HelloPack WordPress bővítmény csomag [Affiliate marketing]

2021. márciusában kezdtem el használni a HelloPack WordPress bővítmény csomagot, pedig már egy ideje szemeztem vele, hiszen olyan pluginekhez ad hozzáférést, mint:  az összes gyári WooCommerce bővítmény; Divi, Elementor és Oxygen builder és kiegészítőik; formok;...

TOP 10 ok, amiért még mindig érdemes Facebook oldalt üzemeltetni

Többször hallani arról, hogy a Facebook oldal már elavult módszer a vállalkozások számára. Azonban korántsem felesleges üzemeltetni, hiszen egy gondosan felfutatott üzleti oldal számtalan előnnyel jár.  Miben lehet hasznos a számunkra? Kiváló kommunikációs csatorna...

Bannoltasd a céges Twitter fiókot nem megfelelő születési év megadásával [marketingbakik]

Röviden: az igytanulokvallakozni. hu-s aktivitás hatására elkezdtem máshogy gondolkozni a többi projekten is (eddig is tervbe volt, hogy hibákat, trükköket és egyéb hasznos tapasztalatot megmutassak, viszont nem volt lelkesedés és mivel nem dolgoztam annyit nem jöttek...

Havi jelentés a frissítést igénylő pluginekről – #15 2021. május

Havonta szeretnénk veletek megosztani azokat a plugineket, amelyek biztonsági rést tartalmaznak, ezért azokat minél előbb frissíteni kell. Hangsúlyoznánk, hogy a friss WordPress telepítés, frissített sablonnal és pluginnekkel, valamint a megfelelő biztonsági szabályok...

Havi jelentés a frissítést igénylő pluginekről – #14 2021. április

Havonta szeretnénk veletek megosztani azokat a plugineket, amelyek biztonsági rést tartalmaznak, ezért azokat minél előbb frissíteni kell. Hangsúlyoznánk, hogy a friss WordPress telepítés, frissített sablonnal és pluginnekkel, valamint a megfelelő biztonsági szabályok...
Hogyan írjunk hatékony hírlevelet II.

Hogyan írjunk hatékony hírlevelet II.

Mint már korábban említettük, a hírlevél egyik legfontosabb lépése a megfelelő adatbázis építés, majd az ezt követő tartalomfeltöltés. Az adatbázis veszélye, hogy gyakran nem használt, bármilyen...

Hogyan írjunk hatékony hírlevelet I.

Hogyan írjunk hatékony hírlevelet I.

Gyakran szembesülünk azzal a problémával, hogy a hírlevél küldő szoftverek miatt a levél a spam mappában landol; ha pedig nem, akkor feliratkozók ide vagy oda, nem nyitják meg akciókkal teli...

Online marketing – tévhitek II.

Online marketing – tévhitek II.

Előző bejegyzésünkben összegyűjtöttünk nektek 4 tévhitet, amelybe a tapasztalatlan marketingesek beleeshetnek. Most ezt újabb négy tévhittel bővítjük, amit nem csak a pályakezdő, hanem a rutinos...

Online marketing – tévhitek I.

Online marketing – tévhitek I.

Ahhoz, hogy online marketinggel eredményesen dolgozzunk, van néhány alapvető dolog, amit érdemes megjegyeznünk. Sokszor kiderül, hogy evidensnek vélt dolgok mégsem egyértelműek, és talán ez okozta a...

Mobilmarketing SMS-ek nélkül

Mobilmarketing SMS-ek nélkül

A 2000-es évek elején létrejött marketingcikkek nagy része azt javasolja, hogy a felhasználókat bombázzuk SMS-ekkel, hiszen az elérés és a siker páratlan. Az elérés reális cél, a siker kételkedésre...

Kiterjesztett varázscsoda

Kiterjesztett varázscsoda

A Pokemon GO olyan löketet adott Magyarországnak, amivel már elképzelhetővé válik, hogy nemzetünk a közeljövőben valóban ismerje és széleskörűen használja is a kiterjesztett valóságot. Nem állítom,...

Te tudod mi a PPC marketing?

Te tudod mi a PPC marketing?

Valószínűleg már Te is hallottál róla – csak nem ezen a néven. De az szinte biztos, hogy találkoztál PPC marketingstratégiát alkalmazó linkkel. A PPC a Pay-per-click rövidítése, mely a fizetett...

Felugró ablak helyett pop-up layer

Felugró ablak helyett pop-up layer

A felugró ablakok, azaz a pop-up hirdetések a laikusok számára legtöbbször vírusnak tűnnek. A hiedelemben van igazság, hiszen sokszor tartalmaznak kártevőket, azonban nagyrészük csak azért jön...

Social Media-társadalom

Social Media-társadalom

Ötleteljünk! A social media világában szinte mindent megtehetünk, ezért is fordulhat elő, hogy felelőtlenül használjuk. A célközönség elérése könnyebb és egyszerűbb mint valaha, így tanácsos okosan...

Google-ra fel!

Google-ra fel!

SEO, SEO, SEO... Ez folyik a csapból is, erről beszélgetnek az ismerőseink a buszon, és az online marketinges haverok is keresőoptimalizálnak. Informatikus szakszónak hangzik, mégis a médiások...

Targetálás – profi módon

Targetálás – profi módon

A targetálás az online kommunikáció egyik olyan eszköze, melyet sokan képesek elhanyagolni költségcsökkentés érdekében. E helyett inkább olyan portálokat választanak, melyek több embert érnek el,...

Művészi marketing

Művészi marketing

Mióta az interneten is otthon érezzük magunkat, széles körben elterjedt faktoiddá vált az, hogy ha valami felkerül a világhálóra, akkor azt mindenki látja. Tévedés! Az online marketing egy olyan...