichológia: a szövegírás fontos része a kampánynak. Ha nem tudja cselekvésre buzdítani a potenciális vásárlót, akkor az egész kezdeményezés semmit sem ért.
  7. Tanulás: Wolf Gábor és Erdélyi Norbert publikus anyagainak tanulmányozása, trendek követése, külföldi oldal olvasása, guruk követése a közösségi térben
  8. Folyamatos kontroll: szövegek aktualizálása, új bejegyzések írása, hirdetési költségek minimalizálása konverziók számának maximalizálása, meglévő technikák felhasználása. Minimalizálni kell a befektetett időt és energiát és maximalizálni a megtérülést. Ez csak akkor lehetséges, ha a kialakított rendszer működőképes és továbbfejleszthető, valamint valamennyire öngerjesztő is – önreklámozás.

0 Comments

Submit a Comment

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Hírlevél feliratkozás

FRISS TARTALMAK, AJÁNLATOK, ÚJDONSÁGOK

  1. Elsőkézből értesülhetsz új tartalmainkról
  2. Készülő Online Kurzusaink tesztelője lehetsz
  3. Tájékoztatást kapsz az új tematikus hírlevél listáinkról



Kiemelt bejegyzések