Összegyűjtöttük 2017 legnépszerűbb bejegyzéseit. A TOP10-es lista a legtöbbször olvasott oldalakat gyűjti össze. Windows képmetsző Aki készített már prezentációt, vagy követelmény specifikációt,...
Marketing
Inkatív FB oldal felélesztése 1.1 – SzerelmesSzivek.hu
Az Egy marketinges férfi több privát projektjénél már meglévő FB oldalt kell felélesztenie. Vízió: aktív közösség alakul ki, akik folyamatosan kommentelnek és/vagy megoszják a cikkeket. Cél:...
Inkatív FB oldal felélesztése 1.0 – felsofokon.hu
Az Egy marketinges férfi több privát projektjénél már meglévő FB oldalt kell felélesztenie. Vízió: aktív szakmai közösség alakul ki, akik folyamatosan kommentelnek és/vagy megoszják a...
Hashtag (#) kampány egyszerűen
Hashtag (#) kampány alatt sok mindent lehet érteni, viszont ebben a cikkben arról lesz szó, hogy egy speciális # köré építünk "gerilla" kampányt. Miért "gerilla" kampány? Arra alapozunk, hogy...
Telekom és a gyerekfelügyelet – érdekes kísérlet nem érdemes elgörgetni
A munkánk egyik része az, hogy képben vagyunk a világ, az ország, a szakma történéseivel, mert így lehet csak naprakész marketing kampányokat tervezni. A hírekbe se a tavalyi eseményekre vágyunk. A...
Instagram és ami mögötte van
A HVG-n olvastam egy cikket, amiben egy amerikai tanár által végzett közvéleménykutatás eredményei látszanak. Azért nem kell annyira komolyan venni, mert csak egy iskolai feladat volt, annak...
Personal Branding – Énmárka?!
Ma már létezik olyan, hogy énmárka – azaz nem egy céget, egy márkát próbálok elsózni, hanem tulajdonképpen magamat teszem márkává. Schobert Norbi attól Schobert Norbi, hogy ő Schobert Norbi –...
Kríziskommunikáció ízelítő
Tanács János és Zemplén Gábor Coombs definíciójára hivatkoznak a válsághelyzet megjelölésére: Olyan váratlan, negatív, elsöprő erejű eseménynek vagy eseménysornak tekinthetjük, amely töréspontként...
Mi? WoM?
Már korábban szó volt a gerillamarketingről, sőt azon belül már a vírusmarketingről is ejtettünk szót. Bár a címből nem derül ki egyértelműen, de ebben a cikkben is gerillamarketingezünk, hiszen a...
Mondj egy példát a vírusmarketingre!
A vírusmarketing tényleg olyan, mint a vírus: úgy fertőz és terjed, mint névadója, és éppoly kontrollálhatatlan. Legfőbb jellemzője, hogy az interneten terjed (hol máshol), és legnagyobb előnye,...