SzerelmesSzivek.hu WordPress optimalizálás

Divi Sablon Felhasználók Csoportjában találtam meg Csonka Imre segédletét hogyan lehet egy Divi témával készített WordPress weboldal optimalizálni úgy, hogy a GTmetrix tesztelő oldal közel 100-as értékelést adjon. A cikket lementettem Facebook-on és a mai napig...

Marketing

Social Media-társadalom

Social Media-társadalom

Ötleteljünk! A social media világában szinte mindent megtehetünk, ezért is fordulhat elő, hogy felelőtlenül használjuk. A célközönség elérése könnyebb és egyszerűbb mint valaha, így tanácsos okosan...

Google-ra fel!

Google-ra fel!

SEO, SEO, SEO... Ez folyik a csapból is, erről beszélgetnek az ismerőseink a buszon, és az online marketinges haverok is keresőoptimalizálnak. Informatikus szakszónak hangzik, mégis a médiások...

Targetálás – profi módon

Targetálás – profi módon

A targetálás az online kommunikáció egyik olyan eszköze, melyet sokan képesek elhanyagolni költségcsökkentés érdekében. E helyett inkább olyan portálokat választanak, melyek több embert érnek el,...

Művészi marketing

Művészi marketing

Mióta az interneten is otthon érezzük magunkat, széles körben elterjedt faktoiddá vált az, hogy ha valami felkerül a világhálóra, akkor azt mindenki látja. Tévedés! Az online marketing egy olyan...

Facebook oldal menedzsment

Facebook oldal menedzsment

Az elmúlt időszakban tudatosan építem a szerelmes FB oldalunkat. Tudatosan építem a bizalmat és veszem rá a lájkolókat, hogy váljanak követőkké. A folyamat hosszú és nem mindent úgy csinálok, mint a...

Hírlevél feliratkozás

FRISS TARTALMAK, AJÁNLATOK, ÚJDONSÁGOK

  1. Elsőkézből értesülhetsz új tartalmainkról
  2. Készülő Online Kurzusaink tesztelője lehetsz
  3. Tájékoztatást kapsz az új tematikus hírlevél listáinkról



Kiemelt bejegyzések

  • Vevő vásárlásVevő vásárlás
    Kategória: Hirdetések
    A legtöbben nem a vevők érdekeit nézik, hanem egyszerűen csak el akarnak adni, ami igazából a legrosszabb technika. Mielőtt eladhatnánk meg kell […]
  • Mi van a határidőnapló után?Mi van a határidőnapló után?
    Kategória: Siker(es) tervezés(e)
    A poszt előzményében arról írtam, hogy 30 napos kihívásokat szeretnék megvalósítani, amelynek egyik fázisa a határidő naplóba történő heti és napi […]
  • Az álláshirdetés az új CV – 2.rész: Miért nincsenek álláshirdetések?Az álláshirdetés az új CV – 2.rész: Miért nincsenek álláshirdetések?
    Kategória: Fejvadászat
    Emlékszem, amikor még a kommON-ban önéletrajzírás workshopon vettem rész, mert úgy gondoltam, hogy elhelyezkedek főállásban, pedig már a BME KOMÉDIA tanulmányaimat cégtulajdonosként kezdtem (mondhatni kényszervállalkozó voltam és a fűtött az adrenalin, de igazából azt se tudtam, hogy miért vágtam bele). Tehát én is CV-t akartam írni, A CV-t. Ehhez ismerősöktől kértem segítséget, cikket olvastam, videókat néztem. Mivel nem grafikusként akartam elhelyezkedni, ezért nem erőltettem a mézes-mázos megjelenést, inkább a tartalomra koncentráltam, mert tudtam, hogy több száz jelentkező ugyanolyan A4-es lapja között az enyém is megbújik majd. […]
  • Targetálás – profi módonTargetálás – profi módon
    Kategória: Marketing
    A targetálás az online kommunikáció egyik olyan eszköze, melyet sokan képesek elhanyagolni költségcsökkentés érdekében. E helyett inkább olyan […]
  • Felugró ablak helyett pop-up layerFelugró ablak helyett pop-up layer
    Kategória: Hirdetések
    A felugró ablakok, azaz a pop-up hirdetések a laikusok számára legtöbbször vírusnak tűnnek. A hiedelemben van igazság, hiszen sokszor tartalmaznak […]