Habár jómagam nem vettem észre, mégis cikkek tengere szól a péntek esti kibertámadásról. Állítólag több, gyakran használt szoftver is a támadás áldozata volt, például a Twitter, ami Magyarországot...
Marketing
Hallottál már a gerillamarketingről?
A gerillamarketing közel olyan agresszív, mint ahogy hangzik. Az agresszivitás foka nem olyan mértékű, mint a direkt marketingben vagy a pop-upokban, hanem abszolút látens. Ezen jellemzője a fő...
Hogyan írjunk hatékony hírlevelet II.
Mint már korábban említettük, a hírlevél egyik legfontosabb lépése a megfelelő adatbázis építés, majd az ezt követő tartalomfeltöltés. Az adatbázis veszélye, hogy gyakran nem használt, bármilyen...
Hogyan írjunk hatékony hírlevelet I.
Gyakran szembesülünk azzal a problémával, hogy a hírlevél küldő szoftverek miatt a levél a spam mappában landol; ha pedig nem, akkor feliratkozók ide vagy oda, nem nyitják meg akciókkal teli...
Online marketing – tévhitek II.
Előző bejegyzésünkben összegyűjtöttünk nektek 4 tévhitet, amelybe a tapasztalatlan marketingesek beleeshetnek. Most ezt újabb négy tévhittel bővítjük, amit nem csak a pályakezdő, hanem a rutinos...
Online marketing – tévhitek I.
Ahhoz, hogy online marketinggel eredményesen dolgozzunk, van néhány alapvető dolog, amit érdemes megjegyeznünk. Sokszor kiderül, hogy evidensnek vélt dolgok mégsem egyértelműek, és talán ez okozta a...
Mobilmarketing SMS-ek nélkül
A 2000-es évek elején létrejött marketingcikkek nagy része azt javasolja, hogy a felhasználókat bombázzuk SMS-ekkel, hiszen az elérés és a siker páratlan. Az elérés reális cél, a siker kételkedésre...
Kiterjesztett varázscsoda
A Pokemon GO olyan löketet adott Magyarországnak, amivel már elképzelhetővé válik, hogy nemzetünk a közeljövőben valóban ismerje és széleskörűen használja is a kiterjesztett valóságot. Nem állítom,...
Te tudod mi a PPC marketing?
Valószínűleg már Te is hallottál róla – csak nem ezen a néven. De az szinte biztos, hogy találkoztál PPC marketingstratégiát alkalmazó linkkel. A PPC a Pay-per-click rövidítése, mely a fizetett...
Felugró ablak helyett pop-up layer
A felugró ablakok, azaz a pop-up hirdetések a laikusok számára legtöbbször vírusnak tűnnek. A hiedelemben van igazság, hiszen sokszor tartalmaznak kártevőket, azonban nagyrészük csak azért jön...