Tanács János és Zemplén Gábor Coombs definíciójára hivatkoznak a válsághelyzet megjelölésére: Olyan váratlan, negatív, elsöprő erejű eseménynek vagy eseménysornak tekinthetjük, amely töréspontként...
Marketing
Mi? WoM?
Már korábban szó volt a gerillamarketingről, sőt azon belül már a vírusmarketingről is ejtettünk szót. Bár a címből nem derül ki egyértelműen, de ebben a cikkben is gerillamarketingezünk, hiszen a...
Mondj egy példát a vírusmarketingre!
A vírusmarketing tényleg olyan, mint a vírus: úgy fertőz és terjed, mint névadója, és éppoly kontrollálhatatlan. Legfőbb jellemzője, hogy az interneten terjed (hol máshol), és legnagyobb előnye,...
Veszélyben az online marketing!
Habár jómagam nem vettem észre, mégis cikkek tengere szól a péntek esti kibertámadásról. Állítólag több, gyakran használt szoftver is a támadás áldozata volt, például a Twitter, ami Magyarországot...
Hallottál már a gerillamarketingről?
A gerillamarketing közel olyan agresszív, mint ahogy hangzik. Az agresszivitás foka nem olyan mértékű, mint a direkt marketingben vagy a pop-upokban, hanem abszolút látens. Ezen jellemzője a fő...
Hogyan írjunk hatékony hírlevelet II.
Mint már korábban említettük, a hírlevél egyik legfontosabb lépése a megfelelő adatbázis építés, majd az ezt követő tartalomfeltöltés. Az adatbázis veszélye, hogy gyakran nem használt, bármilyen...
Hogyan írjunk hatékony hírlevelet I.
Gyakran szembesülünk azzal a problémával, hogy a hírlevél küldő szoftverek miatt a levél a spam mappában landol; ha pedig nem, akkor feliratkozók ide vagy oda, nem nyitják meg akciókkal teli...
Online marketing – tévhitek II.
Előző bejegyzésünkben összegyűjtöttünk nektek 4 tévhitet, amelybe a tapasztalatlan marketingesek beleeshetnek. Most ezt újabb négy tévhittel bővítjük, amit nem csak a pályakezdő, hanem a rutinos...
Online marketing – tévhitek I.
Ahhoz, hogy online marketinggel eredményesen dolgozzunk, van néhány alapvető dolog, amit érdemes megjegyeznünk. Sokszor kiderül, hogy evidensnek vélt dolgok mégsem egyértelműek, és talán ez okozta a...
Mobilmarketing SMS-ek nélkül
A 2000-es évek elején létrejött marketingcikkek nagy része azt javasolja, hogy a felhasználókat bombázzuk SMS-ekkel, hiszen az elérés és a siker páratlan. Az elérés reális cél, a siker kételkedésre...
Kiterjesztett varázscsoda
A Pokemon GO olyan löketet adott Magyarországnak, amivel már elképzelhetővé válik, hogy nemzetünk a közeljövőben valóban ismerje és széleskörűen használja is a kiterjesztett valóságot. Nem állítom,...
Te tudod mi a PPC marketing?
Valószínűleg már Te is hallottál róla – csak nem ezen a néven. De az szinte biztos, hogy találkoztál PPC marketingstratégiát alkalmazó linkkel. A PPC a Pay-per-click rövidítése, mely a fizetett...
Felugró ablak helyett pop-up layer
A felugró ablakok, azaz a pop-up hirdetések a laikusok számára legtöbbször vírusnak tűnnek. A hiedelemben van igazság, hiszen sokszor tartalmaznak kártevőket, azonban nagyrészük csak azért jön...
Még maradt egy kis couchsurfnyi időnk a nyárból!
Évek óta játszadozom a couchsurfing gondolatával, de sosem volt rá kellő motivációm. Ettől függetlenül a kezdeményezést védője és lelkes közvetítője vagyok! A couchsurfing 2004-ben jelent meg a...
Social Media-társadalom
Ötleteljünk! A social media világában szinte mindent megtehetünk, ezért is fordulhat elő, hogy felelőtlenül használjuk. A célközönség elérése könnyebb és egyszerűbb mint valaha, így tanácsos okosan...
Minden, amit tudni akartál a vírusmarketingről I.
Mi is az a viral marketing? A marketing világában mára már bevett kifejezéssé vált a viral marketing, azaz magyarul vírusmarketing fogalma. A téma minél alaposabb körbejárása érdekében több...
Google-ra fel!
SEO, SEO, SEO... Ez folyik a csapból is, erről beszélgetnek az ismerőseink a buszon, és az online marketinges haverok is keresőoptimalizálnak. Informatikus szakszónak hangzik, mégis a médiások...
Az Instagram újabb nagy boomja: Boomerang
A bumeráng szóról szinte mindenkinek az ügyes mozdulattal a levegőbe dobott, majd feladójához visszatérő kis ausztrál játékszer juthat az eszébe. Én viszont úgy vagyok vele, hogy a szó hallatán...