Ne hirdess! Vagy csak okosan?

A napokban nekiálltam a Google AdSense fiókomat rendbe tenni, mert változott az a weboldalalak kezelésének a rendszere. Első körben azokat a weboldalaimat, blog oldalaimat ellenőriztem, amelyek időszakosan összejött a minimális kifizetéshez szükséges bevétel. Aztán...

Marketing

Az Instagram újabb nagy boomja: Boomerang

Az Instagram újabb nagy boomja: Boomerang

A bumeráng szóról szinte mindenkinek az ügyes mozdulattal a levegőbe dobott, majd feladójához visszatérő kis ausztrál játékszer juthat az eszébe. Én viszont úgy vagyok vele, hogy a szó hallatán...

bővebben
Targetálás – profi módon

Targetálás – profi módon

A targetálás az online kommunikáció egyik olyan eszköze, melyet sokan képesek elhanyagolni költségcsökkentés érdekében. E helyett inkább olyan portálokat választanak, melyek több embert érnek el,...

bővebben
Művészi marketing

Művészi marketing

Mióta az interneten is otthon érezzük magunkat, széles körben elterjedt faktoiddá vált az, hogy ha valami felkerül a világhálóra, akkor azt mindenki látja. Tévedés! Az online marketing egy olyan...

bővebben
Facebook oldal menedzsment

Facebook oldal menedzsment

Az elmúlt időszakban tudatosan építem a szerelmes FB oldalunkat. Tudatosan építem a bizalmat és veszem rá a lájkolókat, hogy váljanak követőkké. A folyamat hosszú és nem mindent úgy csinálok, mint a...

bővebben
Hogyan élessz fel egy blogot?

Hogyan élessz fel egy blogot?

Egy blog közel 130 értékes (túlnyomórész értékes tartalommal) évekig állt elfelejtve. Közben a hozzá létrehozott hírlevél és Facebook oldal folyamatosan gyarapodott. Egy ilyen öngerjesztő értéket...

bővebben
Tartalommenedzsment

Tartalommenedzsment

A tartalommenedzsment kezdi átvenni a keresőoptimalizálás helyét a piacon. Ha nem írsz jó tartalmat, akkor hiába SEO-zol. Ha jó a tartalmad, akkor az már SEO-zva is van.

bővebben
Vevő vásárlás

Vevő vásárlás

A legtöbben nem a vevők érdekeit nézik, hanem egyszerűen csak el akarnak adni, ami igazából a legrosszabb technika. Mielőtt eladhatnánk meg kell találni a potenciális vevőket, majd fel kell velük...

bővebben
Mit ne kövess el hírlevél írásakor?

Mit ne kövess el hírlevél írásakor?

Ahogy a teszt kampányom halad a vége felé, úgy lesz egyre ijesztőbb, hogy mennyi hibát követtem el - és még mennyit fogok. Ezért is címkéztem fel ezt a bejegyzést a hiba címkével. A lényeg, hogy a...

bővebben

Pin It on Pinterest