A bumeráng szóról szinte mindenkinek az ügyes mozdulattal a levegőbe dobott, majd feladójához visszatérő kis ausztrál játékszer juthat az eszébe. Én viszont úgy vagyok vele, hogy a szó hallatán...
Marketing
Targetálás – profi módon
A targetálás az online kommunikáció egyik olyan eszköze, melyet sokan képesek elhanyagolni költségcsökkentés érdekében. E helyett inkább olyan portálokat választanak, melyek több embert érnek el,...
Szakmai, személyes, közösségi, videó blog …
Nem néztem a statisztikákat és nem is akarom, de annyit leszögezhetek, hogy a világon több millióan blogolnak valamilyen formában. Én most abban szeretnék nektek segíteni, hogy a megfelelő...
Művészi marketing
Mióta az interneten is otthon érezzük magunkat, széles körben elterjedt faktoiddá vált az, hogy ha valami felkerül a világhálóra, akkor azt mindenki látja. Tévedés! Az online marketing egy olyan...
Facebook oldal menedzsment
Az elmúlt időszakban tudatosan építem a szerelmes FB oldalunkat. Tudatosan építem a bizalmat és veszem rá a lájkolókat, hogy váljanak követőkké. A folyamat hosszú és nem mindent úgy csinálok, mint a...
Hogyan élessz fel egy blogot?
Egy blog közel 130 értékes (túlnyomórész értékes tartalommal) évekig állt elfelejtve. Közben a hozzá létrehozott hírlevél és Facebook oldal folyamatosan gyarapodott. Egy ilyen öngerjesztő értéket...
Facebook profil TOP10 legnagyobb vállalkozói hiba
A Facebook profil az interneten olyan, mint egy útlevél, de itt nem a rendőr, hanem az ügyfél nézi át, hogy minden rendben van-e.
Tartalommenedzsment
A tartalommenedzsment kezdi átvenni a keresőoptimalizálás helyét a piacon. Ha nem írsz jó tartalmat, akkor hiába SEO-zol. Ha jó a tartalmad, akkor az már SEO-zva is van.
Szájreklám a világ legősibb gerillamerketing technikája
Mit gondoltok mi az, ami a beszéddel egy időben jelent meg? Ha a szájreklámra gondolsz, akkor igazad van. Ha nem is hallottál a fogalomról, akkor is nap, mint nap használod. Nem is gondoltad volna?...
Vevő vásárlás
A legtöbben nem a vevők érdekeit nézik, hanem egyszerűen csak el akarnak adni, ami igazából a legrosszabb technika. Mielőtt eladhatnánk meg kell találni a potenciális vevőket, majd fel kell velük...
Miért nem iratkoznak fel az emberek a hírlevelemre?
A weboldalaimra tévedő potenciális ügyfeleket eddig csak akciókkal és kuponkódokkal kecsegtettem. Ennek az eredménye rengeteg elszalasztott lehetőség, de ennek vége, végre elkészítem a megfelelő...
Mit ne kövess el hírlevél írásakor?
Ahogy a teszt kampányom halad a vége felé, úgy lesz egyre ijesztőbb, hogy mennyi hibát követtem el - és még mennyit fogok. Ezért is címkéztem fel ezt a bejegyzést a hiba címkével. A lényeg, hogy a...
Sipőcz „NEM” Norbert – Bónusz Brigád Álommeló projekt
Miért jelentkeztem az Álommeló projektbe? Mert szeretem a kihívásokat és jó lenne elkölteni 500.000Ft-ot :D
Hogyan legyen naprakész és googlebarát a blogod?
A legtöbben nem is sejtitek, hogy mi a különbség bejegyzés és bejegyzés között, pedig a téma ugyanaz. Nem értitek, hogy az egyik blog 2 bejegyzéssel miért népszerűbb, mint a ti 123 bejegyzésetek?...
Google hirdetéseimre csak elvétve kattintanak
Miért nem kattintanak a hirdetéseimre? Sokakban merült már fel ez a kérdés és nem tudtak rá válaszolni. Pedig nagyon is egyszerű a válasz: nem menedzselik megfelelően a kampányaikat. Hol hibáznak?...
A tervezés első lépése a domain kiválasztása
Sokan nem veszik számításba, hogy a domain név mekkora szerepet játszik a találati listán való helyezés szempontjából. Ez csak egy domain és senki sem nézi? A Google és a vásárlók/ügyfelek/látogatók...
Mikor zárjunk le egy futó Facebook hirdetési kampányt?
Már több ízben foglalkoztam a Facebook hirdetésekkel. Az elmúlt időszakban több kampányt is levezényeltem és így már a statisztikák is segítik a munkámat (idővel remélem ezek a statisztikák közelebb...
Hirdess kulcsszóra a Google AdWords segítségével!
Miért jó a Google termékeit használni? Mert a Google is, mint minden piacvezető cég szeret a saját szolgáltatásainak kedvezni. Nem véletlen, hogy a találati listákon csak Google AdWords hirdetések...