WordPress, SEO, marketing
WordPress Favicon bővítmény
Sok olyan pontja van a weboldalnak, amelyek elhanyagolható munkával szabhatók személyre, mégis sokan nem figyelnek rá. Számomra az egyedi Favicon választás egy ilyen feladatnak minősül, mert sok...
WordPress WP No Category Base bővítmény
A weboldalakat alapvetően a domain határozza meg, ezt jegyzik meg az emberek pl. Facebook.com (Facebook), Google.com (Google). Ezeken szinte azonnal továbbsiklik az ember szeme és az URL további...
WordPress All In One SEO Pack bővítmény
Minden weboldal tulajdonos szeretné azt, hogy az oldal indulásától folyamatosan érkezzenek az olvasók. Sajnos őket el kell szomorítanom, mert az új weboldalak többnyire nincsenek a Google kedvencei...
WordPress Contact Form 7 bővítmény
Azért készítünk WordPress weboldalt, hogy a leendő vásárlóink, partnereink megismerjenek minket és kérdés esetén fel tudják velünk venni a kapcsolatot. Ehhez valamilyen kapcsolati űrlapot el kell...
További hasznos cikkek
Megváltoztak a munkavállalók? – 1.rész: Miért nincsenek álláshirdetések?
A cégek többsége nem az állást vagy a céget mutatja be. Nem arra törekednek, hogy eladják magukat, ehelyett a munkaköri leírásokat osztják meg és várják a sült galambot. Miért nincsenek álláshirdetések?
Tartalom újrahasznosítása: egyszerűen és praktikusan
A legtöbb vállalkozás számára az egyik legnehezebb feladat, hogy előállítsa a weboldalára és a közösségi felületeire a megfelelő tartalmakat. Ha te is ezzel a problémával küzdesz, akkor van egy jó hírem: a következő bejegyzésben elmondom, hogy mire érdemes figyelni...
Tapasztalatom a magyar Facebook csoportok tagjaként
Több projektnél is sokat segít, ha a az adott piac Facebook csoportjaiban tag az ember, mert tájékozódhat a szakmai újdonságairól, párbeszédet kezdeményezhet érdekes témákban, segítséget kérhet a szakma nagyjaitól, illetve akár álláshirdetést is feladhatunk vagy éppen...
Mikor posztoljak a közösségi média felületeimen?
Ha a marketingben minden tervezhető és betartható lenne, akkor a Mikor posztoljak? kérdésre is lenne egy képlet, amit betartva a legoptimálisabb időpontban oszthatjuk meg a friss tartalmainkat. DE nincs általános igazság, még a 42 sem ad választ erre. Mit lehet, akkor tenni? Tesztelni, elemezni és posztolni. A három lépésből az utolsó a legfontosabb, mert ha csak gondolkodik rajta az ember, akkor biztosan nem fog egyről a kettőre lépni.
Célcsoport és a hozzájuk tartozó marketing eszköz meghatározása
Egy marketing kampány előtt elengedhetetlen, hogy célcsoportra, illetve célcsoportokra szűkítsük az elérni kívántakat. Miért van erre szükség? Katonai hasonlattal élve szőnyeg bombázhatunk egy célpontot, de semmi garancia nincs arra, hogy eltaláljuk a célpontot. 1 célzott rakétával viszont sokkal nagyobb az esélyünk a sikerre. Két fogalom, amiről szó lesz: célcsoport (a példában a célpont volt) és a marketing eszköz (a példában a rakéta volt)
Google Cégem (Google my Business = GMB) optimalizálás
A napokban az egyik ügyfelünknél SEO (keresőoptimalizálás) feladatot kerestünk. Szóba került a linképítés, de mivel azt annyira nem favorizáljuk ezért elvetettük az ötletet. Bedobtuk viszont a Google Cégem (Google my Business = GMB) szolgáltatását, amivel a legtöbb cég nem foglalkozik, pedig hatalmas potenciált rejt magában.
WordPress problémák és megoldások
Egy-két link
ONLINE KURZUSt keresel?
KONZULTÁlnál?
Ars poetica
Nem törekszünk a tökéletesre, mert
elérhetetlen cél a napról-napra változó piacokon.
Hitvallásunk az evolúció és a folyamatos fejlődés.
A végső és legfontosabb cél az ELÉGEDETT ÜGYFÉL.
Kövess minket!
Pár helyre kidobtuk a vasmacskánkat,
így több helyen IS megtaláhatóak vagyunk.
Hébe-hóba posztolgatunk is, vagy nem.
Nézz be hátha elcsípsz valami hasznosat ;)