TE vagy a szar, ha mindig kirúgnak

Erős felütés, tisztában vagyunk vele, viszont mindenképpen érdemes tisztázni azt, hogy mikor a cég hibája és mikor a munkavállalóé, ha kirúgás, közös megállapodással megszűnik a szerződés. Legyen ez a próbaidő alatt vagy már az azt követő időszakban (határozott vagy...

Marketing

Hashtag (#) kampány egyszerűen

Hashtag (#) kampány egyszerűen

Hashtag (#) kampány alatt sok mindent lehet érteni, viszont ebben a cikkben arról lesz szó, hogy egy speciális # köré építünk "gerilla" kampányt. Miért "gerilla" kampány?  Arra alapozunk, hogy...

Instagram és ami mögötte van

Instagram és ami mögötte van

A HVG-n olvastam egy cikket, amiben egy amerikai tanár által végzett közvéleménykutatás eredményei látszanak. Azért nem kell annyira komolyan venni, mert csak egy iskolai feladat volt, annak...

Personal Branding – Énmárka?!

Personal Branding – Énmárka?!

Ma már létezik olyan, hogy énmárka – azaz nem egy céget, egy márkát próbálok elsózni, hanem tulajdonképpen magamat teszem márkává. Schobert Norbi attól Schobert Norbi, hogy ő Schobert Norbi –...

Kríziskommunikáció ízelítő

Kríziskommunikáció ízelítő

Tanács János és Zemplén Gábor Coombs definíciójára hivatkoznak a válsághelyzet megjelölésére: Olyan váratlan, negatív, elsöprő erejű eseménynek vagy eseménysornak tekinthetjük, amely töréspontként...

Mi? WoM?

Mi? WoM?

Már korábban szó volt a gerillamarketingről, sőt azon belül már a vírusmarketingről is ejtettünk szót. Bár a címből nem derül ki egyértelműen, de ebben a cikkben is gerillamarketingezünk, hiszen a...

Mondj egy példát a vírusmarketingre!

Mondj egy példát a vírusmarketingre!

A vírusmarketing tényleg olyan, mint a vírus: úgy fertőz és terjed, mint névadója, és éppoly kontrollálhatatlan. Legfőbb jellemzője, hogy az interneten terjed (hol máshol), és legnagyobb előnye,...

Veszélyben az online marketing!

Veszélyben az online marketing!

Habár jómagam nem vettem észre, mégis cikkek tengere szól a péntek esti kibertámadásról. Állítólag több, gyakran használt szoftver is a támadás áldozata volt, például a Twitter, ami Magyarországot...

Hírlevél feliratkozás

FRISS TARTALMAK, AJÁNLATOK, ÚJDONSÁGOK

  1. Elsőkézből értesülhetsz új tartalmainkról
  2. Készülő Online Kurzusaink tesztelője lehetsz
  3. Tájékoztatást kapsz az új tematikus hírlevél listáinkról



Kiemelt bejegyzések

  • Hirdetési kampányok tervezése és menedzselése
    Kategória: Hirdetések
    A blogokon, portálokon, közösségi oldalakon való megjelenés. Célzott, célcsoportnak megfelelő közösségek megszólítása. Aktuális trendeknek megfelelő […]
  • Művészi marketingMűvészi marketing
    Kategória: Marketing
    Mióta az interneten is otthon érezzük magunkat, széles körben elterjedt faktoiddá vált az, hogy ha valami felkerül a világhálóra, akkor azt mindenki […]
  • Tervezz, tervezz és tartsd be a terveidTervezz, tervezz és tartsd be a terveid
    Kategória: Siker(es) tervezés(e)
    2014-ben úgy indultam, hogy az én évem lesz és felvirágoztatom a vállalkozásomat, valamint az én évem lesz. Így is lett: lediplomáztam, munkát […]
  • Az álláshirdetés az új CV – 2.rész: Miért nincsenek álláshirdetések?Az álláshirdetés az új CV – 2.rész: Miért nincsenek álláshirdetések?
    Kategória: Fejvadászat
    Emlékszem, amikor még a kommON-ban önéletrajzírás workshopon vettem rész, mert úgy gondoltam, hogy elhelyezkedek főállásban, pedig már a BME KOMÉDIA tanulmányaimat cégtulajdonosként kezdtem (mondhatni kényszervállalkozó voltam és a fűtött az adrenalin, de igazából azt se tudtam, hogy miért vágtam bele). Tehát én is CV-t akartam írni, A CV-t. Ehhez ismerősöktől kértem segítséget, cikket olvastam, videókat néztem. Mivel nem grafikusként akartam elhelyezkedni, ezért nem erőltettem a mézes-mázos megjelenést, inkább a tartalomra koncentráltam, mert tudtam, hogy több száz jelentkező ugyanolyan A4-es lapja között az enyém is megbújik majd. […]