A bejegyzéshez azért álltam neki, mert a Gazdagmami zárt Facebook csoportban egyre jobban elkezdtem aktivizálni magam. Sok helyen hozzászólok, kérek, kérdezek, tanácsot adok, leírom a véleményem....
Marketing
Tartalommenedzsment
Az online értékesítése, online marketing egyik eszköze a minőségi és mennyiségi tartalom kialakítás. Sok cég esetében a tartalom készítéséhez nem adottak a feltételek. Vagy a szakmai tudás vagy az...
Szájreklám a világ legősibb gerillamerketing technikája
Mit gondoltok mi az, ami a beszéddel egy időben jelent meg? Ha a szájreklámra gondolsz, akkor igazad van. Ha nem is hallottál a fogalomról, akkor is nap, mint nap használod. Nem is gondoltad volna?...
Vevő vásárlás
A legtöbben nem a vevők érdekeit nézik, hanem egyszerűen csak el akarnak adni, ami igazából a legrosszabb technika. Mielőtt eladhatnánk meg kell találni a potenciális vevőket, majd fel kell velük...
Miért nem iratkoznak fel az emberek a hírlevelemre?
A weboldalaimra tévedő potenciális ügyfeleket eddig csak akciókkal és kuponkódokkal kecsegtettem. Ennek az eredménye rengeteg elszalasztott lehetőség, de ennek vége, végre elkészítem a megfelelő...
Mit ne kövess el hírlevél írásakor?
Ahogy a teszt kampányom halad a vége felé, úgy lesz egyre ijesztőbb, hogy mennyi hibát követtem el - és még mennyit fogok. Ezért is címkéztem fel ezt a bejegyzést a hiba címkével. A lényeg, hogy a...
Sipőcz “NEM” Norbert – Bónusz Brigád Álommeló projekt
Most egy nagyon új oldalamat mutatom meg nektek. Találtam egy nagyon jó állásajánlatot, amit pályázathoz is kötöttek. Ez nem más, mint a Bónusz Brigád Álommeló projektje. Ebbe neveztem egy videóval...
Hogyan legyen naprakész és googlebarát a blogod?
A legtöbben nem is sejtitek, hogy mi a különbség bejegyzés és bejegyzés között, pedig a téma ugyanaz. Nem értitek, hogy az egyik blog 2 bejegyzéssel miért népszerűbb, mint a ti 123 bejegyzésetek?...
Google hirdetéseimre csak elvétve kattintanak
Miért nem kattintanak a hirdetéseimre? Sokakban merült már fel ez a kérdés és nem tudtak rá válaszolni. Pedig nagyon is egyszerű a válasz: nem menedzselik megfelelően a kampányaikat. Hol hibáznak?...
A tervezés első lépése a domain kiválasztása
Sokan nem veszik számításba, hogy a domain név mekkora szerepet játszik a találati listán való helyezés szempontjából. Ez csak egy domain és senki sem nézi? A Google és a vásárlók/ügyfelek/látogatók...