Ebben a posztban arra keressük a megoldást, hogy mikor posztoljunk a közösségi média portálokon. Nem tudományos meghatározást szeretnénk tenni, hanem a tapasztalatainkat megosztani. Elsősorban...
Célcsoport és a hozzájuk tartozó marketing eszköz meghatározása
Egy marketing kampány előtt elengedhetetlen, hogy célcsoportra, illetve célcsoportokra szűkítsük az elérni kívántakat. Miért van erre szükség? Katonai hasonlattal élve szőnyeg bombázhatunk egy...
Google Cégem (Google my Business = GMB) optimalizálás
Létre kell hozni a business.site oldalt Minta: https://purple-online-media-kft.business.site/ ehhez nem kell semmit extra munka, mert úgyis minden lehetséges hely ki lesz töltve a kulcsszavak miatt...
Autóipar – Nagy márkák, akik WordPress weboldalt használnak
Sok helyről hallani azt, hogy a WordPress így, a WordPress úgy - nem biztonságos, az összes oldal egy kaptafára készül, nem érdemes használni. Ezzel ellentétben a nagy márkák is előszeretettel...
Weboldal elemzés a Google-től: web.dev – SEO tippek és trükkök
Az internet hőskorában még elég volt létrehozni egy weboldalt, hogy a konkurens cégek előtt legyünk egy lépéssel. Idővel megváltozott ez a kényelmi helyzet és már azt is számításba kell, hogy hogyan...
2017 legnépszerűbb tartalmai
Összegyűjtöttük 2017 legnépszerűbb bejegyzéseit. A TOP10-es lista a legtöbbször olvasott oldalakat gyűjti össze. Windows képmetsző Aki készített már prezentációt, vagy követelmény specifikációt,...
Inkatív FB oldal felélesztése 1.1 – SzerelmesSzivek.hu
Az Egy marketinges férfi több privát projektjénél már meglévő FB oldalt kell felélesztenie. Vízió: aktív közösség alakul ki, akik folyamatosan kommentelnek és/vagy megoszják a cikkeket. Cél:...
Inkatív FB oldal felélesztése 1.0 – felsofokon.hu
Az Egy marketinges férfi több privát projektjénél már meglévő FB oldalt kell felélesztenie. Vízió: aktív szakmai közösség alakul ki, akik folyamatosan kommentelnek és/vagy megoszják a...
Hashtag (#) kampány egyszerűen
Hashtag (#) kampány alatt sok mindent lehet érteni, viszont ebben a cikkben arról lesz szó, hogy egy speciális # köré építünk "gerilla" kampányt. Miért "gerilla" kampány? Arra alapozunk, hogy...
Telekom és a gyerekfelügyelet – érdekes kísérlet nem érdemes elgörgetni
A munkánk egyik része az, hogy képben vagyunk a világ, az ország, a szakma történéseivel, mert így lehet csak naprakész marketing kampányokat tervezni. A hírekbe se a tavalyi eseményekre vágyunk. A...
Instagram és ami mögötte van
A HVG-n olvastam egy cikket, amiben egy amerikai tanár által végzett közvéleménykutatás eredményei látszanak. Azért nem kell annyira komolyan venni, mert csak egy iskolai feladat volt, annak...
Personal Branding – Énmárka?!
Ma már létezik olyan, hogy énmárka – azaz nem egy céget, egy márkát próbálok elsózni, hanem tulajdonképpen magamat teszem márkává. Schobert Norbi attól Schobert Norbi, hogy ő Schobert Norbi –...
Kríziskommunikáció ízelítő
Tanács János és Zemplén Gábor Coombs definíciójára hivatkoznak a válsághelyzet megjelölésére: Olyan váratlan, negatív, elsöprő erejű eseménynek vagy eseménysornak tekinthetjük, amely töréspontként...
Mi? WoM?
Már korábban szó volt a gerillamarketingről, sőt azon belül már a vírusmarketingről is ejtettünk szót. Bár a címből nem derül ki egyértelműen, de ebben a cikkben is gerillamarketingezünk, hiszen a...
Mondj egy példát a vírusmarketingre!
A vírusmarketing tényleg olyan, mint a vírus: úgy fertőz és terjed, mint névadója, és éppoly kontrollálhatatlan. Legfőbb jellemzője, hogy az interneten terjed (hol máshol), és legnagyobb előnye,...
Veszélyben az online marketing!
Habár jómagam nem vettem észre, mégis cikkek tengere szól a péntek esti kibertámadásról. Állítólag több, gyakran használt szoftver is a támadás áldozata volt, például a Twitter, ami Magyarországot...
Hallottál már a gerillamarketingről?
A gerillamarketing közel olyan agresszív, mint ahogy hangzik. Az agresszivitás foka nem olyan mértékű, mint a direkt marketingben vagy a pop-upokban, hanem abszolút látens. Ezen jellemzője a fő...
Hogyan írjunk hatékony hírlevelet II.
Mint már korábban említettük, a hírlevél egyik legfontosabb lépése a megfelelő adatbázis építés, majd az ezt követő tartalomfeltöltés. Az adatbázis veszélye, hogy gyakran nem használt, bármilyen...