Havi jelentés a frissítést igénylő pluginekről – #7 2020. szeptember

Havonta szeretnénk veletek megosztani azokat a plugineket, amelyek biztonsági rést tartalmaznak, ezért azokat minél előbb frissíteni kell. Hangsúlyoznánk, hogy a friss WordPress telepítés, frissített sablonnal és pluginnekkel, valamint a megfelelő biztonsági szabályok...

Havi jelentés a frissítést igénylő pluginekről – #6 2020. augusztus

Havonta szeretnénk veletek megosztani azokat a plugineket, amelyek biztonsági rést tartalmaznak, ezért azokat minél előbb frissíteni kell. Hangsúlyoznánk, hogy a friss WordPress telepítés, frissített sablonnal és pluginnekkel, valamint a megfelelő biztonsági szabályok...

Havi jelentés a frissítést igénylő pluginekről – #5 2020. július

Havonta szeretnénk veletek megosztani azokat a plugineket, amelyek biztonsági rést tartalmaznak, ezért azokat minél előbb frissíteni kell. Hangsúlyoznánk, hogy a friss WordPress telepítés, frissített sablonnal és pluginnekkel, valamint a megfelelő biztonsági szabályok...

Havi jelentés a frissítést igénylő pluginekről – #4 2020. június

Havonta szeretnénk veletek megosztani azokat a plugineket, amelyek biztonsági rést tartalmaznak, ezért azokat minél előbb frissíteni kell. Hangsúlyoznánk, hogy a friss WordPress telepítés, frissített sablonnal és pluginnekkel, valamint a megfelelő biztonsági szabályok...

Havi jelentés a frissítést igénylő pluginekről – #3 2020. május

Havonta szeretnénk veletek megosztani azokat a plugineket, amelyek biztonsági rést tartalmaznak, ezért azokat minél előbb frissíteni kell. Hangsúlyoznánk, hogy a friss WordPress telepítés, frissített sablonnal és pluginnekkel, valamint a megfelelő biztonsági szabályok...
2017 legnépszerűbb tartalmai

2017 legnépszerűbb tartalmai

Összegyűjtöttük 2017 legnépszerűbb bejegyzéseit. A TOP10-es lista a legtöbbször olvasott oldalakat gyűjti össze. Windows képmetsző Aki készített már prezentációt, vagy követelmény specifikációt,...

Hashtag (#) kampány egyszerűen

Hashtag (#) kampány egyszerűen

Hashtag (#) kampány alatt sok mindent lehet érteni, viszont ebben a cikkben arról lesz szó, hogy egy speciális # köré építünk "gerilla" kampányt. Miért "gerilla" kampány?  Arra alapozunk, hogy...

Instagram és ami mögötte van

Instagram és ami mögötte van

A HVG-n olvastam egy cikket, amiben egy amerikai tanár által végzett közvéleménykutatás eredményei látszanak. Azért nem kell annyira komolyan venni, mert csak egy iskolai feladat volt, annak...

Personal Branding – Énmárka?!

Personal Branding – Énmárka?!

Ma már létezik olyan, hogy énmárka – azaz nem egy céget, egy márkát próbálok elsózni, hanem tulajdonképpen magamat teszem márkává. Schobert Norbi attól Schobert Norbi, hogy ő Schobert Norbi –...

Kríziskommunikáció ízelítő

Kríziskommunikáció ízelítő

Tanács János és Zemplén Gábor Coombs definíciójára hivatkoznak a válsághelyzet megjelölésére: Olyan váratlan, negatív, elsöprő erejű eseménynek vagy eseménysornak tekinthetjük, amely töréspontként...

Mi? WoM?

Mi? WoM?

Már korábban szó volt a gerillamarketingről, sőt azon belül már a vírusmarketingről is ejtettünk szót. Bár a címből nem derül ki egyértelműen, de ebben a cikkben is gerillamarketingezünk, hiszen a...

Mondj egy példát a vírusmarketingre!

Mondj egy példát a vírusmarketingre!

A vírusmarketing tényleg olyan, mint a vírus: úgy fertőz és terjed, mint névadója, és éppoly kontrollálhatatlan. Legfőbb jellemzője, hogy az interneten terjed (hol máshol), és legnagyobb előnye,...

Veszélyben az online marketing!

Veszélyben az online marketing!

Habár jómagam nem vettem észre, mégis cikkek tengere szól a péntek esti kibertámadásról. Állítólag több, gyakran használt szoftver is a támadás áldozata volt, például a Twitter, ami Magyarországot...

Hallottál már a gerillamarketingről?

Hallottál már a gerillamarketingről?

A gerillamarketing közel olyan agresszív, mint ahogy hangzik. Az agresszivitás foka nem olyan mértékű, mint a direkt marketingben vagy a pop-upokban, hanem abszolút látens. Ezen jellemzője a fő...

Hogyan írjunk hatékony hírlevelet II.

Hogyan írjunk hatékony hírlevelet II.

Mint már korábban említettük, a hírlevél egyik legfontosabb lépése a megfelelő adatbázis építés, majd az ezt követő tartalomfeltöltés. Az adatbázis veszélye, hogy gyakran nem használt, bármilyen...

Hogyan írjunk hatékony hírlevelet I.

Hogyan írjunk hatékony hírlevelet I.

Gyakran szembesülünk azzal a problémával, hogy a hírlevél küldő szoftverek miatt a levél a spam mappában landol; ha pedig nem, akkor feliratkozók ide vagy oda, nem nyitják meg akciókkal teli...

Online marketing – tévhitek II.

Online marketing – tévhitek II.

Előző bejegyzésünkben összegyűjtöttünk nektek 4 tévhitet, amelybe a tapasztalatlan marketingesek beleeshetnek. Most ezt újabb négy tévhittel bővítjük, amit nem csak a pályakezdő, hanem a rutinos...

Online marketing – tévhitek I.

Online marketing – tévhitek I.

Ahhoz, hogy online marketinggel eredményesen dolgozzunk, van néhány alapvető dolog, amit érdemes megjegyeznünk. Sokszor kiderül, hogy evidensnek vélt dolgok mégsem egyértelműek, és talán ez okozta a...

Mobilmarketing SMS-ek nélkül

Mobilmarketing SMS-ek nélkül

A 2000-es évek elején létrejött marketingcikkek nagy része azt javasolja, hogy a felhasználókat bombázzuk SMS-ekkel, hiszen az elérés és a siker páratlan. Az elérés reális cél, a siker kételkedésre...

Kiterjesztett varázscsoda

Kiterjesztett varázscsoda

A Pokemon GO olyan löketet adott Magyarországnak, amivel már elképzelhetővé válik, hogy nemzetünk a közeljövőben valóban ismerje és széleskörűen használja is a kiterjesztett valóságot. Nem állítom,...