Sok helyről hallani azt, hogy a WordPress így, a WordPress úgy – nem biztonságos, az összes oldal egy kaptafára készül, nem érdemes használni. Ezzel ellentétben a nagy márkák is előszeretettel választják.
Letisztult megjelenés. Fekete alapon dinamikusan megjelenő elemek végletekig törekedve a szimmetriára.
A legfontosabb tartalmakat elrendezése egy 3 soros layoutban:
- sor: 50%-os első oszlop, negyedes 2. és 3.
- sor: 4 db negyedes oszlop
- sor: 1. és 2. oszlop negyedes, a 3. egy fele
Látványos slider segítségével mutatja be a legnépszerűbb ajánlatait. Az egész oldal a felhasználói élmény köré van építve, amelynek a csúcsa a saját autó szerkesztő felület. A hitelességet a vásárlói véleményekkel erősíti.
A Reanult csoport weboldala a jövőt mutatja be és kihasználja a WordPress erősségeit. Nagy hangsúlyt fektetnek a tartalmakra és azok könnyű elérésére.
Hogyan használj WordPress-t a weboldaladhoz?
Ezek a példák is jól mutatják, hogy a WordPress még ekkora vállalatok igényeit is ki tudja elégíteni.
FONTOS megjegyezni, hogy ehhez szükség van
- megfelelő tervezésre
- a hosszútávú működést biztosító funkciók telepítésére (biztonsági, SEO, marketing pluginek stb.)
- valamint folyamatosan frissen kell tartani a WP core-t, a plugineket és a témát is
- továbbá a megfelelő szerverkörnyezetet is ki kell alakítani
Forrás: “[INFOGRAPHIC] 42 Famous Brands Using WordPress” by ThemeIsle https://themeisle.com/blog/
0 hozzászólás