Havi jelentés a frissítést igénylő pluginekről – #1 2020. március

Havonta szeretnénk veletek megosztani azokat a plugineket, amelyek biztonsági rést tartalmaznak, ezért azokat minél előbb frissíteni kell. Hangsúlyoznánk, hogy a friss WordPress telepítés, frissített sablonnal és pluginnekkel, valamint a megfelelő biztonsági szabályok...

TE vagy a szar, ha mindig kirúgnak

Erős felütés, tisztában vagyunk vele, viszont mindenképpen érdemes tisztázni azt, hogy mikor a cég hibája és mikor a munkavállalóé, ha kirúgás, közös megállapodással megszűnik a szerződés. Legyen ez a próbaidő alatt vagy már az azt követő időszakban (határozott vagy...

ASAP IT hirdetés (React fejlesztő) feladásának rejtelmei

Az IT cég, amelynek fejvadász feladatokat látunk el egy ASAP feladattal látott minket el, amelyet a szokásos módon az IT/fejlesztő FB csoportokba posztoltunk, hogy a legrelevánsabb célközönséget érjük el. Nem várt bonyodalmakba futottunk bele a hirdetés első,...

Mit csinál egy webfejlesztő?

Ha röviden szeretnénk választ adni a kérdésre, akkor azt mondhatnám, hogy a webfejlesztők hozzák létre azt az összetett programot, ami felel magának a weboldalnak a működéséért. A fejlesztő a semmiből építi fel a weboldalt oly módon, hogy a felhasználók számára minél...

Az álláshirdetés az új CV – 2.rész: Miért nincsenek álláshirdetések?

Emlékszem, amikor még a kommON-ban önéletrajzírás workshopon vettem rész, mert úgy gondoltam, hogy elhelyezkedek főállásban, pedig már a BME KOMÉDIA tanulmányaimat cégtulajdonosként kezdtem (mondhatni kényszervállalkozó voltam és a fűtött az adrenalin, de igazából azt se tudtam, hogy miért vágtam bele). Tehát én is CV-t akartam írni, A CV-t. Ehhez ismerősöktől kértem segítséget, cikket olvastam, videókat néztem. Mivel nem grafikusként akartam elhelyezkedni, ezért nem erőltettem a mézes-mázos megjelenést, inkább a tartalomra koncentráltam, mert tudtam, hogy több száz jelentkező ugyanolyan A4-es lapja között az enyém is megbújik majd.

Personal Branding – Énmárka?!

Personal Branding – Énmárka?!

Ma már létezik olyan, hogy énmárka – azaz nem egy céget, egy márkát próbálok elsózni, hanem tulajdonképpen magamat teszem márkává. Schobert Norbi attól Schobert Norbi, hogy ő Schobert Norbi –...

Kríziskommunikáció ízelítő

Kríziskommunikáció ízelítő

Tanács János és Zemplén Gábor Coombs definíciójára hivatkoznak a válsághelyzet megjelölésére: Olyan váratlan, negatív, elsöprő erejű eseménynek vagy eseménysornak tekinthetjük, amely töréspontként...

Mi? WoM?

Mi? WoM?

Már korábban szó volt a gerillamarketingről, sőt azon belül már a vírusmarketingről is ejtettünk szót. Bár a címből nem derül ki egyértelműen, de ebben a cikkben is gerillamarketingezünk, hiszen a...

Mondj egy példát a vírusmarketingre!

Mondj egy példát a vírusmarketingre!

A vírusmarketing tényleg olyan, mint a vírus: úgy fertőz és terjed, mint névadója, és éppoly kontrollálhatatlan. Legfőbb jellemzője, hogy az interneten terjed (hol máshol), és legnagyobb előnye,...

Veszélyben az online marketing!

Veszélyben az online marketing!

Habár jómagam nem vettem észre, mégis cikkek tengere szól a péntek esti kibertámadásról. Állítólag több, gyakran használt szoftver is a támadás áldozata volt, például a Twitter, ami Magyarországot...

Hallottál már a gerillamarketingről?

Hallottál már a gerillamarketingről?

A gerillamarketing közel olyan agresszív, mint ahogy hangzik. Az agresszivitás foka nem olyan mértékű, mint a direkt marketingben vagy a pop-upokban, hanem abszolút látens. Ezen jellemzője a fő...

Hogyan írjunk hatékony hírlevelet II.

Hogyan írjunk hatékony hírlevelet II.

Mint már korábban említettük, a hírlevél egyik legfontosabb lépése a megfelelő adatbázis építés, majd az ezt követő tartalomfeltöltés. Az adatbázis veszélye, hogy gyakran nem használt, bármilyen...

Hogyan írjunk hatékony hírlevelet I.

Hogyan írjunk hatékony hírlevelet I.

Gyakran szembesülünk azzal a problémával, hogy a hírlevél küldő szoftverek miatt a levél a spam mappában landol; ha pedig nem, akkor feliratkozók ide vagy oda, nem nyitják meg akciókkal teli...

Online marketing – tévhitek II.

Online marketing – tévhitek II.

Előző bejegyzésünkben összegyűjtöttünk nektek 4 tévhitet, amelybe a tapasztalatlan marketingesek beleeshetnek. Most ezt újabb négy tévhittel bővítjük, amit nem csak a pályakezdő, hanem a rutinos...

Online marketing – tévhitek I.

Online marketing – tévhitek I.

Ahhoz, hogy online marketinggel eredményesen dolgozzunk, van néhány alapvető dolog, amit érdemes megjegyeznünk. Sokszor kiderül, hogy evidensnek vélt dolgok mégsem egyértelműek, és talán ez okozta a...

Mobilmarketing SMS-ek nélkül

Mobilmarketing SMS-ek nélkül

A 2000-es évek elején létrejött marketingcikkek nagy része azt javasolja, hogy a felhasználókat bombázzuk SMS-ekkel, hiszen az elérés és a siker páratlan. Az elérés reális cél, a siker kételkedésre...

Kiterjesztett varázscsoda

Kiterjesztett varázscsoda

A Pokemon GO olyan löketet adott Magyarországnak, amivel már elképzelhetővé válik, hogy nemzetünk a közeljövőben valóban ismerje és széleskörűen használja is a kiterjesztett valóságot. Nem állítom,...

Te tudod mi a PPC marketing?

Te tudod mi a PPC marketing?

Valószínűleg már Te is hallottál róla – csak nem ezen a néven. De az szinte biztos, hogy találkoztál PPC marketingstratégiát alkalmazó linkkel. A PPC a Pay-per-click rövidítése, mely a fizetett...

Felugró ablak helyett pop-up layer

Felugró ablak helyett pop-up layer

A felugró ablakok, azaz a pop-up hirdetések a laikusok számára legtöbbször vírusnak tűnnek. A hiedelemben van igazság, hiszen sokszor tartalmaznak kártevőket, azonban nagyrészük csak azért jön...

Social Media-társadalom

Social Media-társadalom

Ötleteljünk! A social media világában szinte mindent megtehetünk, ezért is fordulhat elő, hogy felelőtlenül használjuk. A célközönség elérése könnyebb és egyszerűbb mint valaha, így tanácsos okosan...

Google-ra fel!

Google-ra fel!

SEO, SEO, SEO... Ez folyik a csapból is, erről beszélgetnek az ismerőseink a buszon, és az online marketinges haverok is keresőoptimalizálnak. Informatikus szakszónak hangzik, mégis a médiások...